Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Putrira hasonlító bunkerből árulják a jegyeket Kőbányán

„Vajon van-e még ennél lejjebb?” kérdeztem magamtól, amikor a lenti képet néztem. A fotón, melyet Kőbánya-Kispesten lőtt nekünk Zsolti, egy hajléktalan putrira hasonlító kutyaól pénztár, és egy rossz automata látható. Üdvözlünk mindenkit a Balkánon!

162 Tovább

A pénztáros és az ellenőr is megkopasztotta a bérletes utast

A pénztárosoknak a hamis bérletekkel való üzletelés eddig pluszbevételt jelentett. A blogon megjelent panaszoknak köszönhetően a BKV végre intézkedett. Az alvállalkozói jegypénztáraknál hatalmas tábla hívja fel a vásárlók figyelmét arra, hogy honnan lehet megismerni egy hamis bérletet, mire kell odafigyelni a vásárlásnál, de az is újdonság, hogy a vásárlás helyét rányomják a szelvényre. Tehát megérte panaszkodnotok!

De a pénztárosok nem örülnek annak, hogy elvettük a kenyerüket, ezért új technikát dolgoztak ki a vásárlók megkopasztására: mást adnak, mint amit kérsz. Csütörtökön egy turista sztoriját olvashattátok, aki napijegy helyett vonaljegyet kapott. A pénztáros lehúzta, majd az ellenőr is megbüntette. Olvasónk egészárú bérlet helyett diákot kapott, amit csak egy ellenőrzéskor vett észre, ugyanis a két bérlet szinte egyforma. 9400 forintot fizetett a bérletért, most további 12000 forintot fizethet.

Kedves BKV figyelő!

Nekem egy olyan történetem van, amivel még nem találkoztam sem a ti blogotokban sem máshol.

A lényeg a következő, valamikor november elején vettem egy felnőtt bérletet, mint ahogy mindig, semmi gond nem is volt vele egészen a mai napig, amikor is egy ellenőr észrevette, hogy a bérletem 3700 Ft-os azaz diák. Megjegyzem a bérlet színe, mintája is teljesen megegyezik a dolgozó bérlet kinézetével, csupán az ára más a fenti jobb sarokban feltüntetve.

114 Tovább

„Ez volt az egyetlen borzasztó élményem Magyarországon”

-Mondta olvasónknak egy turista, akivel ellenőrök kiabáltak a Nyugatinál. A lány napijegyet kért a pénztárban, de vonaljegyet kapott, és azzal utazott a metróban, mondván, az napijegy és kezeléstől számítva 1 napig érvényes. Az ellenőrök lecsaptak rá, elvették az útlevelét és addig nem adták neki vissza míg ki nem fizette a helyszínen a 6 ezer forintos bírságot:

Kedves BKV-figyelő!

Bocs ezért a történetért, de muszáj megosztanom veled. Ma (11. 25.) esett meg, helyszín a Nyugati tér, időpont reggel tíz óra.

A metróból jövök fel, a bejáratnál találkozom egy csapat ellenőrrel, akik már befejezték reggeli strázsájukat, de egy látványosan turista párral valami miatt vesződnek. Megkérdeztem a lányt, hogy tudok-e segíteni. Nagyon kétségbeesetten elmagyarázta, hogy most mondják neki, hogy a jegye nem jó, mert ő ugyan egy napijegyet (24 órás jegyet) kért tegnap, de egy egyszerű metrójegyet kapott. Azt gondolta, a rendszer olyan, mint Bécsben, ahol egyszeri lyukasztással egy napig érvényes a jegy. A csavar persze nem az, hogy a jegye nem volt érvényes, és az ellenőr meg akarta büntetni 6000 ft-ra, mert tulajdonképpen sajnos igaza volt.

154 Tovább

Nem könnyű bérlethez jutni az Örsön

Nem könnyű bérlethez jutni, még akkor sem, ha olyan helyen vásárolnánk ahol több pénztár is van egymás mellett. Olvasónk 2-án szeretett volna havibérletet venni, de a pénztáros akinél sorban állt kifogyott a bérletből. Ezután átment a többi pénztárhoz, de mindenhol volt valami probléma:

Kedves BKV-figyelő!

Ehhez a poszthoz némileg kapcsolódó élményemet szeretném megosztani.

Tegnapelőtt (november 2-án) havibérletet szerettem volna vásárolni az Örs vezér téren. Körülbelül 10:25 magasságában érkeztem meg, és beálltam a metróbejáratnál levő jegypénztár előtt kígyózó hosszú sorba. Haladtunk is egy jó darabig, de még mielőtt sorra kerültem volna, a pénztáros közölte az előttem állókkal, hogy a bérlet elfogyott. A kérdésre, hogy akkor mit csináljunk, még ő válaszolt dühösen, hogy "Vegyenek jegyet".

41 Tovább

Sem a megállóban, sem a buszon nem tudott jegyet venni, leszállították

"Miért cseszik ki a fizeti akaró utasokkal a BKV?" -Tehetnénk fel a kérdést a lenti levelet olvasva. Történetünk főszereplője egy éjszakai buszra akart jegyet venni a Moszkva téren, ám a pénztár már 8 órakor bezárt, a jegyautomata pedig nem üzemelt. Felszállt a 990-es buszra, majd az ellenőrnél is megpróbált jegyet venni, de ők leszállították, így várhatott 1 órát a következő buszra:

Kedves BKV-figyelő!

Bizonyos szempontból nem történt égbekiáltó borzalom, de az eset nagyon jól jellemzi a BKV állapotait, és a cég hozzáállását.

Pénteken éjjel egy lány szeretett volna a Moszkva térről utazni a 990-es éjszakai járattal a Normafa felé. A Moszkva téren a csatlakozások miatt hosszan állt a busz, mikor az éjszakai járatra ellenőrök szálltak, akikkel a lány szóváltásba keveredett. A lány jegyet szeretett volna venni, de az ellenőrök azt mondták, hogy nem tudnak jegyet adni, és csak akkor utazhat, ha bírságot fizet. A lány elmondta, hogy az üzemzárás után a metróállomáson már nem lehet jegyet venni, az automata nem működött.

37 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek