Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Azt hitte Európában van, de csalódnia kellett

Olvasónk európai tömegközlekedőset játszott a metrón. Olyat, hogy a jegye 60 percig érvényes, az utazás megszakításával is, tehát utazott egy kicsit a metrón, leszállt, elintézte az ügyeit, majd ugyan azzal a jeggyel újból felszállt a metróra. Máshol Európában ez működik, nálunk sajnos még nem. Az egészben azaz érdekes, hogy a jegye elméletileg még érvényes volt, mert 60 percen belül volt, ám egy ellenőr mégis meg akarta büntetni:

Mint fizető utas nem igazán értek egyet a blicceléssel, nem szoktam a bliccelőknek igazat adni. Most sem teszem, csak arra hívnám fel a figyelmeteket, hogy ha a BKV tarifarendszere egy kicsit is hasonlítana az európai tarifarendszerekhez, akkor a lenti panasz nem született volna meg. Ennek a levélnek számomra az a mondani valója, hogy a jelenlegi rendszer igencsak elavult:

Kedves BKV-figyelő!

Pár hete érdekes dolog történt velem az Arany János utcai metró megállóban.

Egyik reggel, pontosan BKV idő szerint 9óra17perckor, a Forgách utcánál érvényesítettem a jegyemet, azzal az előre megfontolt szándékkal,hogy a Dózsánál leszállok, elintézek egy pár perces dolgot, majd ha nincs befele ellenőrzés, ugyanazzal a jeggyel tovább utazom az Arany János utcáig.

141 Tovább

„Nem szeretem a BKV-t” –az utas válasza a BKV pályázatára

A BKV rajzpályázatot indított a vakáción lévő gyerekeknek. A pályázat a "Szeretem a BKV-t" címet viseli. Bár olvasónk már elmúlt 17 éves, és a témától is eltért egy kicsit, mégis jelentkezett a pályázatra, mert szeretné megmutatni a BKV-nak, hogy miért nem szereti őket. Nem csak piszkálja a BKV-t, egyes pontoknál még azt is leírja, hogy a hibákon hogyan lehetne változtatni:

Kedves BKV!

Ezúton szeretném benyújtani pályázatomat a "Szeretem a BKV-t" című rajzpályázatra. Pályázatom azonban néhány ponton eltér a kiírástól, amiért előre is elnézést kérek, és ami miatt kérem méltányosságukat. 1,) Az első eltérés, a pályázat címének egy ártatlan "Nem" szócskával történő kiegészítése 2,) A második a korhatár, elmúltam már 17 éves (éppen 15 éve) 3,) A rajzokat érdekes témájú javaslatokkal kérdésekkel egészítettem ki

Méltányosságukat előre is köszönöm, következzen tehát pályázatom: Előszóként, mint kommunikációval foglalkozó dolgozó reklámmunkás javaslom, hogy ne erőltessék a "lakosság szereti a BKV-t image-t", amiről Önök is, mi is, de még a célcsoportba tartozó csöppségek is tudják, hogy nem igaz. A BKV-t szeretni nem lehet, továbbmegyek: aki a BKV-t szereti, rossz ember. Érveimet hamarosan felsorolom. Azonban előtte hadd javasoljam, a "BKV szereti az utazóközönségét" image-t erősíteni kommunikációban és valós tettekben egyaránt. Miért NEM szeretem a BKV-t:

76 Tovább

Tolmácsnak jelentkezett, egy hétig bírta

Olvasónk tolmácsnak jelentkezett a BKV-hoz. Egy hétig bírta a munkát, mert a második héten olyan ellenőrökkel hozta össze a sors, akik minden turistát le akartak húzni, annak ellenére, hogy a BKV utasítása kimondja, turistát nem büntetünk, ha van jegye, csak nem kezelte.

Az ellenőrök a turistákat "mocskos csalóknak" nevezték, és még a tolmácsnak is beszóltak, hogy nem is tud angolul. Olvasónk végül fogta magát, bement az irodába, jelentést írt és otthagyta a BKV-t, mert elege lett az undorító ellenőrökből. Részletesen és szókimondóan leírta észrevételét:

Kedves BKV-figyelő!

Az egyik diákszövetkezetnél jelentkeztem tolmácsnak BKV ellenőrök mellé, persze aggódtam, hogy mi lesz, ha übersötéteket kapok, de egy darabig megúsztam. Az első héten végig rendes ellenőröket fogtam ki: külföldit nem érvényesített jeggyel nem büntettek, hanem elmagyarázták, mit kell a jeggyel csinálni, és útjára eresztették, szóval jó fejek voltak. Nem így csütörtökön.

Három seggfej mellé osztottak be, akik mindenkiről azt feltételezték, hogy ha van jegye, de azt nem kezelte, akkor biztosan már beutazta vele a várost, vagy ha nem, akkor ez volt a szándéka. Probléma volt velük, hogy nem lehetett rájuk hatni semmilyen érveléssel, vitatkozni képtelenség volt. Bár a BKV felső vezetése utasításba adta, hogy kezeletlen jeggyel rendelkező turistát el kell engedni, ők magasról tettek erre.

165 Tovább

Esernyőt kellett nyitni a buszon, annyira beázott

Aki utazott már esőben buszon az tudja, hogy a járművek nem a szigetelésükről híresek. Elég egy kis eső, és a víz máris folyik be az utastérbe, a lámpáknál, az ablakoknál. Ilyenkor általában úgy helyezkednek az utasok, hogy senki ne ázzon el. Na de mi van akkor, ha a busz annyira rosszul van szigetelve, hogy a plafonról szabályosan ömlik az eső? Megoldás a képen:


Imádkozik is, hogy a busz ketté ne törjön és fogjon a fék

41 Tovább

Megint buszsofőrre támadtak

Megtámadtak egy buszsofőrt a főváros XVI. kerületében, az Állás utcában szombaton kora reggel a 31-es buszon. A rendőrség két huszonéves fiatalt előállított.

Pap Judit, a BRFK sajtóügyeletese közlése szerint a BKV járművén randalíroztak a fiatalok, ezért a sofőr megállt a járművel és azt mondta, hogy addig nem indul tovább, amíg a fiatalok így viselkednek. Válaszul a két fiatalember nekilökte a sofőrt a szélvédőnek, amely ennek következtében betört.

A sajtóügyeletes elmondta: a buszsofőrt kórházba szállították, a két fiatalt pedig előállították a kerületi rendőrkapitányságra. Ellenük közfeladatot ellátó személy elleni erőszak miatt indítanak eljárást.

(FigyelőNet, MTI)

25 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek