Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Buszvezető rémisztgeti az utasokat

Tisztelt BKV - figyelő!

Negatív véleményemet szeretném megosztani a 183-as busz egyik sofőrjével kapcsolatban.

A buszvezető vezetési stílusa kimerül a "töviggáz" és a "padlófék"alkalmazásában. A környéken rengeteg idős ember él. Megfigyeltem, ha ez a sofőr van szolgálatban egymást segítik az utasok, mert tudják, ha nem elég gyorsan fognak meg egy kapaszkodót, jön az esés. A héten is elesett egy idős néni, miután felszállt a Honvéd utcai megállónál és már megkapaszkodnia nem volt ideje. A menetrendet nem tartja be rendszeresen 7-8 perccel előbb érkezik a megállóba, ami egy félóránként közlekedő busznál elég bosszantó. A buszhoz rohanó utasokat nem várja meg. Egy idős bácsi nem tudta, hogy az ajtón lévő gombot meg kell nyomnia ahhoz, hogy kinyíljon az ajtó, ezért a sofőr gálánsan tovább száguldott.

Ez így leírva még viccesnek is tűnhet, de bármikor bekövetkezhet egy komolyabb baleset ill. esés.

Üdvözlettel: M.Kamilla
56 Tovább

BKV Előre - FTC

Üdv mindenkinek!

Nem is tudom, hogy van-e még egy ilyen cég Magyarországon amivel annyit foglalkoznak az emberek?  Amit ilyen sokat szeretnek ill. nem szeretnek. Azt viszont nem értem, hogy mindenki fikázni tudja közbe mégis felszállnak a buszokra/villamosokra. Hogy is van ez akkor? Mert  ha rossz a szolgáltatás akkor nem kell az embernek. Szerintem. De hát rávannak szorulva az emberek a tömegközlekedésre és inkább ez ami fáj nekik. Mert mig mások márkás autóval járkálnak, BKV-t fikázó utasok pedig csak koszos 260assal járnak . Ma pedig szégeny a BKV használni:) (?)


 
Vannak olyan utasok is akik szeretik a BKV-t Ök vannak kevesebben. Velük szeretném megosztani, hogy a cégnek NB II-es foci csapata van.  http://www.bkvelore.hu  A hétvégén elkezdték a tavaszi fordulókat játszani. BKV most a 12. helyen áll, ellenfél pedig a Ferencáros volt aki a 3. helyen volt.  A mérközés 3-4 lett a Ferencvárosnak, pedig 3-1is volt a BKVnak.

-Az első félidőben a viharos szél a BKV-t segítette, a hazaiak jellemzően hosszú előreívelésekkel próbálták eljuttatni a labdát a vendégkapu előterébe. A villámgyorsan hátrányba került FTC-nek a széllökések miatt a szabadrúgások elvégzésével is meggyűlt a baja (a rengeteg szabálytalanság folytán sokat állt a játék).
Csank János hamarosan nemcsak cserékkel, hanem posztokon is igencsak megforgatta csapatát. Barthát például szünet után átküldte baloldalra, de Fülöp kiállítása újabb változtatást kívánt, Kulcsár így került a jobbhátvéd posztjára.
A zöld-fehéreken a legtöbbet Lisztes beállítása lendített, pontrúgásai rendre veszélyt teremtettek Szűcs kapuja előtt. 3-1-es hazai előnynél elúszni látszott a hajó, a fergeteges hajrát indító vendégek azonban végül feledtették védelmi bakijaikat, és negyedóra alatt fordítottak.

Rácz László (BKV): - Kitűnő mérkőzést játszottunk, de úgy érzem, a Ferencvárosnak nagyobb hátszele volt... A második félidőben érzésem szerint több véleményes szituáció is előfordult, nem értem például az ellenünk megadott tizenegyest sem.

Csank János (FTC): - Tudtuk, hogy a hazaiak gyors kontrákra játszanak majd, de érzésem szerint végig irányítottuk a játékot. A folyamatos szélvihar azonban irreálissá tette a mérkőzést.

Következő hazai mérközés márciusba:
2008.03.23: BKV Előre - Kecskeméti TE  15 órakor Sport utcába
 
Hajrá Előre!
23 Tovább

Profi buszvezető a viharban

Tisztelt BKV-Figyelő!

Érdekes eseményeknek voltam ma (03.01) tanuja a 3-as busz vonalán (Chinointól Buda felé). Kidőlt egy villanyoszlop, kersztbe az úton. Izgi volt.Főleg amikor a buszvezető egy csuklós busszal elkezdett tolatni:) tökéletesre sikerült a manőver és sikerült tovább haladnunk is. Talán ha tizenötpercet vártunk, némi rendőri segítségre. Mert kedves autós társaim csak azért se akarták elengedni a buszt.

Gondolom azt hitték hogy a nagy kék hernyónak szárnya is van és átlebeg az akadály felett. DE tisztelt sofőrünk mindent megoldott, tájékoztatott minket a helyzetről. Beszólt a nem tudom hova, és már haladtunk is tovább. Pont a Campona előtti vasúti átjáróig, ahol is a mi oldalunkon lennt volt a sorompó, szemben viszont fennt.Némi várakozás után sofőrünk ügyesen kikerülte a talán-beragadt-sorompót. Na ekkor vettük észre a közeledő vonatot.De átértünk.

Itt szeretném megköszönni a buszvezetőnek, hogy végül egyben és szárazon hazaértem.Valamint én kérek elnézést azon utasok nevében akik a későbbi megállóban szálltak fel, és ordenáré módon beszélgetek arról hogy hova tegye magát a késés miatt. Biztos nem volt egyszerű ;az ő helyében én lefagytam volna az ijedtségtől. Sajnos a busz rendszáma kosztól olvashatatlan volt, de gondolom egyértelmű lesz kiről is van szó.Köszönöm szépen. REmélem olvassa valaki levelem,és mégha kicsit szétszórt is azért érthető.

További kellemes napot.

Üdvözlettel.: T. Georgina
44 Tovább

Szervezettség

Tisztelt BKV!

Utazásaim során háromszor utaztam szóló buszon a 23-as vonalán. Az első két alkalom szervezetlen volt. Utaslemaradások, késések voltak, a buszvezetőnek az utasok mondták meg, melyik megállóba kell megállni, mert még ennyire se volt informálva.

A legutolsó „szólós” utazásom most vasárnap (III.02) volt, és igen pozitívan csalódtam. Sem utaslemaradás, sem késés, sem felesleges megállások. Külön köszönet a Délpesti garázsnak, és a 15-46-os számú autóbuszvezető hölgynek, aki 10:15-kor indult a Pesterzsébeti végállomásról. Hölgy létére határozottan, pontosan és megfelelő sebességgel vezetett. Ezen a vonalon még sosem találkoztam vele, szerencsések az utasai.

Kérem a járművezetőt –utasbejelentés alapján- munkáltatói dicséretben részesítsék. Kérem, az eljárás végeztével e-mailben keressenek meg!

Üdvözlettel: X Y
19 Tovább

Ellenőr: "Majd hülye leszek összeveretni magam!"

Tisztelt BKV!
 
Ezúton szeretném megköszönni Önöknek a tiszta, pontos járatokat, mellyeken naponta 2 órát utazhatok. Az udvarias ellenőrök pedig már csak a komfortfokozaton "dobnak".

Felhívnám figyelmüket, egy minden valószínüséggel ritkaságszámba menő esetre, mely a mai nap (2008.02.28.) 16.40kor Boráros térről induló hév szerelvényen esett meg velem. Volt bátorságom felhívni az ellenőr hölgy figyelmét arra, hogy 2 jegy nélkül utazó férfit elmulasztott megbírságolni, ellenben a mellettem helyet foglaló - láthatólag építőiparban dolgozó uraknak - szemrebbenés nélkül írta meg a csekket. Érdeklődő kérdésemre a következő udvarias válasz érkezett: " Majd hülye leszek összeveretni magam!"
Közöltem vele, hogy rengeteg foglalkozás közül választhatna, mire ő megemelve a hangját közölte , hogy akár az én munkámat is elláthatná. Kértem, azonosítsa magát, mire megkérdezte "Miért kellene?" "Mondjuk azért, mert megkértem rá." Khm. Na ekkor becsuktam a kezemben lévő könyvet és tudattam vele, hogy nehezen tudnám elképzelni azt a céget, ahol ő könyvel. Fel lettem világosítva, hogy " az inteligenciát nem diplomára mérik". Tény. Látva kolleganőjük "szorult" helyzetét másik két hölgyemény sietett oda, hogy közöljék inteligens munkatársukkal, ne ereszkedjen le a szintemre. Kikérem magamnak, hogy havi 8250.- forintért - ha merek szólni - még a "tanult" ellenőrök észt is osszanak. Gyanítom ez nincs is benne a bérlet árában.

Csepel végállomásom a forgalmi irodában kértem segítséget az azonosításhoz. Ott azt a választ kaptam, hogy tegyek panaszt.

Hát most megtenném. Ominózus ellenőr hölgyről - azonosításra alkalmas igazolvány felmutatásának hiányában - csak személyleírást tudok adni: erős testalkatú, kb. 180 cm magas, festett vörös, szemüveges, 35-40 év körüli. Kérem panaszom szíves kivizsgálását és tájékozatást a fejleményekről.
 
Tisztelettel:
Somogyvári Andrea
225 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek