Tisztelt BKV-figyelő!
Ezúton is meg szeretném köszönni a 273-as számú 89-es troli vezetőjének, hogy tegnap (április 10) külön kérés nélkül (!) levágta azt a hangosan dajdajozó mattrészeg és rendkívül büdös csövest a troliról, akinek a vizelet és rothadásszaga a hátsó ajtótól egészen előre elért egy félig telt járművön.
Remélem a többi sofőr is pédát vesz magatartásáról és sokra viszi a BKV-nál vagy másutt.
Glotah
2008. április 12. 09:59
Villámpost: Puszi a trolivezetőnek
2008. április 11. 09:58
"Szerencsétlen egész nap ül a sötét alagútban"
Tisztelt Cim,
Egy korábbi incidensről szeretnék beszámolni. Sajnos eddig nem tudtam az oldal létezéséről, így nem volt módom leírni az alábbi történetet.
Napi rendszereséggel utazom a kék metróval és általában az első kocsiba szállok be, hogy a Lehel téri megállónál az elsők között szálljak le. Számos alkalommal előfordult, hogy dohányfüst szagot éreztem a metró kocsiban. Mivel én nem dohányzom és kifejezetten utálom a dohányfüstöt rögtön körül is néztem, hogy melyik az az elvetelmült utas, aki menetközben rágyújt. Hát nagyon megdöbbentem, amikor a Lehelnél leszálltam, és látom, hogy a metróvezető volt az, aki fújta a füstöt. Rögtön értesítettem a "biztonsági" szolgálatot és rámutattam, hogy melyik szerelvény az, amiben a vezető dohányzik.
További meglepetés és döbbenet ért, amikor az észkombájnnak nem nevezhető "biztonsági" alkalmazott egy vállrándítással elintézte az ügyet és azt mondta, hogy képzeljem el magamat a szerencsétlen helyébe egésznap ül a sötét alagútban, ennyi öröme már csak legyen. Erre én azt feleltem, hogy egy orvos sem dohányzik műtét közben, ez totál képtelenség. A "biztonsági" észkombájn csak annyit kérdezett, hogy talán én orvos vagyok.? Igen hát persze.
Csalódottan és kiábrándultam sétáltam hazafelé és azon tűnődtem, hogy vajon hova tart ez az ország, mert, hogy a vesztébe az biztos.
Ja és akkor nem is beszélek az 5-ös buszon rendszeresen IPOD-ot hallgató sofőrről. A sok büdös koszos jegy nélkül utazó hontalannak miért van joga felszállni a buszra? Rendszeresen utaznak az 5-ös busszal az utasok pedig ájuldoznak a szaguktól. Miért veszi fel a söfőr az ilyen embert?
Megveszem a jó drága BKV bérletet és cserébe csak annyit kérek, hogy biztonságban és kulturáltan utazhassak.
Üdv
K.B.
2008. április 10. 16:29
A hét fájó szóvicce: "Balra a Budai Vár. várjon csak!"
Helló!
Be kell, hogy valljam nem igazán szeretem a BKV-t a sok bunkó vezető miatt, de egy kiemelkedik ezek közül. a 2-es villamos vonalán utaztam nővéremmel és beszélgetünk egy közös ismerősünkről, hogy sokszor utazik egy igen mókás vezetővel azon a vonalon. És éppen elcsíptük! Sajnos csak 3-4 megálló erejéig élvezhettük a társaságát az átépítések miatt. Minden megállónál és megálló közben hülyéskedett pl.: "Mivel ma rendesen viselkedtek elmondom a mai vízállást: a Duna egy kicsit apadt és ugyanarra folyik mint tegnap" vagy " balra a Budai Vár... várjon csak!", vagy éppenséggel egy rendes idegenvezetést hallhattunk tőle. Tudom nem ez a dolguk a vezetőknek de miből állna egy kicsit szabadabbam vezetni a síneken? :)
Athemil
2008. április 10. 14:31
Láthatatlan tanácsokra fizetett ki a BKV 134 milliót
Súlyos, bűncselekmény elkövetésének gyanújára is okot adó visszásságokat tárt fel a BKV belső ellenőrzési osztálya az AAM-mel kötött tanácsadói szerződések tételes vizsgálatakor. 2007-ben a közlekedési cég 134 millió forintot fizetett ki a cégnek szakértői anyagokra, de a szerződések hiányosságai miatt teljesítésüket nem tudták sem igazolni, sem számon kérni. Állítólag létezik egy 5 ezer oldalas dokumentumcsomag, de az még az ellenőrök számára sem nyilvános, aki látta, botrányról beszél. 2007 decemberében a menedzsment úgy döntött: a következő öt évben 2,5 milliárd forintot költ az AAM tanácsaira.
A közbeszerzési törvény megsértése mellett a hűtlen kezelés gyanúját is felvetik a BKV 2007-ben kötött tanácsadói szerződései, és az ezek alapján történt kifizetések. A BKV legalább 134 millió forintot fizetett ki úgy, hogy a szolgáltatás teljesítését a közlekedési cég belső ellenőrzési osztálya sem tudta igazolni. Legalábbis ez olvasható ki a BKV felügyelő bizottságának csütörtöki ülésére készült vizsgálati anyagból, amely az Index birtokába került.
A vizsgálat - amely jórészt a BKV beszámolóiból áll össze - az "AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó Zrt-vel kötött tanácsadói szerződések és a hozzákapcsolódó számlák, pénzügyi teljesítések tételes" ellenőrzésére irányult.
2008. április 08. 15:53
Járatritkítás után
Már most jó megbarátkozni a látvánnyal, hogy mi vár a BKV HÉV és metró utasaira a járatritkítás után. A videón kitűnően látszik, hogy a „Japán BKV” külön embereket alkalmaz, akik feltuszkolják a kilógó utasokat.
Utolsó kommentek