Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

230 forintba kerül még egy jegy

Kedves bkvfigyelő!

Úgy látszik a bkvnak nem fontosak a jegyáremelések, mert a Batthyány téren éppen most vettem az automatábol 230ft-ért vonaljegyet! :) Tehát csak javasolni tudom mindenkinek, hogy automatabol vásároljon, mert úgy néz ki még nem allították őket. :) Csak egy probléma volt, a 100ast nem igazán akarta elfogadni. :)

Üdv: Balage
TIPP: Több automatából is még 230 forintért lehet venni a vonaljegyet, 270 helyett. Aki még spórolni szeretne, siessen, mert fogy.
39 Tovább

Leleményes utas alkot

Ismét egy gyöngyszem a BKV Mozgólépcső Kft. területéről. A 8002-es dátum után itt a „Lányok nyílása és terhesség vizsgálat.”

Azért ahhoz is igény kell, hogy valaki egy ilyen táblát az utasok elé tegyen.
28 Tovább

Egy rendes sofőr

Üdv minden címzettnek.

Ma este (I.08), amikor felszálltam a 141-es buszra (BKI-209), oltári bűzt éreztem. Pár másodperc után rájöttem, hogy hányás szagot érzek. A korábbi éjszakai járatot bemutató post után óvatosan ültem le, és kémleltem az ülés melletti területet, hogy nehogy hányadékba érjen a kabátom, de nem volt nyoma sem... csak szaga.

10 perccel indulás előtt sofőr felszáll, és utasok felé kommunikálja, hogy "locsoltatni" fogja a buszt, ezét megy egy kört. Majd kérdés: "Maradnak"? Egy hölgy leszállt, hogy addig ő szív (mármint cigit). Mentünk egy kört az Etele téren, kisebb nagyobb bukkanókon; gondoltam, hogy valami olvadt vizet akar kifolyatni sofőrünk.

Aztán megálltunk egy furcsa pozícióban a 103-as járdájának a végén, a forgalmi épülettel szemben. Söfőr első ajtót nyit, majd el. Mi páran ülünk a buszon, közben látjuk a felszállóhelyen gyülekező embereket, és nem értjük a szitut...

Majd sofőrünk megjelenik forró vízzel telt locsolókannával és partvissal. Fülke mögötti ülés elé "löttyint" majd seper. És ismét... és ismét. (Kell-e mondanom, hogy ott volt a hányás, amit éreztünk?)

Majd miután kitakarított, sietve beálltunk a megállóba és indultunk. Persze az ekkor felszálló utasok szinte semmit sem tudtak az előzőekről, így volt aki fintorogva kérdezte, hogy mi ez a bűz, és az orrát befogva utazott leszállásig.

Végkövetkeztetésképpen:
1., szeretném megdícsérni a sofőrt, mert hősiesen kitakarította a buszról más mocskát. (ne mondja senki, hogy csak azért tette, mert közvetlen mögötte bűzlött!)
2., szeretném nem megdicsérni a qrva BtréV-ét, hogy egy végállomáson (sem) tudnak egy takarító munkatársat 'fenntaratani' hogy ha kell, akkor kitakarítson egy buszt.
3., azt azért nem értettem, hogy ha a buszra be volt hányva, és a vezetőbácsi amúgy is magára 'vállalta' a kitakarítást, akkor minek állt be az indulóhelyre a takarítás előtt?

Üdv,:
Armando Bertolucci
35 Tovább

Beszélgetés menetközben

Kedves Figyelő!

Barátságos életképet kaptam telefonvégre ma (I.04) este, a gyors 40-es buszon. A sofőrt biztos magány rágta már, de szerencsére akadt beszélgetőtársa, aki a Körtértől Budaörsig a fülkébe behajolva szórakoztatta.

Nem szokásom lesifotókat készíteni. Most sem tettem volna meg, ha

1) a Kedves Sofőr a -7 fokos hidegre tekintettel előbb beáll a megállóba. Ehelyett bámulhattuk, amint az érkezési oldalon nézegetnek valami érdekes mütyürt, majd átkanyarodott hozzánk, és 20 másodperc után repülőrajtott vett. Mi addigra kockásra fagytunk.

2) Pár hete "A 138-ason a sofőr a király" bejegyzésben egy BKV-s olyan szépen hivatkozott arra, hogy "A menet nálunk a v.á.-tól a másikig terjed. 2 menet egy kanyar. Márpedig MENET közben beszélgetni tilos." Nos, így néz ez ki a gyakorlatban.

A fotó sajnos nem a legjobb, de szerintem úgyse akarja senki bekeretezni. :)


Üdv,
Fantom
98 Tovább

Luxusbuszokon utaznak a BKV-sok

50-60 millió forintos légkondicionált luxusbuszokból álló flottát működtet a BKV belső használatra - tudta meg az Inforádió. A társaság az előző vezetésre mutogat. Most már nem kell nekik, de a lízingszerződést nem tudják felmondani.

Légkondicionált luxusbuszokat vett a BKV belső használatra. A hat busz egyenként 50-50 millió forintba került, tudta meg az Inforádió. Ezekkel a dolgozókat és a vállalat nyugdíjasait utaztatják. A cég kommunikációs igazgatója azt mondta, hogy a járműveket az előző vezetéstől örökölték. Az új vezetés értelmetlennek tartja a beszerzést, de a lízingszerződésből nehéz kiszállni. A buszok részleteit még két évig kell fizetni.

A buszokat megpróbálják bérbe adni, de még mindig szállítják velük a dolgozókat is. Két év múlva eladják a flottát.

Forrás: index
Nekik luxusbusz, nekünk marad a sz@r
59 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek