Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Miért nem saját magán kezdi meg a spórolást a BKV menedzsmentje?

"Gyerekek, szar helyzetben van a cég. Lemondunk a prémiumokról és a fizetésünk egy részéről, ha ti is lemondotok a béren felüli juttatások egy részéről." -vajon, ha a BKV vezetősége így adja elő a "megszorító csomagját" akkor is sztrájkolnának a járművezetők? A vezérigazgató és a többi vezető könnyen dönt a kisemberek, a fizikai dolgozók pénzéről, hisz ők havi több millió forintot visznek haza, ezen felül prémiumokat is kapnak, csak tudnám, hogy mire fel, hisz a BKV veszteséges, a csőd szélén áll évek óta. Alább a BKV premizálási és jutalmazási rendszeréről olvashattok.

Ez a Vezérigazgatói Utasítás érvényben van, tehát a csoportvezetőtől "felfelé" eszük ágában sincs lemondani semmiféle plusz juttatásról a BKV-nál! Csak a melósok szívnak, akik ugyanolyan csórók, mint az utasaik... -írja Olvasónk

57 Tovább

Nem lehet állva utazni a Volánbusz expressz járatán

Ezért akinek nem jut ülőhely, azt a buszvezetők nem engedik felszállni. A buszvezető múltkor azt mondta, hogy reggel megbüntették százezer forintra, van még 6 ülőhelye, aki felfér, elviszi, a többiek meg várják meg a következő buszt. A kérdés csak az, hogy azon lesz-e hely?

A poszt nem kapcsolódik a BKV-hoz, mégis a blogon a helye. Ha téged zavar a blog témájától elütő poszt, kérjük lapozz tovább.

Kedves BKV-figyelő!

Egy olyan problémát szeretnék ismertetni veletek, ami nem csak engem érint. Manapság egyre többen járnak fel Székesfehérvárról Budapestre dolgozni. A 17 órási buszon eddig nagyon sok utas volt, rendszerint már a Népligetben nem volt ülőhely. A hétfői nap (december 7.) folyamán a buszsofőr a következőket közölte velünk: reggel megbüntették 100 ezer forintra, mivel expressz járat, álló utast nem szállíthat, így van még 6 ülőhelye, aki felfér, elviszi, a többiek meg várják meg a következő buszt.

60 Tovább

Olcsóbb és jobb a prágai tömegközlekedés

Olvasónk az elmúlt héten Prágában járt, ahol sokat tömegközlekedett. Alant található írásában a prágai és a budapesti tömegközlekedést hasonlítja össze. A cseh fővárosban olcsóbb közlekedni, ám az idegen nyelvű tájékoztatás rosszabb, mint Budapesten. A metró tiszta, viszont a buszok száma kevés, ugyanis Prága a villamosok városa:

Kedves BKV-figyelő!

Manapság divatos a különböző médiumokban összehasonlítani a BKV-t és a prágai tömegközlekedési modellt. Mivel elmúlt héten volt szerencsém eltölteni a cseh fővárosban pár napot így megtapasztalhattam a különbségeket, amit megosztanék veletek is. Természetesen ez csak egy szubjektív összehasonlító írás, nem célom egyik felet sem dicsőíteni/sárba tiporni.

Kissé megfordítva a sorrendet kezdeném egy általános összefoglalóval: érzésem szerint kissé kulturáltabban és emberibb módon lehet közlekedni, korszerűbb jegyrendszerrel, viszont silányabb tájékoztatással. Főleg kötöttpályában gondolkodnak, így villamost érdemes választani, ennek meg van az az előnyös hatása, hogy a jóval kevesebb busz és az eltérő városszerkezett miatt érzésem szerint sokkal kellemesebb a levegő a városban.

254 Tovább

Premier előtt: Ilyen lesz a BKV új weboldala

Végre a BKV is belátta, hogy a jelenlegi weblapjuk elavult, átláthatatlan, használhatatlan. Már tavaly beszéltek arról a cégnél, hogy teljesen átalakítják a weblapot,  de erről mindezidáig nem beszélt a cég. A BKV-figyelőhöz egy neve elhallgatását kérő olvasó eljuttatott egy linket, melyen az új weblap látható majdnem kész állapotban, így enyém a megtiszteltetés, hogy megmutassam nektek a BKV új weboldalát:



A BKV új weblapjának megtekintéséhez kattints ide!


A szervert sajnos lekapcsolták, így a fenti linkre kattintva már nem jelenik meg az új weblap, csak a kimentett képernyőképet tudjátok megnézni.

105 Tovább

Zavarják az ombudsmant a BKV kamerái

Az adatvédelmi biztos munkatársai a napokban jártak a BKV központjában, ahol a közlekedési cég által nemrég néhány kísérleti járaton elhelyezett kameráinak a felvételeit vizsgálták.

A BKV elképzelései szerint a kamerák felvételeit csak a rendőrség használhatná fel. A felvételek 72 órán belül automatikusan törlődnek.

Jóri András az Indexnek elmondta: ugyanúgy mint elődje, Péterfalvi Attila, ő is aggályosnak tartja, hogy a BKV bekamerázza a járműveket. Jóri András közölte, az adatvédelmi biztosi hivatal munkatársai néhány napja vizsgálták meg a helyszínen a BKV kameráinak a működését.

134 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek