Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hazugsággal keres pénzt a BKV?

Napokban egy osztálytársam keresett meg azzal, hogy számlát küldött neki a BKV. Állítólag megbüntették egy olyan villamosvonalon, amelyet nem is használ, és az adott hónapra bérlete is volt. Szerencséje van, mert eltette a bérletét, és be tudja mutatni. Megkértem, hogy fényképezze le a csekkel együtt és küldje el:

 


 

Az rendben, hogy bizonyítható, hogy volt bérlete, de szerintem ez így akkor sincs rendben. A BKV bárkit megvádolhat azzal, hogy csalt, lopott, bárkinek felelősségre vonás nélkül megsértik a becsületét?

Szakembereknek egy kérdés: Milyen pert lehet kezdeményezni a BKV ellen ilyen esetekben?

277 Tovább

Omladozik a felújított metró

Más országban embereket rúgnának ki akkor, ha egy újonnan épített vagy felújított épületben hibák keletkeznek. Magyarországon, és Budapesten ez másképp van. Felsővezetők csak csücsülnek a helyükön, és nem tesznek semmit. Úgy látszik, 10,3 milliárd forintból ennyire futotta. (Vajon a kivitelező fürdőszobájában is így potyog a csempe?)

 

2008. felújított metróállomás, Astoria:

 

 

2007. felújított metróállomás, Déli pu:

26 Tovább

Éjszakai járatokat is ritkítanak?

Olvasónk éjszaka szeretett volna BKV-val közlekedni, de nem sikerült neki. Egy a megállóban ácsorgó türelmes embertől megtudta, hogy az a busz amire vár, egy ideje nem jár, majd jön a 30 perc múlva következő. Olvasónk ebbe nem törődött bele, és utánajárt. A BKV szervezettségétől kapta az első, majd az utolsó pofont is. Aki tud még ilyenről, az írja meg! Hol vezették már be a titkos paraméterkönyvet?

Tisztelt BKV Zrt!

Ma, azaz június 28-án szombat hajnalban kb 1:14kor értem Rákoskeresztúr városközpontba a 921-es éjszakai járattal. Mivel a busz pont abban a megállóban áll meg, mint a 998-as járat (amivel tovább szerettem volna menni), ezért vártam. Vártam egészen 1:25ig arra a buszra, aminek 1:17kor kellett volna indulnia. Mivel eddigre elment vagy 2 busz (egyik az Elág felé keletre, másik vissza Buda felé), ezért átmentem a másik megállóhoz (a Ferihegyi útihoz), ahol egy másik utas azt a tájékoztatást adta, h az 1:17es busz nem jár, már télen sem járt (mondjuk azt nem értem, hogy miért nem tett panaszt) , és így most sem fog, gyaloglok vagy várok kb. 30 percet.

Nem hagytam annyiban, ezért bementem a Rkeresztúr vk-ban lévő forgalmi irodába, ahol a bent lévő 1 szem úr azt a tájékoztatást adta, h őt 2 napra helyezték át ide, egyébként Óbudán vezet és nem tud semmit. Mondom oké, akkor keresek egy másik buszvezetőt, hátha megmondja, hol a buszom. Találtam is egyet, aki szerint a busz 1:06kor van Cinkota garázsnál, és csak 1:47re ér a vk-ba (tehát 1 járat kimarad). Mondom oké, akkor felhívnám a bkv diszpécserközpontot a söfőr tájékoztatása alapján (0680203734), de ezt ugye nem lehet mobilról hívni (akkor mi értelme van? erre a söfőr is csak a vállát vonogatta). Mondom jó, semmi baj, akkor a garázst (06205885000), de itt meg nemes egyszerűséggel kinyomták a telefont.

Bár nekem nem okozott problémát, hogy felsétáljak 25 percet, de azért megkérdezném, hogy hol voltaz 1:17-es 998-as járat, miért nem várt meg, vagy miért nem járt egyáltalán??? Felháborítónak tartom, hogy a külső kerületeket ilyen formán elhanyagolják, amikor eddig mindig vettem érvényes bérletet (lehet hogy ezentúl nem kéne?).

Ha nagyon szigorúan nézném, akkor ez szerződésszegésnek számítana (hibás teljesítés - 1959. évi IV trv. 305.§), és követelhetném a törvény szerinti jogkövetkezményeket. De ehelyett csak a következőkre szeretnék választ kapni: - hol volt az 1:17es 998-as busz, miért nem várt/járt? - fog járni a jövőben? - egy szimpla bocsánatkérést szeretnék kapni, hogy a jövőben nem fog többet előfordulni ez az eset

Várom szíves, mielőbbi válaszukat: Kocsis Domokos

28 Tovább

Azt hittem, álmodok

Ma félálomban utaztam a 4-es villamoson, amikor egy mosolygó, udvarias ellenőr hölgyet találtam magam mellett. Annyira meglepődtem, azt hittem, álmodok.

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

2008. július 5-én, 16.00 körül utaztam a 4-es villamoson, a Fehérvári út felé. A Petőfi híd előtt egy hölgy állt mellém, aki elővette táskájából a karszalagját és a kitűzőjét, feltette, köszönt és kérte a bérletem. Köszöntem neki és elkezdtem keresni a bérletemet, amelyet megmutattam neki. Megköszönte, majd további jó utat kívánva tovább ment. Munkája közben végig mosolygott. Utánam egy idős hölgyet ellenőrzött, akinek elkérte a személyijét (ellenőrizte a születési évét), majd mosolyogva (az idős hölgy is mosolygott) megsimogatta a vállát és tovább haladt (természetesen neki is köszönt, udvarias, emberséges és barátságos volt).

Mai napon rácáfoltak arra, hogy csak tuskó, bunkó ember megy el BKV ellenőrnek, és arra is, a munkát nem lehet normálisan elvégezni.

Kérem a 994-es számú ellenőrt részesítsék munkáltatói dicséretben. Egy ilyen dicséret munkatársukra ösztönzőleg hatna, és látná, hogy amit csinál, az jó, pozitív visszajelzést kap. Önöknek ez semmibe nem kerül, neki viszont sokat jelenthet.

Várom visszajelzésüket!

BKV-figyelő szerk.

46 Tovább

Utasokat kínoznak a HÉV-en

Vannak olyan utasok, akik nem élvezhetik a Cimbinó klíma hűvös levegőjét. Olvasónk HÉV-vel kénytelen utazni minden nap, és arra panaszkodik, hogy a vonat ablakai lehúzhatatlanok, vagy maguktól visszazáródnak. Ez a nagy melegben igen praktikus. Ti tapasztaltatok ilyet mostanában? Írjátok le a kommentek között.

Tisztelt BKV!

 

A szentendrei HÉV-vel utazom, nap, mint nap. Azt tapasztalom, hogy ebben a hőségben az ablakok jó része nem húzható le, vagy a lehúzás után automatikusan visszacsukódik! A szerelvényekben nincs légkondicionáló berendezés, ezért a nyitott ablak az egyetlen módja annak, hogy elviselhetőbb legyen a hőmérséklet az utazások alatt. Ezt a problémát már tavaly nyáron is jeleztem, de látni nem történt semmi a javítások ügyében!

 

Megkérdezném visszafizetnek-e a bérletem igen magas árából, mert nem biztosítják a megfelelő közlekedési feltételeket, mert nem működik megfelelően a jármű (nem lehet ablakot nyitni). Miért nem végzik el a megfelelő javításokat? Miért várják meg, amíg a felháborodott utasok jelzik a hibákat? Miért nincs folyamatos ellenőrzés, hogy minden működik-e?

 

Talán nem egy ideiglenesen megbízott igazgatónak kellene dupla bért fizetni a szemmel láthatóan nem jól végzett munkájáért (ha jól végezné, nem lenne ennyi panasz), hanem javításokra költeni azt a pénzt. A Margit-hídi megállóban is egyre jobban folyik a víz a leszállók nyakába, ruhájára. Itt is várható előbb-utóbb kártérítési igény tönkrement ruházat miatt!

 

Felháborító amit csinálnak! egy sajnos régi utasuk 002116-os bérlettulajdonos

120 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek