Tisztelt BKV Ügyfélszogálat!
Azt hiszem azt éves bérletek esetében helyesebben jártak volna el, ha nem erőltetik a dizájnváltást. Megrökönyödve tapasztaltam a kedevezményes éves bérletem bérletigazolványba csúsztatásakor, hogy csupán két dolog nem látszik a béreltigazolványon: az eredetiséget jelző azonosító csík, amit nagy érzékkel pontosan 5 mm-el tolt arrébb a tervező, így a bal oldali papírcsík eltakarja. Emellett a bérlet érvényességi évének száma sem látszik, ezt ugyanis a közepéről a jobb felső sarokba tolták fel. Ez idén talán még nem okoz problémát, mert hát az új dizájn azonosít, de jövőre. Én megkeresném azért a felelősöket, ezzel ugyanis megnehezítették az ellenőrök és az utasok dolgát is.
Üdvözlettel:
Szigeti Szabolcs
Ui: az üzenetet a BKV figyelő internetes portál is megkapja.
Éves bérlet
Észrevétel a bérletről
Kedves BKV figyelő!
Tegnap végre sikerült egy olyan pénztárnál megvennem a bérletemet, ahol "csak" 15 percet kellett sorban állnom. Meglepődve láttam, hogy a pénztáros kézzel(!) írja rá a dátumot piros filctollal a bérletre! Amikor odaakarta adni, el is maszatolta, ezt félretette, ráírta egy másikra. Ezen a végző dátumot rontotta el egy kicsit mert 6-át kezdett írni (6-ától kértem a bérletet), majd átírta 5-re. Megkérdeztem, hogy szerinte nem fognak az ellenőreik ebbe belekötni, hogy esetleg én hamisítottam? Csodálkozva mondta, miért kötnének bele? Kérdeztem nincs bélyegző, amivel rá lehetne nyomni a bérletekre a dátumot, az nincs felelte!
Teljesen hihetetlen, hogy a mai világban , ilyen általunk megfizetett árak mellett, még arra is képtelenek, hogy a pénztárosaiknak néhány darab (hiszen alig van nyitott pénztáruk!) bélyegzőt vegyenek!! nem képesek több pénztárat nyitni (minden helyen, ahol eddig próbáltam venni, a meglévő pénztárak fele volt nyitva), és arra sem képesek, hogy egy ablak csak a számlás ügyfelekkel foglalkozzon, esetleg (2008-at írunk!!), központi adatbázissal ellátott, számítógépes rendszerrel számlázzanak, amely esetben aki már volt ott egyszer, annak csak ki kellene nyomtatni a számlát, ne kézzel kelljen szegényeknek irogatniuk!
Talán kicsit kevesebb milliósfizetést, jutalmat kellene a vezetőségnek felvennie, így lenne pénz arra, amire kell.
Még megemlíteném azt az apróságot, hogy a 8300 forintos bérletemért FŰTETLEN 41-es villamoson utazhatok. A szerelvény teljes hosszán 2-3 ülésrész mellett van fűtőtest, a villamos többi része hideg!!
Üdv.
Janovics Andrea
"Mockva tér"
Nem szeretném elrontani az ünnepi hangulatot, így kérem, hogy aki még ünnepi hangulatban van, ne nézze meg az utastájékoztatásról szóló képeket. Köszönöm.
Jó munkához idő kell
Egy őszinte ember
Regőczi Miklós engem átvert. Azt mondta, hogy az eddig rendszeresen használt havibérletemet azért szüntetik meg, mert ezt az utasok kérték, és így elkerülhető lesz a hó eleji sorbaállás, ám ezzel egyetlen probléma van. Két napja még hosszabb sorok kígyóznak a bérletpénztárok előtt, egyes helyeken negyed óránál többet kell várni, hogy megvehessem a bérletem, melyet a pénztárosok sokkal lassabban töltenek ki mint az előzőt.
Mire volt ez jó? Miért nem vehetek olyan bérletet amilyet szeretnék? És egyébként is, hová tűnt a 20 darabos gyűjtőjegy?
Hagyó Miklós és a BKV vezetése nem értünk, ellenünk van, és a BKV totális szétszedésén dolgoznak. Demszky Úr, maga ezt miért engedi?
BKV teljes menedzsmentje megbukott.
Üdvözlettel: Egy utas
Utolsó kommentek