Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Verekedés a 3-as metrón

A lenti videót nézve két kérdést tennék fel: 1,) Ilyenkor hol vannak azok a biztonsági őrök, akik egy hiányzó bérletigazolvány (diákigazolvány) szám miatt már ordibálnak és ütnek? 2,) Az utasok miért nézik a verekedést, miért nem lépnek közbe? Több nagydarab utast látni, akik egy laza pofonnal védet vethetnének a bunyónak, nem hiszem, hogy utána lenne kedve keménykedni. Többiek addig vészjelzőn értesíthetnék a metróvezetőt.

Nem indul a videó? Katt ide!

49 Tovább

Hamis bérletek: Miért nem tesz semmit a BKV?

Ha a blogon 30-nál több hamisbérletes sztori nem jelent meg, akkor egy sem. Erről mégsem beszél a BKV, csak ülnek kussban, és Kocsis Istvánt istenítő közleményeket írogatnak ahelyett, hogy tájékoztatnák az utasokat, hogy is néz ki a hamis bérlet, valamint mi a teendő, ha hamisított szelvénnyel találkozunk. Olvasónk és párja is hamis bérletet kapott az Árpád hídi kutyaólnál, fáj is most emiatt a fejük, de még mindig szerencséjük van, mert kulturált ellenőrökkel találkoztak, így nem lettek se megverve, se rabosítva.

Kedves BKV figyelő!

A mai napig olyan szerencsés életem volt, hogy elkerültek a bkv-s sztorik, pedig több, mint 21 éve járom gyönyörű fővárosunk utcáit. Ma délután a Stadionok metrómegállójánál ellenőrzés során kiderítették, hogy a bérlet amivel párom és én utazunk hamis! Tudom, hogy tele van a blog ilyesmi sztorikkal, de ebben a sztoriban lesz érdekes is. Szóval a jegyellenőrökkel együtt dolgozó belső ellenőr mondta, hogy ez biza hamis, a jegypénztáros (nem kutyaólas!) hölgy is megerősítette ezt, sőt még a forgami ügyeletesnél is jártunk, köszönhetően a belső ellenőrnek.

68 Tovább

Tehetetlenek az ellenőrök a bliccelőkkel szemben

Mit tehet egy ellenőr, ha az utas semmibe veszi, levegőnek nézi? Meg ugye nem ütheti, mert abból panasz születik, és végül -az egyébként normális- ellenőr ütné meg a bokáját. Az utas iratokat nem ad, a rendőrt nem várja meg, a kérdésekre pofátlanul válaszol. Akkor mit tehet az ellenőr?

Kedves BKV-figyelő!

A hétvégére vendégként érkeztem a fővárosba, és autó hiányában sajnos rá voltam kényszerülve a tömegközlekedésre. Nincs ezzel semmi gond, mert olyan utazó/átutazó vagyok Budapesten, aki még 1-2 megállóra is képes jegyet lyukasztani - itthon, Miskolcon megszoktuk a rendet, és nem csinálunk ügyet az ilyesmiből.

Egyik este azonban különös jelenetre lettem figyelmes a Keleti Pályaudvari 2-es metrómegállóban. Este 11 óra körül járhatott már az idő, és elég kevesen voltunk mind az aluljáróban, mind a mozgólépcsőkön. Nekem 3 napos turistajegyem volt, ezért szerencsére nem kellett jegyvásárlással bajlódnom - de, ahogy tapasztaltam, másnak meggyűlt a gondja ezzel. Egy (nem cigány), fiúsra nyírt, pár centis hajú, fehér szoknyás, fehér - ujjatlan - blúzos fiatal hölgy ment előttem a mozgólépcsőn 2 közepes méretű táskával (egyik a hátán, másik a kezében).

340 Tovább

A tájékoztató szerint akart utazni, széttépték a jegyét

2009 elejétől a metrón lyukasztott jegy 60 percig érvényes, és átszállásra is feljogosít, amennyiben az utazásunk nem haladja meg az előbb említett 1 órát. Sok a kavarodás a jeggyel kapcsolatban, ugyanis a BKV tájékoztatója nem egyértelmű, ha szó szerint értelmezzük a metrón utazás megszakítást követően is érvényes. (Tehát leszállunk a metróról, elmegyünk vásárolni, majd visszaszállunk). Egyszer már jeleztük a cégnek, hogy hibás a tájékoztató, akkor javították is, de nem írták újra, csak néhány felesleges szót kitöröltek belőle, viszont így megint félrevezető. Lássuk, milyen panaszt kaptam:

Tisztelt BKV-figyelő!

A mai nap folyamán kisföldalattin utaztam az Oktogontól a Vörösmarty térre. a jegyet 15 óra 52-kor kezeltem az Oktogonon, majd a Vörösmarty téren 16:32-kor megpróbáltam visszaszállni, ahol a jegyellenőrök egyrészt nem engedtek felszállni, mondván a jegyem nem érvényes, valamint miután kértem, hogy adják vissza a jegyemet, széttépték és közölték, hogy nem adják vissza, mert lejárt.

1.) A vonaljegyen és az önök honlapján az alábbi tájékoztatás szerepel: "Az érvényesség időtartama alatt a metróhálózaton belül (ideértve a földalattit is) átszállásra jogosít. A jegyet a metrón és a földalattin az utazás megkezdése előtt, a többi közlekedési eszközön a felszállás után kell érvényesíteni. Bélyegzős érvényesítés esetén a kezeléstől számított 60 percig jogosít utazásra."

59 Tovább

Egyre gagyibbak a hamisított bérletek

Olvasónk, selymesszőrű tejbegríz a képen lent látható bérletet vette pár napja. Kérdése a következő volt:

Srácok kéne egy kis segítség, most vettem X ideje diákbérletet és nem tudom, hogy érvényes-e. A problémám az vele, hogy nem látom rajta a hologramot, ellentétben a környéki bérlettel.



Első ránézésre azt mondanám, hogy egy elég gagyi másolat, melyen a hologramot (ami néhány hónapja csak egy vékony csík) nem sikerült résmentesen lekoppintani, ezért  letépték róla. Látszik, hogy a hologram nem amiatt hiányzik, mert a villámkezű pénztáros gyorsan tépte ki a szelvényt a tömbből, látható, hogy apró darabokban „csipegette le”. Ami még szemet szúrt, hogy a rikító sárga részek inkább narancssárgák, nincs bennük élet, valószínűleg lézernyomtatóval készült. Szerintetek?



Már csak azt nem értem, hogy aki ilyen bérletet kap, az miért nem reklamál a helyszínen?

84 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek