Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Patkánnyal a vállán kéreget a 4-es villamoson

Tegnap a BKV-figyelő Facebook oldalán kérdeztem tőletek, hogy mostanában milyen sűrűn találkoztok ellenőrökkel a főbb vonalakon. Azért érdekelt, mert én rendszeresen utazom a körúton és a 7-es család buszain, és a beharangozás óta nem hogy közteressel, ellenőrrel sem találkoztam. Pedig szükség lenne rájuk, ugyanis a járműveket ellepő hajléktalanokkal se a járművezetők, se az utasok nem tudnak mit tenni. Ezt támasztja alá olvasónk, Gabi levele is:

Kedves BKV-figyelő!

Tegnap (2011. március 22.) sokkot kaptam a 4-es villamoson lévő állapotok miatt. Napközben többször voltam arra kényszerülve, hogy Boráros tér és a végállomás között utazzak. Ez azt jelentette, hogy körülbelül 14-szer szálltam fel reggel 6:45 és délután 18:50 között a villamosra.

27 Tovább

Kérdőív az akadálymentes tömegközlekedésről

Olvasónk, Éva a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem végzős hallgatója. Kérdőíves kutatást végez, melynek célja a budapesti közösségi közlekedés akadálymentességének felmérése, az utazóközönség szokásainak és preferenciáinak figyelembe vételével. Az alábbi linken található kérdőív kitöltésével segíteni tudjátok az elemzést és a diplomamunkájának elkészülését. Kérlek titeket, hogy szánjatok erre néhány percet. Köszönjük!

A kérdőív kitöltéséhez kattints ide!

12 Tovább

Parasztnak Hi-Tech: anyázás és veszekedés a jövő Európájának autóbuszán

A fent látható videót olvasónk, László készítette és osztotta meg velünk a BKV-figyelő Facebookos oldalán az imént. A felvétel a Jövő európai buszrendszere projekt keretein belül Budapestre érkezett MAN autóbuszon készült ma délután. A buszt a 86-os busz vonalán tesztelik, többek között azért, mert a 7-es vonalra a rossz útviszonyok miatt nem engedték. Ezen a vonalon az ajtózárás nehézségei miatt 20-25 perc késéssel közlekedett a busz. Kíváncsiak lennénk, hogy a 7-es vagy a 173-as vonalán hány perc késéssel ment volna végig az új busz. Saját tapasztalataitokat, észrevételeiteket a kommentek között és e-mailben várjuk!

115 Tovább

Koromfekete füstöt okádott az Ikarus

A Nemzetközi Tömegközlekedési Szövetség (UITP) nevéhez fűződő, Jövő európai buszrendszere (European Bus System for the Future – EBSF) projekt keretein belül a mai naptól egy öt ajtós, környezetbarát MAN Lion's City GL busz közlekedik a 86-os busz vonalán. Azért nem írunk a bemutatóról bővebben, mert a BKV-nak hála ezek a busztesztek már annyira jelentéktelenek lettek, hogy az utasok sem foglalkoznak már velük. A BKV folyton csak tesztelget, idehozatják a csilli-villi buszokat, de egyet sem vesznek belőlük. Budapesten egyelőre maradnak az ilyen "zöld" buszok:

Szerintem ha a Nemzetközi Tömegközlekedési Szövetség delegáltjai látnák, hogy valójában milyen buszok járják a budapesti utakat, sírva összecsomagolnának, és a MAN-buszukkal meg sem állnának hazáig. Komolyra fordítva a szót: tényleg siralmas, hogy ilyen műszaki állapotú buszok forgalomba állhatnak.

62 Tovább

Mégsem takarították ki a 3-as metró alagútját?

A BKV-figyelő tavaly kiemelt figyelemmel foglalkozott a 3-as metró tűz- és balesetveszélyes alagútjaival. Akkor végül azzal a hírrel zártuk a témát, hogy a BKV 2010. december 31-ig teljes egészében kitakarítja a 3-as metró alagútjait megközelítőleg 22 millió forintért. Az összeget nem sokalltuk, hiszen a metróközlekedés biztonsága függött ettől a takarítástól, a dolgozók és az utasok élete pedig jóval többet ér, mint pár 10 millió forint.

Az utóbbi időkben több BKV-dolgozó is levelet írt a BKV-figyelőnek. Ők arról számoltak be, hogy tapasztalataik szerint a takarítás igencsak hagy kívánnivalót maga után, ugyanis az alagút, a programszőnyeg és a síneket rögzítő csavarok ugyan olyan olajsárosak, mint azelőtt, tehát semmivel sem biztonságosabb most a közlekedés, mint azelőtt. Ezt támasztják alá olvasónk, Takygyerek fényképi is, aki a Pöttyös utcai állomáson találkozott kosszal, porral és olajsárral. Ha vannak hasonló képeitek, küldjétek el bátran a bkvfigyelo@gmail.com címre!

35 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek