Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Jegyet küld a Protokon

Kedves BKV Figyelő!

A férjem a 61-es villamossal jár dolgozni - már amikor nem bringával megy - viszont mivel egyik végállomásig sem kell elmennie vele, kissé nehezen tud jegyet venni. Konkrétan a Csörsz utcai megállóban elhelyezett jegyautomatákkal szokott próbálkozni, azok azonban szökőévente egyszer működnek, máskor megeszik a pénzt, vagy nem is veszik be a pénzt egyáltalán.

Mint az üzemeltetőtől megtudtuk telefonon, ők szerződésben a 2 hetenkénti (!) szervizelést vállalták a BKV-nak. Valószínűleg már megunhatták, hogy viszonylag gyakran felhívjuk őket azzal, hogy megint rossz az automata, ugyanis nemrég a következő levelet kaptuk:

2008. 03. 28. (címzett, iktatási szám, ügyintéző stb.) (Protokon logo) Tárgy: panasz kivizsgálása 2008. 02. 28-i telefonon érkezett bejelentését kivizsgáltuk.

Megállapítottuk, hogy 505. sz. gépet a jelzett időpontban ismeretlenek eltömítették. Ezzel megkárosították Önt, a BKV ZRT-t és cégünket is. Elnézését kérjük a kellemetlenségér (sic) és kárának enyhítésére mellékelten küldünk 1 db jegyet. (név. aláírás) ISO 9001 PROTOKON Kft. H-1027 Budapest, Bem J. u. 5. (tel., fax)

A levélhez pedig valóban hozzá volt tűzve gemkapoccsal 1 db 270 HUF értékű, narancssárga BKV vonaljegy, nem olyan fehér, amit az automata nyomtat, hanem rendes, gyári. Most már csak egy vágyam van, hogy a 105-ös buszra felszállva a megállóban vagy a buszon képes legyek jegyet vásárolni, de belátom, ez vérmes remény csak.
28 Tovább

A XXI. század jegye

A járatcsökkentés helyett a BKV „szakemberei” törhetnék a fejüket azon, hogy fejlesszék a jegyek kinézetét, mert lassan attól félek, hogy a pénztárban az eladó hölgy rajzolni fogja a jegyemet. A képen látható jegyet tegnap vettem egy automatából.

50 Tovább

Re: Köszönöm, hogy léteznek

A BKV új kiadványát bemutató postban már kértétek, hogy tegyük közzé az egész kiadványt. A képek nagyobb méretben is megtekinthetők, kattints rájuk!

22 Tovább

Fizetések, prémiumok



Ha nem indulna el a videó kattints ide!
21 Tovább

Félmunkát végez az alvállalkozó

Tisztelt BKVfigyelő!

Nov. 19-én volt egy blog arról, hogy nem működnek az automaták. A Deák térnél találtam az alábbi automatát nov. 21-én, ami működött ugyan, de a BKV nem szerette volna, hogy bárki is használja.

Üdvözlettel, Daneelo

Nagyításhoz klikk a képekre!
19 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek