Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

"to Örs vezér tere felé"

Volt már szó itt a blogon a külföldiek hanyag tájékoztatásáról, hozzá is volt kapcsolva egy BKV levél, ebből emelnék ki egy részletet:
„A BKV Zrt. igen sokat tesz a külföldiek korrekt tájékoztatásáért. Semmi esetre sem szeretnénk, hogy a helyismereti tájékozatlanság miatt bárkit budapesti tartózkodása alatt kellemetlenség érjen.”
29 Tovább

Tökéletes tájékoztatás éjszaka

 Kedves Mindenki!

Tegnap este (11.11.) éjszakai busszal szerettem volna az újpesten lévő Árpád üzletháztól a Deák Ferenc térig utazni. A kitett menetrend alapján a busznak 0.24-kor kellett volna a megállóból indulni. Minthogy tegnap este nagyon hideg szél fújt, ezért igencsak feltűnt, hogy olyan 0.35 körül még nem érkezett meg a busz. Felhívtam a BKV zöld számát, ahol kellemes meglepetésben volt részem.

A telefont azonnal felvették (amint beléptem az almenübe), illendően köszöntek (ez már meglepő volt). Elmondtam, hogy melyik megállóban, milyen irányba közlekedő, milyen számú buszra várok. A diszpécser válaszában elmondta, hogy "a busz műszaki hiba miatt nem tudott elinduli a végállomásról, azaz hogy el tudott, de öt méter megtétele után lerobbant". Elmondta továbbá, hogy "a buszt sajnos nem tudjuk pótolni, csak a másik végállomás felől, ami Önnek sovány vígasz". Valamint hozzátette, hogy "elnézést kér a probléma miatt".

Annyira meglepődtem ezen az teljesen korrekt, minden létező információt tartalmazó tájékoztatáson, hogy miután letettem a telefont, boldogan -és a hideggel mit sem törődve- sétáltam be Újpest központra. Nem volt arra szükség, hogy én csaljam ki a diszpécserből, hogy a műszaki hiba ellenére jön-e másik busz (vagy sikerült-e megjavítani azt), hanem kérés nélkül ő maga elmondott minden fontosat. Jó kedvűen, ugyanakkor együttérzően beszélt a diszpécser. Aztán Újpesten a többi várakozó utasnak már én mondtam el, hogy mi történt. Így aztán többedmagammal felszálltunk a kicsivel később érkező 950-esre és gond nélkül hazaértünk. Tudom-tudom, sokan hőzöngenek, hogy milyen béna ez a BKV, hogy nem képes pótolni a kiesett járatot, meg mi az, hogy elromlik a busz. Viszont az, hogy végülis normálisan tájékoztattak, mindezt képes volt feledtetni velem!

Üdv.:
XY.
48 Tovább

Megfelelően tájékoztatott a BKV

Az elmúlt hónapokban számos BKV járat útvonala módosult, átszervezés vagy felújítási munkák miatt. Rengeteg utaspanaszt kaptunk azzal kapcsolatban, hogy a BKV a járatmódosításkor hiányosan tájékoztatta az utasokat, nem voltak tájékoztatva arról, honnan indul a pótlóbusz, és az átszállási helyek is hiányosak voltak.

Október 24-től pályafelújítási munkák miatt egyes BKV villamosok módosított rendben közlekednek, kíváncsiságból a Moszkva térre mentem 18-as villamossal megnézni, a BKV most hogy tájékoztatja az utasokat, és meglepődtem. Egyből megtaláltam a pótlóbuszt, tájékoztatásból most 5-ös!


46 Tovább

Vágányfelújítás

Kattints a nagyításhoz
37 Tovább

Nem tájékoztat a BKV

Ma reggel szerencsére nem kellett bemennem első két órára, így nem szívtam meg a dolgot. De attól még érint a dolog. Arról beszélek, ami az úgyis túlzsúfolt csömöri illetve gödöllői HÉV-vel történt, vagyis MINDEN tájékoztatás nélkül (hangosbemondó, plakátok) megváltoztatta a menetrendet. Erről csak a honlapján adott ki tájékoztatást, amit ugye az ember nem mindennap olvas. A közleményben az áll, hogy csak néhány perces változások lesznek, azonban például csömörre a régi rendszerben 6 és 9 között 6 db szerelvény jár (és mindig tele voltak), míg most csak 4 db. És ezeknek is megváltoztatták a menetrendjét, előretolták negyed órával. Például volt egy HÉV ami 7-kor indult csömörről és sok iskolás használta (köztük én is), mert időben be lehetett vele érni, most azonban 6:42-kor és 7:22-kor indulnak hévek. A 6:42-es korai, azonban a 7:22-es túlságosan késő, azon nem sok iskolás lesz lesznek, mert háromnegyed nyolcra van az Örsön, és negyed óra alatt nem nagyon lehet elérni sehova.

Kérlek adjatok tippeket, hogy  hova lehet menni reklamálni, illetve van-e bármilyen jogcímem (mondjuk szerződésmódosítás a tudtom nélkül) amivel be lehet őket perelni?
15 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek