Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Átalakítás a Combinókon.

A Combinót valaki vagy szereti, vagy nem. Valaki vagy azért nem szereti mert meleg van, vagy azért mert régen mindig elromlott. Mi inkább most az első variációval foglalkozunk, ugyan is itt a kánikula és a Combinó ablak és klíma nélkül szállítja az utasokat.





Több újság is írt róla, hogy volt idő,(és még mindig van) mikor a Combínókon a hőmérséklet meghaladta a 30C fokot. 30fokban nem egészen kényelmes a Móricztól a Moszkváig végigutazni, főleg ha még állni is kell. Arra a kérdésre, hogy amikor rendelték a villamosokat miért nem rakattak bele klímát, a BKV munkatársa azt mondta, hogy túl sűrűn jönnek a megállók, túl sokat van nyitva az ajtó, így a hideg levegő szinte egyből az utcára menne. Ebben mi is egyetértünk, főleg, hogy a végállomáson kb. 3percet áll egy Combinó nyitott ajtókkal, és a megállók között is kb. 1-2perc van. Rendszeresen a Ferenc körúton szállok fel a Combinóra és ott is állunk még jó 3 percet nyitott ajtóval, a klímának semmi értelme nem lenne, túlterhelés miatt hamar el is romlanának.(olyan ez, mikor egy hűtőbe beteszed a meleg levest. Dolgozik, dolgozik, és nem bírja, leég a motor) Én a nagy, nyitható ablakok híve vagyok, ezért sem értem, hogy miért nem rendelték meg ezeket a villamosokat nagy nyitható ablakokkal, ha már klíma úgysem lehetett. Eddig kettő átalakított Combinóval találkoztam a körúton. Az egyiknek az ablakai voltak átalakítva a másikba a vezetőfülkéből volt kivezetve a klíma. A klímáson elég hűvös volt, bár este 8 órakkor utaztam vele, egy a baja, hogy a befúvó pont az ajtónál van, így ahogy bement az utastérbe a levegő, jött is ki, szinte egyből. Az ablakos megoldáson nem most kellet volna elgondolkodnia a BKV-nak, miután rengetek pénzből befóliáztatták az ablakokat, amiket most félig szedhetnek is le. Ezekbe a villamosokba még egy ugyan olyan ablakot tettek be, csak egy picit lentebb, mint ami felül van, így duplán jön be a levegő, ez is egész jó megoldás. Aki viszont ismeri a Kátra/Tátra villamosokat az tudja, hogy azokon milyen ablakok vannak. Az egész ablak elhúzható, a fele jobbra a másik fele balra. Egy jó forgalmas időszakban azon tuti, hogy nincs meleg! Hasonló megoldást javaslunk a Combinóknál is, ezeket lenne értelme beszereltetni.
23 Tovább

Búcsú a Mikiegeres nyakkendőtől!

Te láttál már Mikiegeres nyakkenőben ellenőrt? Még nem? Akkor siess, mert 2008. elejétől új ruhába öltöznek a BKV dolgozói. (fotó: index)








Mikiegér nem vicc, a Déli pályaudvarnál rendszeresen van egy ellenőr, aki a szekrény mélyéről előhalászott, talán még az ovis ballagáson viselt Mikiegeres nyakkendőben kéri a jegyeket. Bár nem tudni, hogy azért, mert a BKV-s nem tetszik, vagy azért mert eltűnt, erre talán sosem derül fény, viszont arra hamarosan igen, hogy milyenek lettek a Makány Márta divattervező által tervezett új formaruhák. Az index szavazásán a következő eredmény született:

 "Felvenne ilyen ruhát? | Igen, buszkén: 278szavazat | Nem, nem soha: 117szavazat | A Szigeten, karaokézni: 104szavazat | Csepelen: 28szavazat | Nyusziálarccal: 126szavazat | Nem tudom: 28szavazat" (2007. június 16. 22:10)

Szavazni még lehet. Az indexes cikket ITT megtalálod! A BKV figyelőnek tetszik az új ruha, kíváncsian várjuk a beiktatásukat!



10 Tovább

Rossz tábla a Boráros téren

Éva keresett meg minket egy olyan problémával, hogy nem működik az óra a Boráros téren már kb. 2hónapja, ezért Ő rendszeresen lekési a buszt.
Kedves figyelő!

A belvároból jövet, a Boráros téren szoktam leszállni a 6os villamosról onnan megyek tovább Erzsébétre a 23as busszal. Szemben, a lejáró fölött van egy kijelző, ami írná, hogy mennyi idő múlva indul a 23as a gyors23as és az 54es busz. Ez a tábla kb. 2hópja elromlott, és azóta, szinte minden nap lekésem a buszom. Régebben tudtam, hogyha 1 perc volt még, akkor már nem futottam, viszont 2-3perc esetén megéri futni, így jóval hamarabb hazaérek. Kérnélek titeket, hogy ez ügyben tegyetek valamit.

Köszönöm: Éva
6 Tovább

Teszteltük a metrópótlót! (Örs v. tere – Blaha L. tér)

Munkatársunk június 15-én délelött letesztelte a metrópótló buszokat mind két irányba.
Panasz nem érkezett, a délelötti forgalom ellenére a menetidő is csak 16 perc volt. Összefoglaló

16 Tovább

Utas-figyelő

A BKV-figyelő több, mint négy éve alatt számtalan próbálkozás volt már BKV-dolgozók részéről úgynevezett „Utas-figyelő” blogok indítására. Ezek legtöbbször halva születtek, mert a szerkesztőjük vagy nem volt felkészült, vagy nem szánt elég időt a blog beindítására. (Persze az is lehet, hogy maga a blog nem érdekelt senkit.)

Most a BKV-figyelő indít útjára egy ilyet, bár ez nem blog lesz, hanem egy Utas-figyelő bejegyzést. A célunk nem más, mint hogy a blog olvasói sokkal tisztább képet kapjanak a közlekedési társaságról, a BKV-s dolgozók munkájáról, mindennapjairól. Talán ha megismerik a járművezetők, ellenőrök, pénztárosok (stb.) munkáját, megértőbbek lesznek, és máshogy néznek majd a munkavállalókra.

Ezen bejegyzés alá várjuk a BKV-s dolgozók beszámolóit, panaszait, észrevételeit hozzászólás formájában. Minden olyan kommentet szívesen veszünk, amik a BKV-val, a dolgozókkal és az utasokkal kapcsolatosak. Nyugodtan írjátok meg, ha hülye utassal találkoztok, erről is szívesen beszélgetünk! :)

(Természetesen a dolgozók észrevételeit továbbra is várom e-mailben, ha olyan a téma, akkor továbbra is közzéteszem, és megpróbálok segíteni.)

120 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek