Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Olcsó játék nagyon hülye gyerekeknek

Tegnap adatlappal együtt csatolva kaptam ezt a képet /BKV-figyelő szív MyVIP :)/. Mivel nyilvánosan elérhető, a képről nem felismerhető senki, így megmutatom nektek is. Van akinek már a tujázás nem elég, és nagyban csinálja. Kérdés csak annyi: Miért nem csapja őket nyakon senki?

Vigyázzatok mit írtok, mert a kívánságotok hamar teljesül. Tényleg, van akinek ennyi szabadideje van?

90 Tovább

Mi van veled 1-es villamos?

Üdvözlet BKV-figyelő!

Gondoltam én is írok pár sort, mert kíváncsi lennék a többi BKV-n utazó emberke észrevételeire. Reggelente egy kisebb utat kell megtennem az Örs vezértől a Népligetig, onnan indul ugyanis a Céges busz, ami behoz az isten háta mögé dolgozni. A busz időben megy legkésőbb 7:55kor. A stadionoktól az 1,1a villamoson utazok ki a népligetig. Általában a villamosig mindig rohanok, hogy nehogy azon múljon a késés, mivel a melóhelyre BKV-val kijönni nagyon durva dolog (Budaörs). Nos a lényeg a várakozás. Várok 5percet, várok 10 percet, a tömeg gyűlik mindenki tiszta ideg már, a villamos nem jön. Elzúz mellettünk a másik irányba 1-2 villamos, nekünk nem jön. Ez egyszer előfordul, oké, ez van. De amikor már sokadjára van ugyanez, akkor kissé ideg tudok lenni. Tegnap is lekéstem a buszt, maradtam a villamoson és éppen elértem még a lágymányosi hídi megállóban. Mázlim volt.

A kérdésem az, hogy aki szintén ezen a vonalon jár a villamossal, az is észleli ezt többször is? Hallottam itt olyanokat, hogy "bújtatott járatritkítás", stb. Villamosnak túl sok forgalmi dugója nem lehet, mert az autósok nem mehetnek a síneken, ha pedig bármi baj van amiért fennakadnak a járatok, akkor miért nem fordítanak megy egy villamost a másik oldalról? Mivel a stadionoknál erre van lehetőség. Csak azt látom, hogy nem jön a villamos, a telefonomat nézem 2percenként, hogy mindjárt elkések, és mint látom a többi ember is értetlenkedve áll és hajlong kifele, hogy most mi van...

Amúgy, hogy valami pozitívumot is mondjak:

Minden egyes nap van ellenőr a stadionoknál, mindig mutatom a bérletemet, az ellenőrök pedig mindig megköszönik nem bunkóznak, mondjuk igaz, hosszú hajú feketében járó emberke vagyok, valszeg jobban rákapnak a "sebezhetőbb" kinézetű emberkékre.

Na hát be is fejezem, köszi a figyelmet.

Denton

A postban szereplő kép illusztráció.

94 Tovább

A hülye utas csak várjon

Vasárnap utaztam a 7-es buszon, amely mögött egy 47-49V villamospótló jött, és a megszokottól eltérően a buszmegállóban cserélt utasokat. Gondoltam, még új erre a vezető, nem tudja mi a módi, de azért leszálltam a Kosztolányin és megcsodáltam a buszt. A buszmegállóban láttam, hogy ott virít a villamospótló menetrendje, amely szombatra és vasárnapra érvényes. Ugyanilyen menetrend volt a Móriczon is, a 7-es megállójában

Érdekes, mert sem a villamosmegállóban, sem a BKV honlapján nem volt erről tájékoztatás, így aki megszokásból a villamosmegállóban várta a villamost, biztos, hogy lekéste, nem volt ideje átfutni a busz megállójába. Sokan szívtak így szombaton és vasárnap, 10 perces várakozásból 20 perc lett. A villamosmegállókból még a menetrendet sem vették ki, még ez sem utalt arra, hogy nem erre jár a busz.

Villamospótló a Kosztolányin:

 


Megálló, Móriczon Zsigmond Körte. Tájékoztatás 0:

 

36 Tovább

Rekonstrukció gőzerővel

Ez a kis vasárnap délutáni post azoknak szól, akik értik a viccet, és nincs ellenükre egy kis hülyéskedés. Martintól kaptam a héten pár képet, amikkel így önmagukban nem tudok mit kezdeni, viszont az egyikről eszembe jutott egy régi –a neten körbejáró- hülyeség, és alkottam egy kicsit. Így folyik tehát a 28-as villamos vonalán a rekonstrukció

"Ez csak a Liget tér után a 36-os villamos volt váltójának /:)/ a kiszedése, és helyébe rendes vágány fektetése!":

56 Tovább

Vak ember vezeti a Földalattit

Blogolni veszélyes, ezt tegnap az Index is megírta. Vannak olyan országok, ahol börtönbe zárják vagy megkínozzák azokat, akik le merik írni a véleményüket. Tegnap a Földalatti vezetője ismert meg, majd csukta rám az ajtót azért, mert nem szeret. Na a hülyeséget félretéve, itt a tegnapi esetemből készült levél a BKV-nak:

Tisztelt BKV!

Egy tegnapi (2008. június 28) esetemről szeretnék beszámolni önöknek, mely a Földalattin történt. A Deák Ferenc térről szerettem volna eljutni az Oktogonra, amihez a fent említett járművet használtam. 18:10 körül érkezett egy szerelvény a Deák térre (az utastérben található pályaszám: 23-as), amelyre igen sokan vártak, nagy volt a tumultus. Mivel tudtam, hogy ma a Hősök tere közelében Santana koncertet tartanak, a mögöttem álló 5 embert előreengedtem, ugyanis biztos voltam benne, hogy én szállok le hamarabb. Az utasokat azért engedtem előre, hogy az Oktogonon ne kelljen tolakodnom, ne tartsam fel a szerelvényt, amíg leszállok.

Az 5 előreengedett ember felszállása után én kíséreltem meg a felszállást /az első ajtónál/, azonban a járművezető megnyomta az indulásjelzőt és zárta az ajtókat úgy, hogy csak az egyik lábam és a fél testem volt bent. A rám csapódó ajtót kézzel próbáltam visszatolni, szerencsémre az ajtónál álló egyik úr segített, így be tudtam szállni. Miután ez sikerült, a járművezető visszanyitotta az ajtókat. Szerencsére a rám csapódó ajtótól semmilyen sérülésem nem történt, ám a baleset pillanatában erős fájdalmat éreztem mind két kézfejemen. Az utóbbi időben egyre sűrűbben tapasztalom, hogy a járművezetőjük –legyen az busz, villamos vagy metróvezető- az indulásjelzőt az utasok sürgetésére használja, és nem arra, amire eredetileg használniuk kellene.

Kérem, kérdezzék meg a járművezetőjüket, miért indította be az indulásjelzőt akkor, amikor még nem szálltam fel a járműre, miért zárta be az ajtót, amikor látta, hogy a fél testem még a kint van.


A földalattit természetesen érvényes bérlettel vettem igénybe, melyet a Deákon a 2-es metró szintjén lévő ellenőrnek, illetve az Oktogonon visszafelé a biztonsági őrnek is megmutattam. Száma: 002452.

111 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek