Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kiesett a 120-as busz kereke

Január 31-én délután a 120-as vonalon közlekedő egyik autóbusznak kiesett a bal hátsó kereke. A BKV-figyelőt egy autóbuszvezető tájékoztatta a balesetről, aki szerint az eset miatt a BKV a buszvezetőt akarta felelősségre vonni. A jármű éppen jobbra kanyarodott, amikor a bal hátsó kereke kiesett, és elindult a Váci úton egyenesen.

46 Tovább

A BKV és a hatékony utastájékoztatás

Kedves BKV-figyelő!

Az alábbi képet 2010. január 24-én fotóztam a 148-as autóbuszról. Ezen a vonalon új, VanHool autóbuszok járnak, amiknek - általam észrevett - nagy problémája a helyszűkén kívül az is, hogy a digitális kijelző sötétben nehezen olvasható, főleg messziről, a buszokról jóformán csak a megállóba való beállás után lehet megállapítani, hogy valójában melyik járathoz tartoznak - gyengén látók "előnyben", ugye... Ezt a problémát próbálta kiküszöbölni valamelyik kedves utastársunk - vagy talán éppen a dolgozók közül valaki?

Szívélyes üdvözlettel: N.

36 Tovább

Hibázott a pénztáros, 750 forintot fizetettek ki az utassal

Attila múlthét kedden az Etele téren a hivatalos BKV pénztárban vett három bérletet. Kérte a pénztárost, hogy érvényesítse a bérletkompenzációt, de elnézett valamit, ezért három rossz bérletet kapott. Később egy ismerőse hívta fel rá a figyelmét, 750 forintért cserélték ki a bérleteket. Attila levele alatt Zsombor levelét találod, Ő is hibás bérletet kapott.

Kedves BKV-figyelő!

2010.01.26.-án 16:15-kor az Etele-tér kijelölt pénztárában kértem három bérletet január 27.-i kezdő érvényességgel s kértem a pénztárost - mivel nem tudtuk pontosan hogyan is működik -, hogy érvényesítse a három nap jóváírást. Erre ő azt mondta, hogy belepecsételi a február 1-i kezdődátumot, és az ellenőrök ezt tudják, hogy érvényes még a dátum ELŐTT három nappal. Hiába mondtuk neki, hogy az előző bérlet érvényessége lejárt január 22.-én, csak február elsejét pecsételt bele. Megnyugodtunk, hogy biztosan igaza van, de estére egy jól értesült barátunk, mondta, hogy ezzel meg fog büntetni az ellenőr. A mai napon (2010.01.27 08:15-kor) visszamentünk a pénztárhoz, ahol csak bérletenkénti 250 ft-os kezelési díj ellenében cserélték ki a szelvényeket a helyes dátumozásokkal.

25 Tovább

Nem tudták garantálni a biztonságát, ezért leszállították az éjszakai buszról

Dávidot a 901-es éjszakai buszról leszállították a biztonsági őrök. Nem azért, mert nem volt jegye, hanem azért, mert nem tudták garantálni a biztonságát. Egy részeg belekötött, lökdöste, és azzal fenyegette, hogy lerúgja a buszról. A biztonsági őr nem a rendbontót, hanem a fizető utast szállította le a buszról:

Kedves BKV-figyelő!

Szeretném megosztani veled a ma (01.30.) hajnali 2 körül történteket. Pár haverommal ünnepeltük cimborám új lakását, kb. hajnal fél 2-ig. Búcsúzkodás után elindultam a legközelebbi 901-es megállójába, a Stadionoknál. (Azt gondolom mondanom se kell, hogy a lecsupaszított megálló táblán csak üres keretek, és semmi más nem jelzi, hogy itt működő megálló van).

126 Tovább

Koszos járművek és megállók: 7 milliárdot költ takarításra a BKV

A lenti levelet és képet olvasónk küldte a BKV ügyfélszolgálatának. István a 148-as buszon utazott, ahol megfogta a kapaszkodót, mely megfogta a tenyerét. Ilyen, és ennél koszosabb buszokkal minden nap találkozunk, és mindig megkérdezzük magunktól, hogy vajon takarítják-e őket? A BKV szerződései szerint igen. A cég több mint 7 milliárd forintot fizet két takarítócégnek (évi közel 2,5 milliárd forintot) akik ezért a összegért papíron a járműveket és az épületeket takarítják. Ezért a pénzért tényleg csak ennyire futja? A szerződés alatt olvasónk levelét és képét találod.


A teljes szerződést elolvasnád? Kattints ide!

112 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek