Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Rácsukta az ajtót az leszálló utasokra

Vajon milyen lelkivilága lehet annak a metróvezetőnek, aki majdnem minden megállóban azzal szórakozik, hogy a leszálló utasokra rázárja az ajtót, és a felszállásra semmi időt nem hagy? Értem én, hogy sűrűn jár a metró, és sietni kell, de legalább a leszállókat várja meg, ha már a felszállásra nem hagy időt.

Sziasztok!

Érdekes kalandom volt ma (márc. 04.) a 3-as metrón. 18:30 körül igyekeztem haza a Nyugatitól az Árpád híd felé, amikor belebotlottam egy idegbeteg állatba, aki metrót veztett. Az illetőt nem láttam, de egy olyan vonatot vezetett, amelyikben volt egy 3097-es sorszámú kocsi is. Remélem, ennyiből lehet azonosítani, és előveszik, mert amit csinált, az finoman szólva is baleset- és életveszélyes volt.

A vezető úr vagy hölgy minden egyes megállóban eljátszotta a következőt: Még javában kifelé szálltak az utasok a metróból, már mondta is be, hogy „Kérem, vigyázzanak, az ajtók záródnak”. És nem lacafacázott, be is váltotta a fenyegetést. A Nyugatinál rázárta az ajtót egy halom utasra, aztán kinyitotta, majd ismét rázárta egy csomó emberre, így egymás után vagy négy, öt alkalommal. Jött a Lehel tér, ott kb. kétszer játszotta el ugyanezt – nem volt annyi fel- és leszálló. A Dózsa György hagyományosan kis forgalmú megálló, de egyszer azért ott is összejött neki az „utasodacsukós” produkció, az Árpád hídnál pedig aratott. Alig tudtunk leszállni, már zárta az ajtót, aztán odazárta vagy háromszor az utasokat, a kevésbé bátrakat, akik nem mertek a szórakozó idióta metróvezető miatt felszállni, meg végül otthagyta a peronon.

Üdv: Egy utas

205 Tovább

Bértárgyalás: Elmaradhat a BKV-sztrájk

A kötöttpályás szakszervezetek eddigi 7,5 százalékos követelésüket 6,5 százalékra mérsékelték a munkáltató ajánlatára reagálva.

Közeledtek az álláspontok a BKV-bértárgyaláson, miután a munkáltató egy százalékkal megemelte ajánlatát és a szakszervezetek is engedtek egy százalékot követeléseikből - közölték érdekképviseleti vezetők a szerdai egyeztetés után.

Nemes Gábor, a Tömegközlekedési Dolgozók Független Szakszervezeti Szövetségének szóvivője elmondta, hogy a munkáltató 3-ról 4 százalékra emelte az idei bérfejlesztésre tett ajánlatát, amelyre reagálva a buszos szakszervezetek egy százalékot engedtek az eddigi 8 százalékos követelésükből.

Hozzátette: a szerdai tárgyaláson megjelent Kocsis István, a BKV vezérigazgatója is.

Gulyás Attila, a Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetségének elnöke elmondta, hogy a kötöttpályás (HÉV, metró, troli, villamos) szakszervezetek az eddigi 7,5 százalékos követelésüket 6,5 százalékra mérsékelték a munkáltató ajánlatára reagálva.

A bértárgyalások pénteken folytatódnak.

(Hírszerző, MTI)

35 Tovább

Egy autó miatt 86 percig nem járt a villamos

Egyre sűrűbben parkolnak a villamossínre autósok a 2-es villamosvonalon, legalábbis egy villamosvezető szerint, aki ezen a vonalon dolgozik. A sínre parkoló kocsik miatt a forgalom akár több órára is megbénulhat, mert az elszállításuk sok időt vesz igénybe. A BKV és a BRFK papíron együttműködik, keményen bírságolják a buszsávban autózókat és a villamossínre parkolókat, de csak papíron. A szemfényvesztésen kívül semmi érdemli lépés nem történt.

Szia Figyelő!

Na szóval, mellékelem a képeket a mai (február 27) beparkolásról a 2es villamos vonaláról. Az elmúlt hónapokban már-már napi rendszerességű lett a Balassi Bálint utcában a beparkolás a 2-es villamos vonalán, s a mai volt az egyik leghosszabb ideig tartó (86 perc). A dolog ott volt tán a legproblémásabb, hogy Osztrák rendszámú autó parkolt a sínekre, ami a kiérkező rendőröknek is problémát okoz....

Azért egy kis happy end is párosult a dologhoz, ugyanis a lopós autó is megjelent egy idő után, így hát a tulaj nem tudott meg slisszanni vele. Ezek a beparkolások azért is eléggé neccesek, mert ugyebár a 2es villamos egy igencsak a turistáknak(is) kitett villamos, s ha ezt látja egy ideutazó, hogy a sínekre parkolhat bárki, s emiatt a csúcsidőben megszívathat több ezer embert is (az egyik képen az van, hogy az esőben az utasoknak a Jászai Mari térről gyalogolniuk kellett a Kossuth térre, ahol már járt a villamos), akkor ez az igazi országimázs! Remélem senki sem fog olyan kommentet küldeni, hogy miért nem toljuk le a pi**ába az autót, nincs kedvem kártérítést fizetni... :)

Egy villamosvezető

162 Tovább

Miért nem raknak rendet a 28-as villamoson?

Budapesten van néhány olyan járat, amire még nappal sem szállok fel szívesen. Ilyen a 21-es, a 24-es és a 28-as villamos is, ahol már természetesek a hajléktalanok, a dohányzó, szemetelő, hangoskodó utasok, és sajnos a rablások is. Nem tudom, hogy a BKV ezekre a járatokra miért nem tesz biztonsági őröket, a BRFK-val miért nem fognak össze, hogy rendbe tegyék ezeket a vonalakat. Ha rend lenne, talán többen utaznának BKV-n.

Sziasztok!

Naponta vagyok kénytelen igény bevenni a BKV 28-as villamosának extra szolgáltatását. Hál istennek csak 5 megálló erejéig. Ami ezen a járaton uralkodik,az nem emberi szerintem. Az, hogy csövesek hada melegedik a villamosokon már eleve felháborító. De az, hogy olyanok ezek a villamosok,mintha szemétdombon ülne az ember menet közben, megint magáért beszél. Cigaretta csikkek,ide-oda guruló sörösdobozok, zacskók, papírzsebkendők mindenfelé. Múltkor még egy rossz lábas is ott volt hagyva az ülés alatt. Mellékelve két mobiltelefonos kép,hogy beokádva a villamosba,homokkal felszórva utasokat szállít. Még a félbehagyott hamburger is ott volt a földön. Ilyenkor nem kellene félreállni és az okádékot eltakarítani?

Ott megy el a villamos a garázs mellett (Orczy tér),miért nem tudott a vezető kocsit cserélni? Ez a felvétel este 20:17kor készült, tehát még legalább 3órát így közlekedett az adott 28-as villamos.

Köszönöm a lehetőséget!

Máté

115 Tovább

Szivárog a víz a Gellért téri metróalagútba

A talajsüllyedés és a talajvíz szivárgásának megállítása érdekében októberben utasítást kapott a kivitelező az alagutak falazatépítésének felgyorsítására, a talajmozgás és a szivárgás mára csökkent.

Beszivárog a talajvíz az épülő Gellért téri metróállomásba, adta hírül a Napi Ász című lap. A DBR Metró projektigazgatóság az Indexnek elküldött közleményében arról számolt be, hogy néhány centiméteres felszíni süllyedés és a talajvízszivárgás minden mélyépítési munka természetes velejárója. Ennek az állomásbelsőben alig vannak látható jelei, és a munkálatok felgyorsításával lecsillapodott, de most is folyamatos kísérőjelenség.

Fotó: Németh András
 

A DBR szerint felszíni épületek állagmegóvása és az állomásba szivárgó talajvíz megállítása érdekében még tavaly októberben utasították a Szent Gellért téri állomást kivitelező Bamco-t az állomás és a hozzá kapcsolódó peronalagutak belső falazatépítésének mielőbbi befejezésére. Itt tehát még zajlik a háromrétegű falazat utolsó, belső héjának az építése. A felszínmozgás, illetve a talajvízszivárgás ennek köszönhetően időközben lecsillapodott.

A belső falazatépítés várhatóan március végén, április elején fejeződik be, a kivitelező ezt követően tolhatja majd be a pajzsokat az állomásba. Az ilyenkor szokásos néhány hetes karbantartást követően kezdődhet majd meg a Duna alatti alagútépítés, ami előreláthatólag négy-hat hétig tart.

Az alagutakból mintegy 7,6 kilométer készült el. A déli pajzs március első felében „törhet be” a Szent Gellért téri állomásra, az északi már januárban megérkezett. A pajzsok behúzása az állomásba azonban csak a belső falazatépítési munkálatok befejezését követően történhet meg, a teljes körű tervezést és kivitelezést vállalt állomásépítőnek kötelessége ugyanis gondoskodni a munkálatok által érintett környezet maximális biztonságáról.

(Index)

8 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek