Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Parkolás a megállóban

Mindig is vadásztam a buszöbölben parkoló bunkó autósokra. Sajnos mire a busz be tudott állni a megállóba, ők már odébb álltak, így lefényképezni sosem tudom. Rékuc szerencsére szemfüles volt. Hatalmas puszi neki.


Kedves BKV Figyelő!

Az alábbi képekkel szeretnék kedveskedni a blognak. Árpád híd, buszmegálló. A 106-os busz csak hosszas villogás után tudott beállni a helyére, mert ez a pofa nem akart odébbállni. Nagy nehezen odébbvonszolta magát 2 méterrel előrébb, így roppant hatékonyan elállva a 26-os busz útját. Amikor előkaptam a gépet, elkezdett beszólogatni és pofákat vágni. Arccal, rendszámmal tehát a szégyenfal legújabb szereplője.

Üdv
Rékuc
54 Tovább

A KRESZ vajon mi?

Tiszteletem!

Talán nem pont ez a megfelelő blog, de sajnos nem találtam meg a megfelelőt megfelelően rövid idő alatt.

A buszmegállóban parkoló, megkülönböztető jelzés nélküli rendőrautóról a kép 2008. május 9-én reggel készült a Thököly út metróépítés miatt forgalom elől lezárt részén (a buszok azonban járhatnak), a Dózsa György út sarkától kb. 100 méterre. Egy éjjel-nappali és egy hamburgeres van a közelben.

Üdv: Z
53 Tovább

Vigyázz hova állsz

Megkérném Demszky Gábor urat, hogy a hónapok óta a Móricz Zsigmond körtér 18/56/41-es villamos megállójában nyakánál felakadt galambot az FKF egyik munkatársával távolítassa el. Nem szeretném, hogy csontkukacokkal teli fertőző galambok potyogjanak az ott várakozók nyakába. Segítségét köszönöm!



61 Tovább

Szegénységben, Audival, buszmegállóban

Hello!

Ezt a képet ugyan 2 éve lőttem, de még mindig megmosolyogtat. Érdemes megfigyelni a Máltai Lovagrend keresztjét. Utánanéztem mit szimbolizál:

"Kereszt négy ága a Négy Legfontosabb Erényt: a Mértékletességet, az Állhatatosságot, az Igazságosságot és a Megfontoltságot, míg a nyolc ág a nyolc Boldogságot jelképezi, amely egyben a legfontosabb lovagi erényeket is kifejezi:

  Lelki tisztaság
  Szegénységben élni
  Gyűlölködés nélküli élet
  A "könnyezők" vigasztalása
  Az igazságra törekvés
  A békességre törekvés
  Az irgalmasságra törekvés
  Elviselni az üldöztetést

Üdv: Z
51 Tovább

Hogyan szívat a BKV?

Tisztelt Ügyfélszolgálat,

A 123-as autóbusz Határ úti végállomásán kialakuló embertelen állapotok miatt fordulok Önökhöz. A levelet egyidőben megküldöm a BKV-figyelő internetes blog-oldalnak is.

Az autóbusz végállomása a gyáli buszjáratok átszervezésekor kikerült az IBIS-szálló elé. Továbbá ott van a végállomása még 2-3 busznak, ott áll meg a 99-es busz, és több volán-járat is (későbbiekben a 99-esnek is ide tervezik - a 2008-as paraméterkönyv szerint - a végállomását). A keskeny járdán egész egyszerűen lehetetlen dolog az utascsere, vagyis nekünk, utasoknak a le-és felszállás. a leszállók nem férnek a járdára a buszra várakozóktól, akik nem tudnak odaállni, ezért rendszerint lökdösődés, veszekedés alakul ki. Fedett várakozóhely csak a 123-asnál van, ami jó dolog lenne, de ez tovább szűkíti helyet a sztenderd szélességű járdán.

Ekkora helyen tapasztalataim szerint képtelenség (közép)-európai emberként viselkedni, az ember a buszon reked, ha nem tudja félrelökni - leginkább persze csúcsidőben - a felszállni igyekvőket. Ők viszont az állomás mögötti sövény és korlát miatt nem tudnak félreállni. Ez a keskeny peron továbbá balesetveszélyesnek is tűnik, mivel a kevésbé erőszakos utasok, amíg a leszállók hömpölyögnek, félreállnak, vagy a busz elé, vagy mögé - közben a többi járat érkezik, indul, autók hajtanak el mellette.

Itt még mindig nincs vége a tumultusnak, ugyanis a szálló előtti gyalogosátkelő lámpáját nem állították át a megnövekvő igények szerint. 4-5 percenként vált csak zöldre, addigra a zebrán nem férnek el a megérkező utasok, így szinte mindenki a piroson kel át, vagy az 52-40-es villamosok végállomásánál, a korlát út felőli oldalán lévő 15 centis sávban lejtenek kötéltáncot a metróhoz. Ez tudom, hogy nem csak az Önök asztala, de állandó a balaesetveszély, csodával határos módon baleset még nem történt, de mára szinte senki sem várja meg a zöld lámpát - ha megvárnák, a mögöttük álló tömeg lökné hirtelen az úttestre. A határ úti végállomás túlzsúfoltsága miatt értem én, hogy nem egyszerű feladat a buszoknak helyet találni, de ez a keskeny peron, mely rengeteg buszt szolgál ki, ezzel a rosszul beállított lámpával minden reggelt életveszélyessé tesz.

Másik megjegyezni valóm a hétvégére bevezetett alacsonypadlós járatok kérdése lenne. Ez a menetrendek alján van jelezve, azzal a megjegyzéssel, hogy további információ a társaság honlapján olvasható. Én semmit sem találtam erről. Hogy hétvégenként közlekedik, azt is a sofőröktől tudtam meg, akik hozzátették, nem meghirdetett időpontokban járnak az alacsonypadlós 412-esek, hanem AS (ahogy sikerül) -szabvány szerint. A Dél-pesti kórházba igyekvők egy részének nagy szolgálatot tehetne, ha alacsonypadlós járművel tudnának oda eljutni, ám így, hogy teljesen kiszámíthatatlan módon indulnak, ez az intézkedés értelmét veszti. A konfortérzet emelkedésének sem ondható, ha 412-esek mennek a 260-asok helyett, mint már egy korábbi levelemben jeleztem, a minimális karbgantartás elmaradásával a 412-esek ugyanolyan zajosak, mint öregebb társaik, bár ezen a téren buszonként 4-5 csavar visszatekerésével a belső burkolati lapokon segíteni lehetne, ugyanis megszűnne az egymásnak capódó lemezek borzalmas csikorgó hangja.

Kérem észrevételeim figyelembe vételét - amennyire lehetséges - a balesetmentes utazás érdekében.

Várom mielőbbi válaszukat: Bugár László
16 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek