Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Nem várja be az utolsó metrót a metróállomásról induló utolsó autóbusz

Olvasónk, Renáta az alább olvasható levelében arra keresi a választ, hogy a metróállomásokról induló utolsó buszok vajon miért nem várják meg az utolsó metró megérkezését. Ő konkrétan a 67-es buszra panaszkodik, ami állítása szerint pont akkor indul az Örs vezér teréről, amikor az utolsó metró elindul a Deák Ferenc téri állomásról:

Tisztelt BKV-figyelő!

A 67-es busz vonalán, konkrétan Rákos MÁV-telep állomásnál laktam az elmúlt fél évben. Egy este a belvárosban szórakoztam a barátaimmal, nem terveztem, de az utolsó metrót sikerült elérnem. Nem nagyon közlekedtem ennyire későn, így nem voltam tisztában azzal, hogy az utolsó 67-es busz az Örs vezér teréről 23.35-kor indul. Többen valószínűleg tudjátok, hogy az utolsó metrószerelvények pontosan ugyanebben az időben, 23.35-kor indulnak a Deák Ferenc térről.

44 Tovább

Miért indulnak el a buszok percekkel előbb a végállomásról?

Olvasónk, Zsuzsa és a gyermekei a 185-ös busszal utaznak minden nap. Vagyis csak utaznának, ugyanis a 7:15-ös busz rendszerint percekkel előbb elmegy, holott a busznak ez lenne az első megállója, tehát nem mehetne el ennyivel előbb. Vajon a végállomáson miért nem várják meg az indulási időd? Miért kell percekkel előbb elhagyni az első állomást? Ha van hasonló tapasztalatotok, akkor írjátok meg a kommentek között, vagy küldjetek levelet a bkvfigyelo@gmail.com címre.

Kedves BKV-figyelő!

Szeretnék egy kicsit panaszkodni a 185-ös buszra.

Majdnem minden reggel hamarabb megy el a busz a menetrendjénél, mi pedig hol elérjük hol nem. Az újhegyi sétány megállójánál lakom, ez az első megálló a "végállomás" után. Azért tettem idézőjelbe, mert ez egy körjárat, nehéz végállomásról beszélni. Mivel ugye a mienk az első megálló, nem szedhet össze menet közben fölös időt.

67 Tovább

Külön kérték, mégsem jött az alacsonypadlós busz

Olvasónk decemberben mozgássérült feleségével Ákos koncertre ment. Mivel a rendezvényen több mozgássérült is megjelent, a szervezők kérték a BKV-t, hogy közlekedtessen alacsonypadlós autóbuszt az érintett vonalon. A BKV nem foglalkozott a kéréssel, sőt! Még olyan vonalra sem küldtek alacsonypadlós járművet, ahol menetrend szerint közlekedett volna:

Tisztelt BKV Zrt!

2009 december 28-án mozgássérült feleségemmel úgy gondoltuk, hogy este elmegyünk szórakozni sorstársainkkal Ákos koncertre. A szervezők jelezték is a BKV Zrt felé, hogy a rendezvényen mozgássérültek kisebb része jelen lesz.

173 autóbusszal el is jutottunk a Keleti Pályaudvarig ahol átszálltunk volna a 178 alacsonypadlós autóbuszra ami megvolt hirdetve 19:07-kor ami Keleti pályaudvarnál volt 19:27-kor. De sajnálattal tapasztaltuk aznap, hogy nem igen vették figyelembe a rendezvény szervező igényeit, hisz a vonalon egy sem volt ami alacsonypadlós jármű.

102 Tovább

Veszélyben a menetrend: nincs megállapodás a BKV és a szakszervezetek között

A hétfői egyeztetésen sem született megállapodás a BKV vezetősége és a szakszervezetek között a kollektív szerződésről. Ha nem sikerül megállapodni, januárban borulhat a menetrend.

Az érdekképviseletek és a BKV a múlt héten is tárgyaltak, de nem sikerült megállapodniuk. A VTDSZSZ (Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetsége) akkor újabb tárgyalási fordulót kért annak ellenére, hogy a BKV korábban azt közölte: ebben az évben már nincs lehetőség az új kollektív szerződésről (ksz) való megállapodásra.

38 Tovább

Az ügyfélszolgálat az egyetlen, ami még működik a BKV-nál?

Olvasónk pár napja a 8-as busz Zólyomi úti megállójában várakozott. Fél órát várt -az egyébként 8 percenként járó- buszra, majd felhívta a BKV ügyfélszolgálatát, hogy megérdeklődje, merre jár a 8-as. Meglepetésére kapott tájékoztatást, majd megjelent két busz:

Kedves BKV-figyelő!

A cég körüli - egyébként felháborító - botránysorozat mellett hadd szolgáljak egy a BKV működésére összességében nem jellemző történettel. Pár napja 19 óra körül érkeztem a 8-as busz Zólyomi úti megállójába, ahol 19.30-ig semmi nem történt: egyetlen busz sem érkezett. Tárcsáztam a megállóban, a menetrenden feltüntetett telefonszámot, majd a diszpécser hölgynek ezt az egyszerű kérdést tettem fel: miért nem jár a 8-as? Először is elnézést kért, majd egy kis türelmet, utánanéz: visszahívást ígért.

27 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek