Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Összefirkálta a villamost, majd kirúgta az ablakát

A lenti történet főszereplője egy 10 éves gyerek, aki társaival együtt a 14-es villamoson utazott. A gyerek összefirkálta a villamos oldalát, üléseit, majd kirúgta a jármű ablakát. A villamoson egy utas sem volt, aki a padlóba verte volna a kissrác fejét vagy rendőrt hívott volna. A csoport később átszállt a 3-as metróra, ahol folytatódott a móka. A gyerek menet közben a vonat ajtaját is kinyitotta:

Kedves BKV-figyelő!

November 21-én mentem haza Kőbányára, Újpestről. Káposztásmegyerről indultam a Megyeri 14-es villamos végállomásából. Egy megállóval később egy kisebb csapat fiatal felszállt a villamosra. Látszott kizüllök, hogy van egy ki ha én nem nagyon kemény 10 éves akiről ez a sztori szól is. A lényeg annyi, hogy az illető fiatalember a 14-es villamoson úgy érezte milyen jó vicc lenne ha ő elkezdene firkálni üvegre/ülésre mindenre ami csak a villamoson van. Az egyik legmegdöbbentőbb dolog számomra mégis az volt amikor az illető kirúgta a villamos ablakát.

103 Tovább

A BKV szerint jár még a harminc éve megszűnt 15-ös villamos


A nagyításhoz kattints a képre!

A 133-as busz az Árpád híd és a Lehel tér között közlekedik, a város pesti oldalán. Ezt azért fontos kiemelni, mert a BKV szerint erről a buszról a Pannónia utcában átszállhatunk a Szentendrei HÉV-re, ami ugye a város budai oldalán jár. A Népfürdő és a Sporttelep megállóban (még mindig Pest) átszállhatunk a 118-as buszra, ami szintén Budán jár, nem érinti a pesti oldalt, így ezeket a megállókat se (ahogy a 218-as busz se). A 137-es és a 237-es buszok is Budán járnak, a BKV szerint mégis megállnak a Népfürdő utcánál, Pesten. A 86-os, a 109-es és a 206-os buszok közül egyik sem áll meg a Sporttelep megállónál, nem is érintik, messziről elkerülik, főleg a 86-os, ami kizárólag Budán jár. A Viza utcánál se a 118-as, se a 134-es nem áll meg. Előbbi még mindig budai busz, utóbbi pedig csak az Árpád hídig jár. Legviccesebb talán a Csanády utca, ahol a BKV közlekedési szakemberi szerint átszállhatunk a 15-ös villamosra is. Ezzel csak egy a baj: ez a villamos 1977. november 17-én megszűnt.

Olvasónk a képet tegnap reggel készítette. A képen az új típusú matricás tábla látható, melyet a 2008-as paraméterkönyvvel vezettek be. Ha te is láttál hasonló hibát, akkor fényképezd le, és küldd el nekünk, a bkvfigyelo@gmail.com címre!

37 Tovább

„Ez volt az egyetlen borzasztó élményem Magyarországon”

-Mondta olvasónknak egy turista, akivel ellenőrök kiabáltak a Nyugatinál. A lány napijegyet kért a pénztárban, de vonaljegyet kapott, és azzal utazott a metróban, mondván, az napijegy és kezeléstől számítva 1 napig érvényes. Az ellenőrök lecsaptak rá, elvették az útlevelét és addig nem adták neki vissza míg ki nem fizette a helyszínen a 6 ezer forintos bírságot:

Kedves BKV-figyelő!

Bocs ezért a történetért, de muszáj megosztanom veled. Ma (11. 25.) esett meg, helyszín a Nyugati tér, időpont reggel tíz óra.

A metróból jövök fel, a bejáratnál találkozom egy csapat ellenőrrel, akik már befejezték reggeli strázsájukat, de egy látványosan turista párral valami miatt vesződnek. Megkérdeztem a lányt, hogy tudok-e segíteni. Nagyon kétségbeesetten elmagyarázta, hogy most mondják neki, hogy a jegye nem jó, mert ő ugyan egy napijegyet (24 órás jegyet) kért tegnap, de egy egyszerű metrójegyet kapott. Azt gondolta, a rendszer olyan, mint Bécsben, ahol egyszeri lyukasztással egy napig érvényes a jegy. A csavar persze nem az, hogy a jegye nem volt érvényes, és az ellenőr meg akarta büntetni 6000 ft-ra, mert tulajdonképpen sajnos igaza volt.

154 Tovább

Bizottsági nem a BKV-tarifaemelésre

A fővárosi önkormányzat városüzemeltetési bizottsága szerdai ülésén elfogadva a VEKE érveit, leszavazta az átlagosan 4 százalékos tarifaemelésről szóló javaslatot. Az emelés ellen voksolt több fideszes bizottsági tag mellett egy szocialista és egy szabaddemokrata képviselő is.

Mint arról az Index beszámolt, az előterjesztés szerint a vonaljegy ára 300 forintról 320 forintra, a havi bérlet 9400 forintról 9800 forintra változna jövő év január 1-től.

A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület szerint a díjemelés káros a BKV számára, nem kellene egyáltalán emelni a tarifákat. Ezt azzal támasztotta alá, hogy idén kétszer is volt áremelés, a BKV éves menetdíjbevétele ennek ellenére nem nőtt.

Az emelésről a fővárosi közgyűlés csütörtökön mondja ki végső szót.

(Index)

24 Tovább

Nem mertek leülni a koszos ülésekre az utasok

Olvasónk a 8-as busz rendszeres utasa. Sok mindent átélt már ezen a járaton, de amit vasárnap hajnalban átélt, az még őt is meglepte: A buszok ülése egytől egyig fekete volt, az utasok le se mertek ülni. A padlón barna elfolyások voltak, a busz oldala ragadt a fekete kosztól, az ajtónál pedig egy 2 méter hosszú 10 centi széles lyukon süvített be a szél. Hogy is mondja a BKV? "Önnek jár!"

Tisztelt BKV Ügyfélszolgálat!

A mai napon hajnalban tartottam hazafelé, utazásomhoz rendszeresen a 8-as busz szolgáltatásait veszem igénybe. Bár sokat átéltem már, de az, amit ma reggel láttam, mindenen túltett. Az Ikarus 412-es típusú, nagyjából 8-10 éves buszra a Ferenciek terén szálltam fel a gazdagréti irányba, majd ülőhelyet kerestem magamnak. Több utastársamon is látszott, hogy komoly bajban vannak, hogy hova is üljenek le, ugyanis az ülések egytől-egyik feketék (!) voltak a kosztól, rágóguminyomoktól illetve egyéb szennyeződésektől! Hosszas keresgélés után végül néhányunknak sikerült elfogadható ülőhelyet találnunk, sokan azonban a később felszállók közül egyáltalán nem mertek leülni.

54 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek