Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kutyát kínoztak a Stadionok állomáson

Én valószínűleg ilyen helyzetben az állomáson található piros gombot nyomtam volna meg, ami arra szolgál, hogy ha valaki a sínek közé esik, áramtalanítson és így ki lehessen menteni onnan az embert vagy az állatot. Szép, hogy én jobban tudom, mit kell tenni, mint az ezért felelős ember. Áramtalanítás, és a kutya kiszedése 3-4 perc. Inkább terelgették a jószágot, hagyták a sínek között szenvedni, és felbolydították a metró közlekedését is.
Tisztelt BKV Figyelõ!
 
A mai napon (2008.05.20 kb. 17.00) tapasztaltakat szeretném megosztani Önökkel és a nagyérdemű utazó közönséggel:
 
Ma, a Stadionok állomáson kívántam felszállni a 2-es metróra, amikor is arra lettem figyelmes, hogy egy kóbor kutya szaladgál a sínek(!) között és szemlátomást meg van zavarodva a szerencsétlen jószág. Mögötte -igaz lassan- ,de határozottan közeledett a metró szerelvény. Az okos vezető és segítője meg folyamatosan nyomta a kürtöt, hátha a kutya majd kiugrik? odébb megy? elmegy a következő megállóig? Mire gondolhatott a vezető?? Elüldözi a Déli-ig?? Egy idõ után megjelent  (gondolom) az ügyeletes hölgy és a segítője egy rádióval. A rádióval terelgette a szerelvényt a nagy okos úriember és szépen ráterelte a kutya mellé. Az eb más választás híján bebújt a szerelvény mellé és el kezdett visszafele a Pillangó utca felé menni. A nagy tudású férfiú a fülem hallatára indította el a szerelvényt, úgy,  hogy a kutya alatta? mellette? volt. Mikor több utas társammal is kérdőre vontuk, hogy ezt mégis hogy? csak a vállát vonogatta. Ekkor gondoltam egyet és megkérdeztem,  a mellette álló BKV-s forma ruhát viselõ hölgyet ,hogy nem lehetne-e áramtalanítani az állomást és két férfival lemennénk a kutyáért is felhoznánk (kb. 2perc), a hölgy szintén megvonta a vállát és közölte, hogy azt nem tudja hogy kell. A történet folytatását nem láttam, mert jobbanak láttam a kilátástalan küzdelem helyett egy más közlekedési eszközt igénybe venni. Kérdéseim a következõek lennének: Tisztában vagyok azzal, hogy nem egyszerû feladat az állomás áramtalanítása, de ha egy ember lett volna sínek között, akkor is ilyen nyeglén állt volna a BKV a szituációhoz? Tényleg nem lehet áramtalanítani azt az állomást? Az ott dolgozók tényleg nincsennek tisztában a veszélyhelyzet elhárításához szükséges ismeretekkel? Valóban ezt a "feljelentést" csak az én kutya imádatom íratta velem, de nem veszélyes az (emberekre is nézve), ha egy állat téved az alagútba?
 
Tisztelettel: Egy Utas
246 Tovább

Üzenet 1986-ból

Egy szemfüles olvasónk, István készítette ezt a képet a 3-as metró vonalán közlekedő 3073-as pályaszámú vonaton. Hihetetlen számunkra, hogy ez a matrica idősebb, mint mi vagyunk:)

32 Tovább

Jegyet küld a Protokon

Kedves BKV Figyelő!

A férjem a 61-es villamossal jár dolgozni - már amikor nem bringával megy - viszont mivel egyik végállomásig sem kell elmennie vele, kissé nehezen tud jegyet venni. Konkrétan a Csörsz utcai megállóban elhelyezett jegyautomatákkal szokott próbálkozni, azok azonban szökőévente egyszer működnek, máskor megeszik a pénzt, vagy nem is veszik be a pénzt egyáltalán.

Mint az üzemeltetőtől megtudtuk telefonon, ők szerződésben a 2 hetenkénti (!) szervizelést vállalták a BKV-nak. Valószínűleg már megunhatták, hogy viszonylag gyakran felhívjuk őket azzal, hogy megint rossz az automata, ugyanis nemrég a következő levelet kaptuk:

2008. 03. 28. (címzett, iktatási szám, ügyintéző stb.) (Protokon logo) Tárgy: panasz kivizsgálása 2008. 02. 28-i telefonon érkezett bejelentését kivizsgáltuk.

Megállapítottuk, hogy 505. sz. gépet a jelzett időpontban ismeretlenek eltömítették. Ezzel megkárosították Önt, a BKV ZRT-t és cégünket is. Elnézését kérjük a kellemetlenségér (sic) és kárának enyhítésére mellékelten küldünk 1 db jegyet. (név. aláírás) ISO 9001 PROTOKON Kft. H-1027 Budapest, Bem J. u. 5. (tel., fax)

A levélhez pedig valóban hozzá volt tűzve gemkapoccsal 1 db 270 HUF értékű, narancssárga BKV vonaljegy, nem olyan fehér, amit az automata nyomtat, hanem rendes, gyári. Most már csak egy vágyam van, hogy a 105-ös buszra felszállva a megállóban vagy a buszon képes legyek jegyet vásárolni, de belátom, ez vérmes remény csak.
28 Tovább

Otthagyta az utast, betörték a tükrét

A történet már a Homáron is megjelent, de mivel én is megkaptam, így kötelességemnek éreztem kitenni. Eddig próbáltam kinyomozni, hogy az eset hogyan történhetett meg, mert tudomásom szerint a 3-as vonalon közlekedő ExHannoveri villamosok ajtaja a legérzékenyebb, és szinte lehetetlen vele odazárni bárkit is, és ha valaki a lépcsőn áll (jelen esetben a babakocsit segíti fel) akkor 100%, hogy a villamos vezetője nem tudja bezárni az ajtót. Persze ezzel nem a történet hitelességét kérdőjelezem meg, csak érdekességként jegyeztem meg.
Tisztelt BKV Zrt!
 
"Köszönetemet" szeretném nyilvánítani Önöknek, hogy tegnapi nap ( 05.18.) 18.45 környékén a Liget téri villamos megállóban Kedves kollegájuk, aki az 1501-es számú 3-as villamost vezette, nemhogy a leszálló utasokat nem engedte leszállni  de engem és babakocsiban utazó kislányomat valamint feleségemet sem engedett felszállni, hanem rögtön ránk csukta az ajtót amikor a babakocsit emeltem  fel. Mivel az esetnek többen tanúi voltak páran a villamos oldalát ütötték, hogy nyissa ki az ajtót, de kollegájuk ránk/rájuk sem hederített, ennek köszönhetően egy elégedetlen utas ( akinek köszönöm, hogy helyettem is megtette) betörte a jobb visszapillantóját, de ez sem érdekelte és elhajtott! ( Lehet így biztonságosan közlekedni?) Mi felszálltunk a következő villamosra és a Mázsa térnél azt láttuk, hogy az előző villamos ( amelyikről e szösszenet szól) az utasokat leszállította és-gondolom -garázsba igyekezet tovább mivel  nem tudta használni a visszapillantót. Gondolom bent a kedves kollegájuk nem mesélte el mi miatt tört össze a tükre! Remélem kifizettetik vele és remélem fegyelmit is adnak neki! Egy bocsánatkérést Önöktől és a vezetőtől is elvárok!
 
Várom válaszukat!
 
Könnyű Viktor
85 Tovább

Bankkártyás vásárlás

Szia BKV-figyelő!

Az én sztorim nem is sztori, ezért nem is panaszkodásból írok, hanem mert egy olyan problémáról kaptam felvilágosítást, ami azt hiszem sok embert érint: a bankkártyás vásárlás. Úgy vélem, a kártyát azért találták fel, hogy használják. És hazánk elsőszámú tömegközlekedési vállalatánál ez szinte lehetetlen. Feltettem a kérdést, és kaptam is rá pár napon belül választ, itt van tehát a levélváltás:

Kedves BKV!

Arra lennék kíváncsi, hogy Budapest egész területén miért csupán 4 helyen van megoldva a bankkártyás fizetési lehetőség? Most nem a bemásolt sablonszövegre vagyok kíváncsi, hogy törekednek meg fejlesztenek, mert pl. a frissen átadott Keleti Pályaudvari metrópénztárnál is azt mondta nekem a hölgy úgy jó félévvel ezelőtt, hogy nemsokára meg lesz ott oldva. Úgy gondolom, hogy elvárható lenne 2008-ban, hogy ha egyszerre több teljes árú bérletet kívánok megvásárolni, akkor ne több tízezer forinttal kelljen mászkálnom, ráadásul több, mint fél órát sorban állnom. Mi az akadálya annak, hogy az újonnan felépített Örs Vezér téri metróállomáson nem lehet kártyával fizetni, csak a szemközti oldalon, a "gombánál", de ott is a kettőből csak egy ablaknál? Ha meg gyorsabban szeretnék végezni akkor először kell keresnem egy automatát, kivennem pénzt - azt is pénzért - hogy utána azon menjen a sopánkodás, hogy miért nincs nálam kisebb címlet. Ez csak egy pontja a városnak, de azt gondolom nem csak az én problémám.

Azt hiszem, az európai szintű szolgáltatásba az egyszerű és gyors kiszolgálás is beletartozhatna, ami nem a szépen felújított pénztárak melletti összetákolt fabódékat jelenti (nem is értem arra miért nem gondoltak, hogy kettővel több ablakot alakítanak ki a kertivécék helyett), sokkal inkább magában foglalja a bankkártyás vásárlási lehetőséget, mégpedig a legtöbb helyen, ahol lehetséges.

Remélem megértik, miért probléma ez sok embernek és mihamarabb válaszolnak, illetve megoldást találnak (egy pár milliárdért) (bocs, ezt nem hagyhattam ki).

Üdvözlettel:

Kurucz László

Válasz:

30 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek