Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Nem a tűző napon várakoztak, ezért otthagyta őket a 291-es busz

Olvasónk, László 38 éve lakik Budapesten, de eddig különösebben nagy problémája nem volt a BKV-val. Talán ezért is húzta fel annyira a lent olvasható. mások számára talán apróságnak tűnő eset, ami miatt panaszt írt a BKV-nak. Kérdésem: hogy lehetett volna elkerülni ezt az esetet? Utasváró híján tényleg a napon kellett volna várakozniuk?

Kedves BKV-figyelő!

Lehet, hogy mindennapos a tegnapi esetem, de talán érdemes a blogba. Bár, velem a 38 évi budapesti létem során még nem történt ilyen, talán ezért is húztam fel magam rajta.

Tegnap a fiammal libegőzni akartunk, ezért a 291-es busszal akartunk felmenni Zugligetbe.

A járat 25 percenként jár, de a menetrend szerint még volt 10 percünk, várakoztunk. Tűzött a nap, a gyereknek mondtam, hogy menjen az árnyékba, ami a megállótól max. 1,5-2 méterre volt, a vendéglő kerítésénél. Figyeltem a buszokat, a 22-es és a 222-es többször megállt volna, hogy felszálljunk, de intettem, hogy mehet.

151 Tovább

Miért nem tájékoztat a garázsmenetekről a BKV?

Olvasónk barátnője nem érti, hogy a BKV miért nem tájékoztatja az utasokat a menetrendben arról, hogy az a busz, amire várnak, nem megy végig a teljes vonalon, hanem Gerázsmenetként jóval a végállomás előtt leteszi az utasokat. Nincs is annál kellenemesebb, mikor valaki felszáll, jegyet lyukaszt, majd menet közben leszállítják, mert a busz nem megy tovább.

Kedves BKV-figyelő!

Az utóbbi időben dühödtem fel annyira, hogy gondoltam mostmár veled/veletek is megosztom.

Sajnos sokadjára fordul elő. Éjszakára járok dolgozni, rendszerint a Törökbálint, Munkácsy Mihály utcai végállomásról 21:10-kor induló 272-es autóbusszal utazom be a városba. Több ízben fordult már elő, hogy sem a menetrendben, sem a busz járatszám-sávjában nem volt feltüntetve és az autóbuszvezető nem közölte azt, hogy a busz GARÁZSMENET, a Dayka Gábor utcai megállónál tovább nem közlekedik (utasokkal legalábbis).

28 Tovább

Hová tűnt az utolsó 62A villamos?

Olvasónk, Béla olyan emberek jelentkezését várja, aki valaha is utazott az Örs vezér teréről 22:05-kor induló 62A villamossal. Ő minden nap várja, de eddig még sosem látta a villamost, holott a menetrend szerint van ilyen járat, -írja a BKV-figyelő Facebook oldalán:

"Keresem azt az embert aki valaha is utazott az Örs vezér teréről 22:05-kor induló 62A villamossal. Ez a napi utolsó 62A. Én minden nap 22:00 -kor érek az Örsre, de még egyszer sem találkoztam ezzel a villamossal..."

22 Tovább

Elhajtott a megállóban várakozó utas mellett a 67-es busz

Olvasónk, Anna nem érti, hogy miért hajtott el mellette lassítás nélkül a 67-es busz vezetője a Gépmadár park megállóban, amikor jól láthatóan várakozott. Két dolgot tud elképzelni, mégpedig azt, hogy a buszvezető nem vette észre, valamint azt, hogy szándékosan, viccből hajtott el mellette. Bármelyik is legyen a valóság, mindkettő szomorú:

Tisztelt BKV Zrt!

A mai napon (2011 aug. 2.) meglepő dologgal szembesültem. Az Örs vezér térről 12:34-kor induló busszal szerettem volna a munkahelyemre beérni, melyet direkt kinéztem a honlapon levő menetrendből. Mivel én a Gépmadár park megállóhelyen szállok fel, a buszra körülbelül 12:38-kor tudok felszállni, de 12:35 körül már minden esetben a megállóban szoktam várakozni.

Eddig mindig rendesen érkezett, maximum pár percet késett, ezzel nem is volt semmi probléma a mai napon sem. A busz időben feltűnt, a megállóban várakoztam, mire az lassítás nélkül tovább ment!

67 Tovább

Órákig várták a gyerekek a BKV-hajót, hiába


Olvasónk, Judit egy 20 fős gyerekcsoporttal szeretett volna hajókázni a Dunán a BKV-hajóval. A Boráros téren szerettek volna felszállni rá, ahol nagy megdöbbenésükre hajót nem, csak egy ocsmány állomást találtak. Hiába szerettek volna tájékoztatást kérni a Boráros téri pénztárostól, ő sem tudta megmondani, hogy jár-e egyáltalán a hajó, és jegyet sem tudott adni nekik. Íme a sztori:

Tisztelt BKVfigyelő!

Több helyütt olvastam a BKV hajójáratok 2011-es újraindításáról, de sajnos még nem volt szerencsénk BKV hajóval utazni.

Június 3-án egy 20 fős gyermekcsoporttal indultunk neki hajókázni, terv szerint a Boráros térről induló BKV hajóval, ám hiába álltunk ott 9 és 11 óra között, nem indult onnan hajó. Mivel nem történt semmi, ezért elmentünk a BKV Boráros téri bérletpénztárába, ahol azt a választ kaptuk, hogy ők nem tudnak adni semmiféle tájékoztatást, sem jegyet adni BKV hajó ügyben, mert a BKV hajókat nem a BKV üzemelteti...

63 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek