Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Jegy nélkül beengedték, majd megbüntették a turistákat

Nem találtak se automatát, se nyitva lévő pénztárat a turisták, ezért jegy nélkül engedték utazni őket a földalattin. Minden állomáson leszálltak, de jegyet nem tudtam venni. Később a leszállásnál ellenőrök várták őket, akik lecsaptak rájuk, pont úgy, ahogy néhány nappal később Tony Wheelerre is. Az utas panaszt írt, később visszakapta a pénzt:

A történetem a következő. Július 5-én, vasárnap a Blaha Lujza téri metrókijáratnál két tanácstalan külföldire lettem figyelmes. Megkérdeztem, miben segíthetek, erre elmondták, hogy megbüntették őket, és a panaszkönyvbe szeretnének írni. Az alábbi történetet körmölték a panaszkönyvbe.

"My friend and I tried to purchase tickets using automatic machines at "Széchenyi fürdő" around 16:00. Both machines rejected cash and credit cards. When the controllers had no tickets to give us, the controllers [told] us to get on the train anyway, even though we had no tickets. Then, we tried again the machines at Bajcsy-Zs., and cash and credit did not work, either.

43 Tovább

Legyűrt 1,9 millió kilométert ez a busz

BUDAPEST - Meghazudtolja korát a legtöbb kilométert futott busz, ami nem kevesebb mint huszonegy éve zötykölődik az utakon. A külseje alapján inkább egy modern járgányra hasonlít, semmint egy olyan járműre, amelyikbe már egymillió-kilencszázezer kilométert pakoltak a sofőrök. Ez egyúttal azt is jelenti, hogy akár 47,5-szer megkerülhette volna a földet, jelenleg azonban 277-es számmal a budapesti Örs vezér tér és a Bosnyák tér között közlekedik.


Az Ikarus 1988-ban futott ki a gyárból


"A legelső szériából néhány busz még becenevet is kapott, ezek általában női nevek voltak, mint a Katalin vagy az Erzsébet. Ez a busz nincs elkeresztelve, csupán a rendszáma alapján szoktuk beazonosítani" - árulta el Kovács Gábor, a busz egyik vezetője.

89 Tovább

Az újságtartóhoz csapták az utast a biztonsági őrök (Videó)

A lenti videót egy olvasónk készítette október 10-én szombaton 18 óra körül a Nyugati téri metróállomáson. Sajnos nem tudjuk, hogy a két biztonsági őr miért támadt rá a nőre, miért csapkodják Őt az újságtartóhoz, és miért akarják megakadályozni a videózást, ezért a segítségeteket szeretnénk kérni. Aki ott volt a helyszínen, ismeri az előzményeket az legyen szíves írja meg nekünk e-mailben vagy a hozzászólások között.


Nem indul a videó? Kattints ide!

58 Tovább

Arccal a peronra zuhant a gyermekét mentő anyuka

Sosem értettem, hogy a földalatti vezetői hová sietnek. Beállnak az állomásra, nyitják az ajtókat, és már szól is az indulásjelző, a szabályszerű le- és felszállásra alig 2-3 másodpercet adnak. Ha pedig valaki az ajtók között marad, mindig az "Indulásjelző megszólalása után nincs le-, felszállás szabályra hivatkoznak, ami betarthatatlan.

Olvasónk kisfiával utazott vasárnap a földalattival. Éppen a babakocsit tolta ki a peronra, amikor a vonatvezető jelzett, és rácsukta az ajtót a babakocsira és a benne ülő 11 hónapos gyerekre. Az ajtó később kinyílt, anyuka a gyerekkel együtt a peronon landolt. Később megpróbált panaszt tenni, de senki nem segített neki.

Tisztelt Gál Mihály!

Szeretnék egy esetről beszámolni, bár nem vagyok feljelentgetős típus, de mindennek a legalja, ami történt kicsi fiammal és velem vasárnap 12.10 perckor, a Vörösmarty téri kéregalatti végállomásánál.

Az állatkertbe tartottunk, éppen kiszállni készültem 11 hónapos, babakocsiban üldögélő Misó fiacskámmal, amikor a tisztelt vezető rácsukta a gyermek fejére az ajtót. Ahelyett, hogy kiszállt volna, nemes egyszerűséggel kinyitotta az ajtót, majd tovább hajtott. A hirtelen kinyílt ajtó pedig azt eredményezte, hogy a gyermek babakocsistól (könnyű szerkezetű, könnyen mozgatható kocsiról van szó), anyukástól együtt arccal a peron kövére zuhant. ha nincs a helyszínen két kedves, KÜLFÖLDi hölgy, a gyermek még percekig a földön feküdt volna. Én első ijedtségemben bekopogtam (dörömböltem) azon a kis ajtón, ahol az ügyelet üldögél, majd előadtam - elkiabáltam, hogy mi történt.

168 Tovább

Tovább dolgoznak a bérlethamisítók

Hamisbérletes posztok tucatja jelent már meg idén a blogon, és a BKV még mindig nem lépett semmit, pedig az alvállalkozók által eladott újra felhasznált szelvények miatt már több nagyobb botrány is volt. Elég csak azt megemlíteni, amikor egyik olvasónkat a rendőrök vitték el egy BKV megállóból és több órán át tartották fogva.

A bérlethamisítás nem állt le. Ugyan úgy gyűjtik a használt szelvényeket a Blaha Lujza téren, és a Ferenciek terén is. A bérleteket gyűjtő kopasz férfi azt mondja az utasoknak, hogy rekordot akar megdönteni, ezért kell neki a lejárt bérlet. Sokan vannak, akik bedőlnek neki, de mi tudjuk, hogy a lejárt bérletekről az érvényességi időt lekaparják (vagy lemossák), átírják, majd továbbértékesítik. Ha nem akarjátok börtönben tölteni a napotokat, akkor jól megnézitek milyen bérletet vesztek, és soha senkinek nem adjátok oda a lejárt bérleteteket. Olvasónk a gyűjtésről videót és fényképet is készített.


Nagyításhoz kattints a képre!

Kedves BKV-figyelő!

Már többször találkoztam a Blaha Lujza téren az Újpalota felé tartó 173E megállójában azzal a férfivel, aki végigkérdezi az embereket, hogy kinek van 2009-es használt bérlete, amit odaadna neki. Egyik alkalommal sikerült is lefényképeznem, később pedig levideóznom. A videónak a lényegi része az eleje, a végén elfordítottam a telefont, mert egyébként túl feltűnő lett volna. A képet és a videót csatolom is.

70 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek