Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Se jegyet, se bérletet nem tudott venni

Olvasónk bankkártyával szeretett volna bérletet venni az egyik metróállomáson, de nem tudott, mert kiderült, hogy kártyát legközelebb a Nyugatinál lévő pénztárban fogadnak el, az odajutáshoz viszont jegy kell. Oda is ment az automatához, bedobta a pénzt, majd odament egy biztonsági őr és szólt, hogy rossz az automata (miután végignézte, hogy bedobják a pénzt). Így se bérletet, se jegyet nem tudtak venni:

Kedves BKV Figyelő!

Nagyon megörültem ennek a web helynek, mivel a mai napon a következő érdekes történek részese voltam:

Reggel az újpest központ metró megállónál a feleségem észrevette, hogy lejárt a bérlete. Tisztességes állampolgár módjára beálltunk a hosszan kígyózó sorba, hogy vegyünk bérletet. Valamilyen megmagyarázhatatlan érzés azt sugallta, hogy nézzem meg lehet-e kártyával fizetni. Természetesen nem a külső kis pulthoz álltunk, hanem a BKV által üzemeltetett belső pénztárhoz.

0 Tovább

Megtartja a BKV a ciki szlogent

Egy ideig hittem benne, hogy a BKV-nál az új szlogen rosszul sikerült bemutatója után inkább a PR-es kollégák magukra csukják az Akácfa utcai iroda ajtaját és hallgatnak, és azt is megpróbálják elfelejteni, hogy indítottak egy ilyen pályázatot.

A BKV-nál elvileg azért akarták lecserélni a szlogent, mert a céget sok kritika érte az „Mozgásba hozzuk a várost” szlogen miatt (trolit toló, lerobbant busz mellett sétáló utasok), tehát az egyik nagy probléma a kétértelmű szöveg volt. A pályázaton sikerült megtalálni az egyik legrosszabb szlogent: „Önnek jár!”. Milyen lehetett a többi?


 

36 Tovább

Később indulhat a 4-es metró próbaüzeme

Előreláthatólag 2012-ben indulhat a 4-es metró próbaüzeme, mondta Klados Gusztáv, a DBR Metró Projekt Igazgatóság projektigazgatója a Fővám téri állomás bejárásán csütörtökön Budapesten. Legutóbb még 2011 vége volt az átadási határidő.

Várhatóan 2011 végére megépítik az alagutakat és minden olyan műszaki berendezést, ami ahhoz kell, hogy a rendszer üzemeljen - közölte.

Hozzáfűzte, hogy az automatizált 4-es metró próbaüzemére a tervekben csak 3 hónapot hagytak, ami kevés, mivel a nemzetközi gyakorlat azt mutatja, hogy a próbaüzem 6 hónapig is eltarthat. A metró csak a sikeres tesztek után szállíthat utasokat.

Az elsődleges szempont az utasok biztonsága, ezért addig nem fog elindulni a 4-es metró, amíg nem győződnek meg arról, hogy a rendszer teljesen biztonságos - mondta.

24 Tovább

Fényévekre a chipkártyától

A legtöbb külföldi nagyvárosban chipkártyás jegyrendszer van kiépítve. Ez azért fontos, mert nálunk még nincs ilyen, és a jelenlegi jegyrendszer (jegyárusítás) is visszafejlődik. A BKV jegyek érvényességét egy turista nehezen tudja meg, ha automatából vesz jegyet, ugyanis a hátulján nincs semmilyen tájékoztató. A chipkártyától fényévekre vagyunk, mert még csak ilyen jegyeket árulnak az automatákban:

Kedves BKV-figyelő!

Külföldi vendégem volt, mostanában sokszor vásároltam neki vonaljegyet, hol pénztárban, hol automatából.

Egy érdekes dolog tűnt fel, történetesen, hogy a legtöbb automata felhívja a figyelmet arra, hogy a jegy hátulján lévő tudnivalókat olvassuk el.

Nade mi a helyzet, ha a jegy hátulján nincs semmi?

A mellékelt fényképeken a két fehér jegy automatából származik, a hosszabbik a Keleti pályaudvarnál lévő buszvégállomásnál lévőből, a másik valamelyik (sajnos nem emlékszem) metróállomásnál lévőből.

Bár a legtöbb járművön ki vannak függesztve az utazási feltételek, de azért elég sok olyan van, amin nem. Mi a helyzet akkor, ha veszek egy ilyen "információ nélküli" jegyet és egész nap avval utazok? Honnét kéne tudnom, hogy csak egy, megszakítás nélküli utazásra érvényes, maximum 1 óráig?

Üdv, Manka

100 Tovább

Vannak még jól működő ügyfélszolgálatok

Hasonló cikkünk már volt a blogon, de akkor képet nem kaptunk hozzá. Azért ez a Protokon Kft. megérdemel most egy nagy tapsot.


Nagyításhoz klikk a képre!
23 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek