Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Se jegyet, se bérletet nem tudott venni

Olvasónk bankkártyával szeretett volna bérletet venni az egyik metróállomáson, de nem tudott, mert kiderült, hogy kártyát legközelebb a Nyugatinál lévő pénztárban fogadnak el, az odajutáshoz viszont jegy kell. Oda is ment az automatához, bedobta a pénzt, majd odament egy biztonsági őr és szólt, hogy rossz az automata (miután végignézte, hogy bedobják a pénzt). Így se bérletet, se jegyet nem tudtak venni:

Kedves BKV Figyelő!

Nagyon megörültem ennek a web helynek, mivel a mai napon a következő érdekes történek részese voltam:

Reggel az újpest központ metró megállónál a feleségem észrevette, hogy lejárt a bérlete. Tisztességes állampolgár módjára beálltunk a hosszan kígyózó sorba, hogy vegyünk bérletet. Valamilyen megmagyarázhatatlan érzés azt sugallta, hogy nézzem meg lehet-e kártyával fizetni. Természetesen nem a külső kis pulthoz álltunk, hanem a BKV által üzemeltetett belső pénztárhoz.

0 Tovább

Megtartja a BKV a ciki szlogent

Egy ideig hittem benne, hogy a BKV-nál az új szlogen rosszul sikerült bemutatója után inkább a PR-es kollégák magukra csukják az Akácfa utcai iroda ajtaját és hallgatnak, és azt is megpróbálják elfelejteni, hogy indítottak egy ilyen pályázatot.

A BKV-nál elvileg azért akarták lecserélni a szlogent, mert a céget sok kritika érte az „Mozgásba hozzuk a várost” szlogen miatt (trolit toló, lerobbant busz mellett sétáló utasok), tehát az egyik nagy probléma a kétértelmű szöveg volt. A pályázaton sikerült megtalálni az egyik legrosszabb szlogent: „Önnek jár!”. Milyen lehetett a többi?


 

36 Tovább

Később indulhat a 4-es metró próbaüzeme

Előreláthatólag 2012-ben indulhat a 4-es metró próbaüzeme, mondta Klados Gusztáv, a DBR Metró Projekt Igazgatóság projektigazgatója a Fővám téri állomás bejárásán csütörtökön Budapesten. Legutóbb még 2011 vége volt az átadási határidő.

Várhatóan 2011 végére megépítik az alagutakat és minden olyan műszaki berendezést, ami ahhoz kell, hogy a rendszer üzemeljen - közölte.

Hozzáfűzte, hogy az automatizált 4-es metró próbaüzemére a tervekben csak 3 hónapot hagytak, ami kevés, mivel a nemzetközi gyakorlat azt mutatja, hogy a próbaüzem 6 hónapig is eltarthat. A metró csak a sikeres tesztek után szállíthat utasokat.

Az elsődleges szempont az utasok biztonsága, ezért addig nem fog elindulni a 4-es metró, amíg nem győződnek meg arról, hogy a rendszer teljesen biztonságos - mondta.

24 Tovább

Fényévekre a chipkártyától

A legtöbb külföldi nagyvárosban chipkártyás jegyrendszer van kiépítve. Ez azért fontos, mert nálunk még nincs ilyen, és a jelenlegi jegyrendszer (jegyárusítás) is visszafejlődik. A BKV jegyek érvényességét egy turista nehezen tudja meg, ha automatából vesz jegyet, ugyanis a hátulján nincs semmilyen tájékoztató. A chipkártyától fényévekre vagyunk, mert még csak ilyen jegyeket árulnak az automatákban:

Kedves BKV-figyelő!

Külföldi vendégem volt, mostanában sokszor vásároltam neki vonaljegyet, hol pénztárban, hol automatából.

Egy érdekes dolog tűnt fel, történetesen, hogy a legtöbb automata felhívja a figyelmet arra, hogy a jegy hátulján lévő tudnivalókat olvassuk el.

Nade mi a helyzet, ha a jegy hátulján nincs semmi?

A mellékelt fényképeken a két fehér jegy automatából származik, a hosszabbik a Keleti pályaudvarnál lévő buszvégállomásnál lévőből, a másik valamelyik (sajnos nem emlékszem) metróállomásnál lévőből.

Bár a legtöbb járművön ki vannak függesztve az utazási feltételek, de azért elég sok olyan van, amin nem. Mi a helyzet akkor, ha veszek egy ilyen "információ nélküli" jegyet és egész nap avval utazok? Honnét kéne tudnom, hogy csak egy, megszakítás nélküli utazásra érvényes, maximum 1 óráig?

Üdv, Manka

100 Tovább

Vannak még jól működő ügyfélszolgálatok

Hasonló cikkünk már volt a blogon, de akkor képet nem kaptunk hozzá. Azért ez a Protokon Kft. megérdemel most egy nagy tapsot.


Nagyításhoz klikk a képre!
23 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek