Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ezért megérte új kijelzőt venni

Olvasónk a szentendrei HÉV-en utazik rendszeresen. A HÉV megállóiba korszerű kijelzőket telepített a BKV még tavaly. A megállóhelyek többségében működik rendesen, ám a Kaszásdűlő megállóban hónapok óta csak a "Kérjük figyelje a menetrendet" szöveg olvasható. Az utas észrevételét továbbítottam a BKV Utaskapcsolati osztályának. Várjuk a választ.

Kedves Mihály!

Alkalmi olvasója vagyok csak a BKV-figyelő blognak, lehet hogy volt már ez a téma, akkor tekintsd semmisnek a levelem. Bár ez esetben érdekelne, volt-e hivatalos reakció rá.

Tavaly valószínűsíthetően súlyos milliókért a szentendrei HÉV vonalán kicserélték az információs kijelzőket. Amit a régi tudott: - a menetrend szerinti következő járat kiírása - analóg órával mutatta az időt

Amit az új tud: - MENETREND SZERINT mutatja a következő járatot (ez is megérne egy misét a 21. sz-ban, hol itt a hozzáadott érték, aktuális szerelvény érkezésének pontos ideje) - digitális órával mutatja az időt

25 Tovább

Építészeti csoda a Népliget közepén

Olvasónk egy érdekes váróról készített fényképet a Népligetben. A pavilont felállították, beüvegezték, majd kiderült, hogy az a saját "lábán" nem áll meg, ezért a jómunkásemberek térkövekkel támasztották meg. A beton már megkötött, az az üvegtábla is a helyére került, a munkások már elmentek. Mi azért még bízunk benne, hogy ez csak ideiglenes.

Kedves BKV-figyelő!

Rendszeresen szoktam olvasni a blogod, így nem is írom meg, amit előttem százan leírtak, viszont láttam a napokban olyat, amitől rögtön megragadtam a telefonom, és gondoltam, ezt meg kell mutatnom:

26 Tovább

Zavarják az ombudsmant a BKV kamerái

Az adatvédelmi biztos munkatársai a napokban jártak a BKV központjában, ahol a közlekedési cég által nemrég néhány kísérleti járaton elhelyezett kameráinak a felvételeit vizsgálták.

A BKV elképzelései szerint a kamerák felvételeit csak a rendőrség használhatná fel. A felvételek 72 órán belül automatikusan törlődnek.

Jóri András az Indexnek elmondta: ugyanúgy mint elődje, Péterfalvi Attila, ő is aggályosnak tartja, hogy a BKV bekamerázza a járműveket. Jóri András közölte, az adatvédelmi biztosi hivatal munkatársai néhány napja vizsgálták meg a helyszínen a BKV kameráinak a működését.

134 Tovább

Vicces kedvében volt a villamosvezető

„A baloldali villamos indul előbb” -mondta a villamosvezető a Móricz Zsigmond körtéren a villamoson ülőknek. Az utasok nem igazán foglalkoztak a tájékoztatással, ezét a villamosvezető még egyszer bemondta, hogy a baloldali villamos indul. Az utasok nem értették mi van, hisz ők azon a villamoson ülnek. Többen elbizonytalanodtak, ezért átszálltak a „másik  bal” villamosra, ezután a villamosvezető lehülyézte őket:

Kedves BKV figyelő!

Az alábbi eset június 19-én késődélután történt a Móricz Zsigmond körtéren.  A 6-os villamoson vártuk az indulást. Már kezdett megtelni, mikor beállt a másik vágányra a következő villamos. A mienk már majdnem tele volt emberekkel, egyértelmű volt, hogy ez fog előbb indulni a később felszálló utasoknak is.

Beszállt a vezető, majd bemondja, hogy "A baloldali villamos indul előbb". Látszott az értetlenség az utasokon, minek mondja be, hisz a mienk a baloldali. Tudomásul vettük, vártuk az indulást. Majd kis idő elteltével bemondja mégegyszer. Ekkor már látszott a zavar az utasokon, lehet, hogy a vezető úgy gondolja, hogy a menetiránnyal szemben értve a baloldali? Persze elindult egyvalaki át a másikba, utána csordul a tömeg. A vezető érezhetően alig várta már ezt, majd jó hangosan, félig röhögve bemondja, hogy "A menetirány szerinti bal oldali megy előbb, minek szállnak át? Talán gondolkodni kéne egy kicsit!" Dühösen visszarohannak az emberek, még jó, hogy nem indult el közben.

Vajon mi értelme volt ennek? Miből gondolta, hogy azokkal az emberekkel kell szórakoznia, akikből él?

Üdv: Sanyi

46 Tovább

Telefonálás közben megfeledkezett az utasokról a buszvezető

Beszélgető, telefonáló buszvezetőkről nem igazán szeretek írni. Ha valaki normálisan végzi a munkáját akkor végülis mindegy, hogy közben mi mást csinál. Olvasónk sem tett volna panaszt, ha a buszvezető telefonálás közben nem felejtette volna el, hogy épp egy buszt vezet, amiről le akarnak szállni az utasok:

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Ma (2009. június 18.) 17 óra 21 perckor szálltam le a 256-os járat autóbuszáról (06 60) a Szerb Antal utca és a Vadaskerti út megállók között. Ez történt:

Egy úr túl későn jelezte, hogy a Bölöni György utcai megállónál leszállna. Így - bár még a megálló előtt sikerült megnyomnia a gombot, beletörődött, hogy maradnia kell, a busz megy tovább. (Nem is morfondírozott, ő volt figyelmetlen).

Csakhogy, a Szerb Antal utcánál már négyen kívántunk leszállni, szándékunkat időben, rögtön a Bölöni Gy. úti megálló elhagyása után jeleztük (emellett ugyebár az előző úriember jelzése is érvényben volt) ám a busz lazán és gyorsan suhant tovább.

58 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek