Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hatszáz gyanús tanácsadói szerződés a BKV-nál!

BUDAPEST - Láthatják, hogyan tízszerezték meg az egyik igazgató fizetését szó szerint egyetlen tollvonással. Megszereztük Futó Sándor ügyvezető igazgató szerződését, amelyben golyóstollal egy nullát toldottak a fizetéséhez, így lett 30 ezer forintból 300 ezer forint. Még csak aláírással sem igazolták a javítást.

Futó Sándor másfél évvel később koordinációs főtanácsosként folytatta pályafutását az Akácfa utcában, immár 890 ezer forintért, 150 százalékos garantált prémiummal, ebbe a szerződésébe már nem irkált bele senki golyóstollal. Többek között ezt a két szerződést is vizsgálja a rendőrség a BKV új vezérigazgatójának feljelentése nyomán.


Megtízszerezve Golyóstollal egy nullát írtak Futó Sándor szerződésébe,
így lett 300 000-es bére

41 Tovább

Sajtótájékoztatót tarott Kocsis István

Kocsis István a BKV vezérigazgatója ma sajtótájékoztatót tart az Akácfa utcai székházban. A tájékoztató a BKV-szerződések, végkielégítések belső vizsgálatának jelentéséről fog szólni. Mivel az eseményen ott kell lennem a BKV-figyelő és az FN olvasóinak a Twitteren keresztül tudósítok a helyszínről:

A tartalom megtekintéséhez Falsh Player 9 (vagy újabb) szükséges. Ha nincs telepítve és nem is szeretnéd letölteni, akkor ide kattintva olvashatod a bejegyzéseket a Twitteren is!

Összefoglaló:

Kocsis feljelentést tett


Feljelentést tett a BKV-nál kifizetett lelépési pénzek ügyében a cég vezérigazgatója, Kocsis István. A fővárosi közlekedési vállalatnál az elmúlt években 800 milliót fizettek ki végkielégítésekre feleslegesen. A kiemelt vezetők lemondanak negyedéves prémiumukból, az összeget pedig a buszok felújítására fordíthatják.

54 Tovább

Felmondott a BKV a Nógrád Volánnak

A BKV felmondta a Nógrád Volánnal kötött szerződését, mely a 20E vonalon közlekedő csuklós autóbuszok alvállalkozói üzemére vonatkozott. A buszok gyakran lerobbantak, mégis magas üzemeltetési díjat kért értük az alvállalkozó.

Az Index információi szerint a Nógrád Volán kilométerenként 578 forintért üzemeltette a csuklós Volvo buszokat, amelyekkel, mint az Index beszámolt róla, már korábban is sok probléma volt a 47-es 49-es villamospótló vonalán (decemberben mentek át a buszok a 20E vonalra). Nemrég a cég 600 forint fölé akarta emelni az üzemeltetési díjat, amit a BKV már nem vállalt. Egy átlagos buszt kilométerenként 450-500 forintért üzemeltetnek a BKV-nál.

57 Tovább

Tízmilliós tanácsadások

Figyelmesnek kell ahhoz lenni, hogy a BKV weblapján megtaláljuk a jól elrejtett tanácsadói szerződéseket. Hetekkel ezelőtt tették közzé ezeket az adatokat, ám az utasok nagy része még mindig nincs tisztában azzal, hová is megy az a pénz, amit akár fejlesztésekre is költhetnének a cég vezetői. Én alább összegyűjtöttem a legjavát ezeknek a szerződéseknek. Ha téged az egész lista érdekel, akkor kattints ide!

Kocsis István szorgalmazta a BKV "holdingosítását", ami azt jelentette volna, hogy a BKV minden egysége külön cégként működött volna. A holdinggá szervezésről megoszlanak a vélemények. Sokak hülyeségnek tarják, másoknak tetszik az ötlet. A holdingosítást a városvezetés kiherélte, ezért valószínű, hogy az a több mint 10 millió forint, amit erre elköltöttek, a kukában végzi:

14 Tovább

Nem adta ki a BKV az offshore cégek papírjait

Hiába kérte ki Vitézy Dávid, a BKV felügyelő bizottságának a tagja múlt héten a BKV vezetésétől az offshore cégektől megrendelt tanulmányokat és teljesítési igazolásokat, a társaság nem adta ki neki. Ezért Vitézy kezdeményezte a felügyelőbizottság soron kívüli ülését.

Vitézy Dávid az Indexnek elmondta, hogy múlt hét pénteken kérte ki az offshore szerződéseket, mert sok híresztelést hallott a BKV és a városháza folyosóin, és részben az MTI-ben arra vonatkozóan, hogy a tanulmányokat illetve a teljesítési igazolásokat a BKV dolgozói utólag rakták össze.

13 Tovább
123
»

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek