Kedves bkvfigyelő!
Úgy látszik a bkvnak nem fontosak a jegyáremelések, mert a Batthyány téren éppen most vettem az automatábol 230ft-ért vonaljegyet! :) Tehát csak javasolni tudom mindenkinek, hogy automatabol vásároljon, mert úgy néz ki még nem allították őket. :) Csak egy probléma volt, a 100ast nem igazán akarta elfogadni. :)
Üdv: Balage
2008. január 12. 11:45
230 forintba kerül még egy jegy
2008. január 11. 14:50
Leleményes utas alkot
Ismét egy gyöngyszem a BKV Mozgólépcső Kft. területéről. A 8002-es dátum után itt a „Lányok nyílása és terhesség vizsgálat.”
Azért ahhoz is igény kell, hogy valaki egy ilyen táblát az utasok elé tegyen.
2008. január 11. 06:42
Egy rendes sofőr
Üdv minden címzettnek.
Ma este (I.08), amikor felszálltam a 141-es buszra (BKI-209), oltári bűzt éreztem. Pár másodperc után rájöttem, hogy hányás szagot érzek. A korábbi éjszakai járatot bemutató post után óvatosan ültem le, és kémleltem az ülés melletti területet, hogy nehogy hányadékba érjen a kabátom, de nem volt nyoma sem... csak szaga.
10 perccel indulás előtt sofőr felszáll, és utasok felé kommunikálja, hogy "locsoltatni" fogja a buszt, ezét megy egy kört. Majd kérdés: "Maradnak"? Egy hölgy leszállt, hogy addig ő szív (mármint cigit). Mentünk egy kört az Etele téren, kisebb nagyobb bukkanókon; gondoltam, hogy valami olvadt vizet akar kifolyatni sofőrünk.
Aztán megálltunk egy furcsa pozícióban a 103-as járdájának a végén, a forgalmi épülettel szemben. Söfőr első ajtót nyit, majd el. Mi páran ülünk a buszon, közben látjuk a felszállóhelyen gyülekező embereket, és nem értjük a szitut...
Majd sofőrünk megjelenik forró vízzel telt locsolókannával és partvissal. Fülke mögötti ülés elé "löttyint" majd seper. És ismét... és ismét. (Kell-e mondanom, hogy ott volt a hányás, amit éreztünk?)
Majd miután kitakarított, sietve beálltunk a megállóba és indultunk. Persze az ekkor felszálló utasok szinte semmit sem tudtak az előzőekről, így volt aki fintorogva kérdezte, hogy mi ez a bűz, és az orrát befogva utazott leszállásig.
Végkövetkeztetésképpen:
1., szeretném megdícsérni a sofőrt, mert hősiesen kitakarította a buszról más mocskát. (ne mondja senki, hogy csak azért tette, mert közvetlen mögötte bűzlött!)
2., szeretném nem megdicsérni a qrva BtréV-ét, hogy egy végállomáson (sem) tudnak egy takarító munkatársat 'fenntaratani' hogy ha kell, akkor kitakarítson egy buszt.
3., azt azért nem értettem, hogy ha a buszra be volt hányva, és a vezetőbácsi amúgy is magára 'vállalta' a kitakarítást, akkor minek állt be az indulóhelyre a takarítás előtt?
Üdv,:
Armando Bertolucci
2008. január 10. 09:04
Beszélgetés menetközben
Kedves Figyelő!
Barátságos életképet kaptam telefonvégre ma (I.04) este, a gyors 40-es buszon. A sofőrt biztos magány rágta már, de szerencsére akadt beszélgetőtársa, aki a Körtértől Budaörsig a fülkébe behajolva szórakoztatta.
Nem szokásom lesifotókat készíteni. Most sem tettem volna meg, ha
1) a Kedves Sofőr a -7 fokos hidegre tekintettel előbb beáll a megállóba. Ehelyett bámulhattuk, amint az érkezési oldalon nézegetnek valami érdekes mütyürt, majd átkanyarodott hozzánk, és 20 másodperc után repülőrajtott vett. Mi addigra kockásra fagytunk.
2) Pár hete "A 138-ason a sofőr a király" bejegyzésben egy BKV-s olyan szépen hivatkozott arra, hogy "A menet nálunk a v.á.-tól a másikig terjed. 2 menet egy kanyar. Márpedig MENET közben beszélgetni tilos." Nos, így néz ez ki a gyakorlatban.
A fotó sajnos nem a legjobb, de szerintem úgyse akarja senki bekeretezni. :)
Üdv,
Fantom
2008. január 09. 18:59
Luxusbuszokon utaznak a BKV-sok
50-60 millió forintos légkondicionált luxusbuszokból álló flottát működtet a BKV belső használatra - tudta meg az Inforádió. A társaság az előző vezetésre mutogat. Most már nem kell nekik, de a lízingszerződést nem tudják felmondani.
Légkondicionált luxusbuszokat vett a BKV belső használatra. A hat busz egyenként 50-50 millió forintba került, tudta meg az Inforádió. Ezekkel a dolgozókat és a vállalat nyugdíjasait utaztatják. A cég kommunikációs igazgatója azt mondta, hogy a járműveket az előző vezetéstől örökölték. Az új vezetés értelmetlennek tartja a beszerzést, de a lízingszerződésből nehéz kiszállni. A buszok részleteit még két évig kell fizetni.
A buszokat megpróbálják bérbe adni, de még mindig szállítják velük a dolgozókat is. Két év múlva eladják a flottát.
Forrás: index
Nekik luxusbusz, nekünk marad a sz@r
Utolsó kommentek