Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Aberrált emberek miatt nem tájékoztat a BKV

Élnek Budapesten olyan emberek, akiknek soha semmi nem jó. Ha késik a villamos, és tájékoztatják az utasokat, akkor az zavarja őket, panaszt tesznek. (Ha nem tájékoztatnak a késésről, azért panaszkodnak). Ezért nem használhatja a BKV a megállókba rakott hangosbemondókat sem este 8 után, mert az zavarja a pihenő embereket.  Vajon a BKV-nak az utas a fontosabb, vagy a hisztiző pesti?

Tisztelt BKV figyelő!

Egy hosszú egyetemi nap után 2009. február 18-án este 20.10 körül érkeztem a 3-as villamos Ecseri úti megállójába, ahonnan az Örs Vezér Tér irányába szoktam hazamenni. Ilyenkor általában 10-13 percenként közlekednek a villamosok. Húsz perc várakozás után a villamos még mindig sehol, a megállóban már kb. 30-40 ember vár, a Gubacsi út irányába azonban elment már a negyedik villamos is. A 25. perc után már nem bírtam tovább türelemmel várni, felhívtam a BKV ügyfélszolgálatát, ahol az ügyintéző készségesen felvilágosított, hogy műszaki hiba történt, a pótlás folyamatban van. Megkérdeztem, hogy miért nem használták az utasok tájékoztatására a hangosbemondót.

A válasz: este 8 után nem használják, nehogy lakossági bejelentés érkezzen a nyugalom megzavarásáról. Azt hiszem ezt a kifejezést használták. Pedig nem kellett volna mást tenni, mint 15-20 másodpercben elmondani a következőket:

"Tisztelt utasaink, műszaki hiba miatt nem jár a villamos, a pótlás folyamatban..."

Ez az utasbarát  BKV.

Pozandr

63 Tovább

BKV: A szakszervezetek maradnak az eredeti 8%-nál

Délután folytatódtak a tárgyalások az érdekképviseletekkel a 2009-es bérmegállapodás ügyében. A Munkáltató ismét újabb ajánlattal állt elő, a szakszervezeti oldal azonban egyöntetűen elutasította a javaslatot, és továbbra is kitartott a 8%-os emelés mellett.

A kiinduló 2,3%-os ajánlatról a múlt hét második felében előrelépést jelentett a 2,8%-os emelési javaslat. A menedzsment a mai napon módosított a pénteken átnyújtott megállapodás tervezeten – a bérfejlesztésre vonatkozó részekre helyezve a hangsúlyt – és további közeledésként 3%-os ajánlatot tett a bérnövekedés mértékére. A szakszervezeti oldal ezt az ajánlatot  elutasította és a mai tárgyalási napon is - ahogyan az eddigiek során mindvégig -  mereven kitartott a jelenlegi gazdasági környezetben túlzott és elfogadhatatlannak mondható 8%-os követelésnél.

Az egyeztetések csütörtökön folytatódnak. A BKV Zrt. a jelenlegi recessziós gazdasági környezetben is mindent megtesz a tárgyalások sikeres és a munkavállalók érdekeit is szem előtt tartó lezárása érdekében: a 2,3%-os kiinduló ajánlatát a jelenlegi 3%-os ajánlattal már közel 1%-kal emelte.

BKV Zrt.
2009. február 23.

39 Tovább

Félmilliárdot kell gyorsan adni a BKV-nak

Eredetileg 200 millió forintra becsülték a 3-as metró motorvonatok felújításának árát, de a pályázatra csak egy jelentkező akadt, aki sokkal több pénzt kért a munkáért, összesen 714 millió forintot.

A főpolgármesteri hivatal tájékoztatása szerint a fővárosi közgyűlés most csütörtökön tárgyalhatja viszont a 2009-es átmeneti finanszírozásról szóló rendelet módosítását. Erre azért van szükség, hogy a BKV időben meg tudja kezdeni a 3-as metró motorvonatok elöregedett forgóvázainak cseréjét.

A legrosszabb állapotban lévő, anyagában elfáradt forgóvázakat a műszaki felmérések alapján idén kell kicserélni. Egy korábban meghirdetett közbeszerzési eljárás során azonban az eredetileg becsült 200 millió forint helyett 714 millió forintos ajánlatott kapott a közlekedési vállalat az egyetlen jelentkezőtől.

21 Tovább

BMW-s köcsög a villamosmegállóban

Budapesten azért jó autóval közlekedni, mert a vészvillogó (elakadásjelző) minden autóst mentesít a KRESZ alól, így bekapcsolt villogóval bárhol parkolhatunk, nem szól ránk senki. Zebrán, villamosmegállóban, rokkant parkolóban, tényleg bárhol. Olvasónk egy BMW-s köcsögöt fényképezett le, aki Budán egy villamosmegálló közelében állt meg úgy, hogy még a villamos se fért el mellette:



Helló BKV-figyelő!

Gondoltam, a következőt megéri megosztani veletek. Az eset kb. 3/4 órája történt (2009.02.13., ~12:05-12:15). Bocskai út, villamosmegálló. A Fehérvári úti megálló járdaszigete után épp egy autónyi hely van a tábláig. Ez a hülyegyerek pedig úgy gondolta, oda ő márpedig beáll, felkapcsolja a KRESZ-mentesítő lámpát (vészvillogó) és bevásárol. Bár az ex-négyeshatos villamosok elfértek tőle, a 18-as (Tátra) már kevésbé. A villamosvezető pedig nem vállalta, hogy átmegy az igen necces helyen, mert bármennyire is a köcsög parkolt rossz helyen, ő fizethette volna ki a fényezését. Következésképp a villamos-sor kb. a Móriczig ért. Aztán amikor jött a tulaj 3 szatyorral (huszonéves felzselézett hajú juppi, tipikus BMW-tulaj), még neki állt feljebb. Nemhogy "bocsánat", meg ilyesmi, hanem a nagy lincshangulatba benyögte, hogy "Há' elfért volna!". Ekkor öntötte nyakon az egyik nyugdíjas utas valamivel. Majd mintha mi sem történt volna, kiállt (közben a másik irányba közlekedő villamos előtt zárta le majdnem az utat) és elhajtott. Küldöm a képeket is, tisztán látszik a rendszáma.

Üdv: Gerusz.

U.i.: ha azt a táblát kicsit beljebb tennék, nem lenne több ilyen eset - rendszeresen parkolnak ott kocsik, csak többnyire ennél kisebbek.

71 Tovább

Veszélyes a Fővám téri villamosmegálló

A Szabadság híd felújításával párhuzamosan átépített Fővám téri villamosmegálló a 47-es és 49-es villamos vezetőit képviselő szakszervezet szerint a lehető legrosszabb megoldás volt. Az átalakítást tervező cég szerint a vádak nem reálisak, a szakszervezetet inkább az érzelmek vezérlik.

Az átépített Fővám téri villamosmegálló rengeteg problémát okoz és veszélyhelyzetet teremt mind az utasok, mind a vezetők számára, áll abban a közleményben, amelyet a BKV Fürst Közlekedési Szakszervezet, mint a 47-es és 49-es villamos vezetőinek legnagyobb képviseletével rendelkező szakszervezet juttatott el az Indexhez az elmúlt hónapok tapasztalatai alapján.

A szakszervezetnél az verte ki a biztosítékot, ahogy a tervező az Index egy korábbi, Szűk a villamosoknak a felújított Szabadság híd című cikkére reagált. Mint írták, megdöbbentek azon, hogy a cég szerint főleg utasbiztonsági okokból volt szükség a Fővám téri középperonos megállóra.



További képekért kattints a képre!

52 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek