Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Összeütközött két metró



Szia BKVfigyelő!
 
Ma körülbelül 15 óra körül Köbánya Kispest végállomáson két metró összeütközött, állítólag mind a kettő egyszerre indult el. Az elmondások szerint a 3. vágányon álló metró szabad jelzésre tért át a 2. vágányra. A második vágányon lévő metrószerelvény pedig tilos jelzésre indult a kocsiszinbe. A kocsiszini vágányokon nincs AVR szőnyeg. Az autóstop ugyan megfogta a szerelvényt de már későn.
 
Üdv: Slider
Az eset hétfőn történt
71 Tovább

Három rövid észrevétel

Csáó BKV-Figy.!

Egy eccerű dolgot osztanék meg veled. Gyakran (naponta 2szer) játok a 277-essel, ami anno 77-eként járt. Természetesen az átszámozás áldozata lett, mint annyi társa. Ami ennek következtében vicces, hogy eltűnt a bkv.hu-ról, a menetrendek oldalról. Persze ez nem egészen igaz, mert (ahogy a csatolt 3 kép közül az uccsó is mutatja) kis kereséssel meg lehet találni...

A dolog pikantéáriája, hogy nem csak átszámozták a járatot, hanem át is variálták a menetredet; a legnagyobb csúcsokban (reggel és délután -munka/iskola jövésmenés!) pár perccel toltak az induláson. Ez mindössze anniyt jelent, h. a Késmárk utcában dolgozók kb. 10-szer ennyit kénytelenek várni...

Röviden ennyi csak, csatolok még ezt-azt,

további jó figyelgetést,
üdv:
KK

Bicikli és busz:
41 Tovább

Ha odacsuk az ajtó

Néhány napja kaptam egy levelet egy BKV utastól, aki metrón próbált utazni. Azóta megküldte a BKV-s válasz levelet is, így teljes a kép.

Tisztelt BKV ügyfélszolgálat, Tisztelt BKV figyelő, Tisztelt Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület!

Az alábbi történetet szeretném megosztani Önökkel, illetve a lent feltett kérdéseimre választ kapni írásban.
Mások okulására szeretném ezt az esetet a nyilvánosságra hozni, hogy, ezzel is a közösségi közlekedés fejlődését elősegítsem, s annak színvonala emelkedjen. Mert ha nincsenek ilyen esetek, egyre több utas elégedetten veszi igénybe a BKV szolgáltatásait.

Nem nagy történet a következő, de azért sok mindent elárul arról, hogy milyen is a közösségi közlekedés hazánkban. Hétvége, szombat dél környéke, Örsvezér tere a helyszín pontosabban metróállomás. Metrózni akartunk a kedvesemmel, s meg is kíséreltük a felszállást egy járműre. Viszonylag közel a bejárathoz, tehát a "kukac" utolsó szerelvényébe akartunk belépni, elkezdett becsukódni a metró ajtaja pont akkor amikor a jármű belsejébe szerettünk volna lépni.

49 Tovább

Új hűtési rendszert tesztel a BKV

Pénteken utaztam a 41A villamossal, amely nehézkesen tudott elindulni a Móricz Zs. körtérről, ugyanis az egyik ajtó nem akart bezáródni. Néhány perc elteltével, mikor a villamosvezető rájött, hogy az ajtók többszöri ki-be csukogatása után se fog megmozdulni a hibás ajtó, beszólt a hangosbemondón, hogy „valaki legyen szíves belökni a nyitott ajtót” :) Úgy tűnik a probléma nem egyedi.
Üdv Figyelők!

Néhány nappal ezelőtt az Új Köztemető felé tartottam a 28as villamos fedélzetén a Sibrik út és a Sírkert út között (07.09.24én kb. 16:20kor), amikor egy érdekes jelenségnek lehettem szemtanúja. A 6os számú ajtó megmakacsolta magát és nem csukódott be, viszont a villamosvezető ezt nem vette észre, így egy megállón át kiválóan járt a levegő a kocsiban. A következő megállónál már a többi ajtóval együtt ez is záródott, és nem volt vele gond.

A történethez hozzá tartozik, hogy szóltam a járművezetőnek (nehogy potyogjanak az "emberek" egy forgalmasabb szakaszon), akit ez látszólag ez nem hatott meg annyira, tovahaladt a temetői forduló felé, de nem is ez a lényeg.

Augusztusban a Tatrák Budára vezénylése után Ipari csuklósok kerültek erre a vonalra, amik úgy látszik nem mindig működnek kifogástalanul. De legalább miután a mostani "tél" idején fagyoskodunk majd a mostantól fűtetlen kocsikban, legalább nyáron hűvösebb lesz a Combinonál.

Las-locska
24 Tovább

Amikor a busz elmegy melletted

Üdv!

Szombaton egy ismerősömhöz kellett mennem a 61-es busszal. Életemben nem utaztam még rajta, csak a megálló nevét tudtam ahol le kell szállni. Szerencsére odafelé nem volt gond, rendesen bemondta a busz a megállókat. Visszafelé viszont már problémába ütköztem. Történt ugyanis, hogy állok a megállóban, várom a buszt, és egyszercsak elhúz mellettem! Mintha ott se lennék, mintha nem is lenne megálló. Elkezdtem rohanni utána, meg üvölteni, hogy álljon már meg, de hiába. Ha nem időre mentem volna nem is annyira zavart volna a dolog de így... Ráaádsul szerintem eléggé megalázó érzés az amikor az ember áll egy megállóban, vár és elhúz a busz, mintha ott se lenne. Annyira elrontotta a kedvemet az eset, hogy azon is gondolkodtam, hogy nem veszek többet bérletet, mert minek? Úgyis olyanoknak adják a pénzt belőle akik nem végzik tisztességesen a munkájukat.

A másik problémám az ellenőrőkökkel van a metró területén. Mostmár igazán meg lehetne beszélni, hogy kifelé vagy befelé ellenőrzik-e a jegyet-bérletet, mert szerintem zavaró, hogy nem tudom, hogy mikor készítsem elő a bérletem és mikor ne. (Mert sokszor be se mondják, hogy kifelé ellenőrzés van, csak a mozgólépcső tetején szembesülök vele) Vagy az egész vonalon kifelé ellenőrízzenek vagy az egészen befelé de ez, hogy megállónként változik szerintem hülyeség. (Esetleg kifelé és befelé is és MONDJÁK BE!)

Szóval én most kicsit be vagyok rágva a BKV-ra...

Még egy ötlet: szerintem minden járművön ki lehetne írni a megállókat, mint régen. Kitenni egy táblára.

Rabyn
39 Tovább
«
12

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek