Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Majd észreveszik, és sétálnak

Mondhatta magában a kedves BKV dolgozó, mikor úgy döntött, hogy nem tájékoztatja az utasokat, hogy a 79-es troli egyik megállóját megszüntetik. Alant az utas levele olvasható.
Kedves BKV figyelő!

Mivel minden nap több órát utazom bkv járművekkel, tapasztaltam már néhány érdekes dolgot..Eddig nem írtam meg, de ez úgy éreztem, hogy már sok. Ma(2008. március 7.) gondoltam, hogy a Dózsa György(metróállomás) útnál trolibuszra szállok, mégpedig a 79esre, a Jászai tér irányába..Nem először utaztam így, már évek óta használom ezt a járatot..Felérve az aluljáróból az alábbi látvány fogadott(mellékeltem a képet). Néztem is nagy szemekkel, hisz ilyen esetben legalább egy kis narancssárga cetli szokott figyelmeztetni, hogy menjek előrébb, hátrébb, oldalra, akármerre pár métert, ahol is megáll a troli. Cetlinek se híre, se hamva, időközben pedig a troli is elszáguldott mellettem, így "nagy kedvvel" gyalog mentem a következő megállóig(ami azért jópár méterre van.), és közben eltűnődtem.

Havi bérlettel a zsebemben legalább egy tájékoztatást sem érdemlek meg, ha megszűnik egy megálló?(és megjegyezném, se a buszon, se a honlapon nem találtam erről szóló értesítést.)
22 Tovább

Tálcán kínálják a táblákat

Sorra írtuk a postokat, hogy a BKV járművein rendre tűnnek el a tájékoztató/viszonylatjelző táblák melyeket úgy pótolnak, hogy a kasznin lévő koszba írják a járat számát (átszállási lehetőségeket nem:) ) A BKV akkor arra hivatkozott, hogy a táblákat ellopják, a pótlásuk nem olcsó.

Egy szemfüles olvasónk készítette ezeket a képeket, majd hozzátette, hogy ha a járművezetők tálcán kínálják a táblát a tolvajoknak, ne csodálkozzanak rajta, ha lábuk kél.


57 Tovább

Utastájékoztatás a villamospótlón

 
Hellóka!
 
Mai nap (II. 06) éppen az egyetemre igyekeztünk a többiekkel, és mint mindig, vártuk, hogy megérkezzen az Astoriára a 149 V járat. Megintcsak a szokásos: eltelik 10 perc, jön három 47-49 V, ami ugye nem a Közgáz felé visz, és átlag 5 ember száll fel rá, az egyetemisták meg csak gyűlnek, és nem értik, miért nem lehet ugyanolyan gyakorisággal indítani a 149 V-t, mikor sokkal többen igényelnék.

Aztán egyszer csak, épphogy elment a 47-49 V, érkezett még egy - ez kicsit gyanús volt, de gondoltuk, biztos túlbuzgóak a sofőrök. Ám mikor láttuk, hogy néhány közgázas mégis csak felszáll erre, mi is a busz felé vettük az irányt. Mikor léptünk fel a lépcsőn, hallottuk, ahogy a sofőr bemondja: "Ez valójában a 149 V villamospótló busz, a tábla egy átvágás csak, dehát elfogyott a 149 V táblám, ez van"

Ezt minden állomáson elmondta egyébként. Hatlamas nevetés fogadta a bejelentést, de korántsem volt ilyen vicces a helyzet. Ugyanis a megállókban várakozók nem hallhatják, mit üzen a sofőr az utasoknak, tehát honnan találják ki, hogy a vezető éppen vicces kedvében volt, és ahelyett, hogy egy lapra filctollal ráírta volna, hogy 149 V, megtévesztette az utasokat, akiknek nagyon nem minden hogy a 47-49 V-re vagy a 149 V-re szállnak-e.
 
Szerintem siralmas.
 
Eszti
 
30 Tovább

Vicces kedvű programozók


Sziasztok,

a mellékelt képet a 7-es buszon sikerül készíteni. A jelenséget normál üzem közben, átszállási lehetőségek és járatszám/pontos idő között mutatta az összes kijelző. Viccesek programozók/adatbevivők/sofőrök a BKV-nál?

Üdv dnet

Nekünk tetszik, és nektek?


27 Tovább

Utastájékoztatás? Az minek?

Ma (I. 24) reggel igyekeztem volna dolgomra a 61-es villamossal a Moszkváról', de valami feltűnt: túl sok ember áll a megállóban, és sem a megállóban, sem a vágány végén nem volt egy szál villamos se'. Nagyszerű, Superbrand, az van -, villamos meg sehol. Nézek a Déli felé, a 61 / 56,18,59-as elágazásánál váltókon egy villamos áll - befele semmi mozgás. Gyanús volt - gondoltam megnézem, mi történt. Kisiklott a villamos, egyetlen utat hagyva szabadon, a 18,56,59-es villamosok Déli felé menő irányát.

Az emberek továbbra is vártak, semmi utastájékoztatás - had' várjon a nép. Ha nem gondolom azt, hogy el kell mennem a 18-as villamossal, mert az még éppen jár egy ideig - ameddig el nem fogynak abból az irányból a villamosok - akkor lemaradok. Semmiféle információ - mivel, merre lehet menni, esetleg pótlóbusz (napersze…) honnan indul… semmi. Mindegy…. 18-assal el a Móriczig', ahol benéztem a villányi úti, a 61-es villamos megállójába, ahol éppen csak annyi ember állt, amennyi felfér a járdára. Mindenki várt szépen a villamosára - mert senki nem mondta Neki, hogy: ne várd, mert kisiklott.

A vicces (vagy felháborító?) dologban, hogy mindkét helyen (Moszkva tér, Móricz Zsigmond körtér) van BKV-s központ, vagy mittoménmi',  mindenütt van hangosítás - ha nem működik, legalább egy ember kimehetett volna, és tájékoztathatta volna az utasokat, hogy nem megy a villamos - de az utasok tájékoztatására nagyívben…



Eszembe jutott a BKV honlapon olvasott dolog, ahol roppantul kibüszkültek' a Superbrand címükre: "Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkákhoz kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."

Az utastájékoztatást elégségesen, azt várnánk el. Utasok… Fogyasztók… hol játszanak a BKV-nak?
Ez a cikk crashblogjáról szedtük, a szerző engedélyével. Köszönjük!
14 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek