Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kálvin téren épül Budapest legszebb várója

A Kálvin téren, a 47-es és a 49-es villamosok megállójában épül Budapest első igényes várója. Bár a fémszerkezet még nem készült el teljesen és az üveg elemek sincsenek a helyükre rakva, az már most látszik, körülbelül milyen is lesz, ha elkészül. A váró egyik előnye, hogy nehezen rongálható, mert a felületek nagy része magasan van. Bízom benne, hogy nem csak szép lesz ha elkészül, hanem az eső ellen is védeni fogja majd az utasokat:

100 Tovább

A BKV felkészült a MÁV sztrájkra

A BKV Zrt. 28 szakszervezete közül egyik sem csatlakozott a május 8-i sztrájkhoz. A BKV Zrt. érdekképviseletei és a menedzsment közötti év eleji egyeztetések és megállapodások ugyanis stabil helyzetet eredményeztek. A VDSZSZ által hirdetett sztrájk miatt ránk háruló többletfeladatok elvégzésére a Társaság felkészült. Szeretnénk megnyugtatni a fővárosi utazóközönséget, hogy a BKV az utasforgalom esetleges megnövekedésére - operatív módon - járműátcsoportosítással reagál majd annak érdekében, hogy az utazási igények megfelelő kiszolgálását biztosítsa.

Természetesen a dolgozókat - mint minden munkavállalót az országban - egyénileg is megilleti a munkabeszüntetéshez való jog, ezért nem zárhatjuk ki, hogy néhány munkavállaló mégis csatlakozik a kezdeményezéshez -, ám ez várhatóan nem okoz majd problémát a közösségi közlekedésben. A BKV Zrt. mindent megtesz annak érdekében, hogy utasaink a pénteki napon – az esetlegesen megnövekedő utasforgalom ellenére is - zavartalanul vehessék igénybe a szolgáltatást.

2009. május 6.

BKV Zrt.

8 Tovább

BKV és az összehangolt menetrend

A 7-es vonalon hétvégén sűrűn tapasztalom, hogy a 173-as és a 7-es busz egyszerre állnak be a megállókba, majd 10-15 percig nem jön semmi . Ilyenkor az első busz általában tele van, a második meg szinte üres. Ennek több oka is lehet. Többek között a lassabb utascsere, a folyamatos műszaki hiba (kevesebb busz) a lassú vezetés, és a folyamatos dugó. Olvasónk tapasztalatai is hasonlóak:

Tisztelt BKV-figyelő!

Az alábbi eset mindennapos a BAH csomópontnál. A történet tegnap (V.4) játszódott, 16 és 17 óra között.

A BAH csomóponti buszmegállóhoz érkezve szomorúan hallottam egy utas szájából hogy lekéstem két 8-as buszt. Ez persze ennél a járatnál gyakori, hogy párosával jönnek a buszok. Na, nem baj - gondoltam- a menetrend szerint 5-6 percenként közlekedik ilyenkor a busz.

43 Tovább

Szétrepedt az Ikarus alja

A BKV buszok rossz műszaki állapotáról már száznál is több bejegyzés született. A BKV a műszaki meghibásodásokat mindig azzal magyarázza, hogy az Ikarusok már öregek, pedig egyértelmű, hogy az ilyen meghibásodások nagyobb része megelőzhető lenne a karbantartásokkal. Olvasónk néhány napja a képen látható, lyukas padlójú busszal utazott a 175-ös vonalán.

51 Tovább

Biciklire váltanak az elkeseredett utasok?

A BKV évek óta alig tesz azért valamit, hogy több utasa legyen, és a már meglévő utasok elégedettek legyenek a szolgáltatással. Járatcsökketések, nagyobb kosz, rendszeres műszaki hiba, drágább szolgáltatás. Így tudnám jellemezni a BKV elmúlt 1-2 évét. Olvasónk szerint épp ez lehet az oka annak, hogy többen alternatívát keresnek:

Hali!

A sok verekedős történet között pihenésképpen ajánlanék figyelmedbe egy lappangó témát :)

A társadalmilag is aktív (főleg városi) biciklis közösségnek ugyan nem az a célja, hogy a BKV-tól szipkázzon el utasokat, hanem inkább az, hogy autósokat "ültessen" biciklire (pontosabban arra biztassa az embereket, hogy tudatosan válasszanak a közlekedési alternatívák közül), mégis egyre több olyan beszámolót hallok/olvasok mint az alábbi:

Kb. egy hónapja kattantam rá a nyélre. A bringázz-a-munkába kampány vett rá, hogy leporoljam a régi rozsdafoltos cangát és BKV helyett bringázzak a gyárba. Azóta letekertem 600 km-t és most már nem vagyok hajlandó visszaülni a BKV-re. Felkészültem az esőre, vettem lámpát (bár ez még elég light-os), sisak az alap volt már az első napon is. Igyekszem minél hamarabb levetni a kocabőrt, ezért kerülöm a járdát és vagy bringaúton vagy az utakon rakom. A pirosokon nem megyek át, csak ha tényleg nincs semmi a láthatáron.

Néha még sikerül extrém bénázásba keveredni, ha ezzel valakit veszélyeztetek vagy akadályozok, szorri, előbb-utóbb ez is elmúlik :)

CM 2009. 04. 29

0 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek