Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Fényes márványra telik, mozgólépcsőre nem

Avagy a babakocsisok, mozgássérültek, öregek maradjanak otthon! Szép-szép, hogy a pesti aluljárókat végre gatyába rázzák, de a festegetés és a márványozás mellett nem lehetne őket modernizálni is? Átszállók tízezreinek az életét könnyítené meg a mozgólépcső az Örs vezér téri aluljáróban:

Tisztelt érintettek!

Megkezdődött a budapesti aluljárók felújítása.

Ennek természetesen mindenki nagyon örül, hiszen némelyik aluljáróban harmadik világbeli állapotok uralkodnak. Az Örs vezér téren keresztül közlekedek nap mint nap, így pontosan tudom milyen látványt nyújtanak a hajléktalanok, akik komplett bolhapiacot működtetnek, mérhetetlen szemetet, ürüléket és ezzel együtt bűzt hagyva maguk után. Vagy az alkalmi árusok, akik cigaretta csikkeket és szemetet dobálnak el. Ez a Főváros, a XIV. és X. kerület vezetésének és a rendőrségnek együttes felelőssége és szégyene.

Visszatérve a felújításra; az Örs vezér téri aluljáró felújításának teljes költsége sajtóból származó információk alapján 70 millió forint körül van. Ezért kapunk világos bézs színű járólapot, amit az ember a lakásában sem szívesen rak le, mert tudja, hamar koszolódik, nem praktikus. Érdemes megnézni már jelen félkész állapotában, igénytelen, foltos valami, nem szívesen néz rá az ember. A falakra részben új márvány kerül, részben az eddigi felületet tisztítják meg. Ami néhány napig szép is lehet, de a tervezett térfigyelő rendszer ellenére néhány héten belül úgyis telefirkálják a graffitisek.

86 Tovább

Turisták tájékoztatása nálunk, és máshol Európában

Amikor a turisták lehúzásáról van szó mindig előkerül 1-2 hozzászóló, aki a hazánkba látogatókat hülyézi le, mert "mielőtt idejött a turista, miért nem tájékozódott az itteni dolgokról". Valószínűleg azért, mert a társaság nem tájékoztat megfelelően. Olvasónk megnézte, hol, milyen információt találnak a turisták és úgy látja, hogy Budapesthez hasonló nagyvárosok közlekedési cégei nagyon szép és használható weblapokat működtetnek. Van olyan, ahol a jegyérvényesítés menetét fényképeken mutatják be, de akad olyan is, ahol kikalkulálhatod, mennyit fogsz költeni, ha megadod mennyit fogsz utazni, és a legolcsóbb jegyeket ajánlják. Van még hová fejlődünk:

Szia!

Na ez hosszú lesz, 3 napi hideg élelem javasolt az olvasáshoz. Olvasgattam a blogon, hogy mennyire "okosak" az emberek (legalábbis velem együtt imádnak okoskodni), és a turisták mennyire ostobák, hogy nem tájékozódnak az utazási feltételekről, mielőtt nekiindulnak a BKV-val való katasztrófa-közlekedésnek. Kicsit összehasonlítottam 1-2 nagyváros közlekedési társaságának honlapját a mi szeretett és közkedvelt válllalatunk honlapjával, és a rajta megtalálható információ-tartalommal. Bevallom, nem voltam túl alapos, van nekem jobb dolgom is, de ez már annyira idegesített, hogy néhányat tanulmányoztam. Bár az igazat megvallva a BKV kicsit elszállt a feltételek taglalásánál, így már az elején nagyon elment a kedvem az olvasástól.

40 Tovább

Bezárták a metróállomást, pedig voltak még bent utasok

Olvasónkat néhány hete ismerősével tartott haza. A metróról az Örsön szálltak le. Az állomás területéről szép lassan gyalogoltak ki, nem siettek, és volt még egy metró a menetrendben. Egyszer csak azt vették észre, hogy az állomás bezárul előttük. A kint álló őrök nem akarták őket kiengedni, de amint előkerült a mobiltelefon a rácsok felnyíltak:

74 Tovább

Aba Botond a BKV vezérigazgatója

Legalábbis a Moszkva téren lévő információs terminál szerint, amit a BKV több, mint 3 éve nem frissített. De nem csak Abáról olvashatunk, hanem az új Egyesített bérletről is (ami azóta már megszűnt), a nagykörúti villamosmegállók átépítéséről, amire a Combino villamosok érkezése miatt van szükség, a Volvo buszok forgalomba állításáról, valamint azt is megtudhatjuk, hogy 185 forintba kerül egy vonaljegy (ami azóta már 300 forint lett).

Maga a program amit feltöltöttek, úgy néz ki mint a BKV weblapja, ezért igazán becsapós. Hisz aki megnézi és nem körültekintő azt hiheti, hogy ezek a legfrissebb hírek. A terminálnak egyébként így semmi értelme sincs, hisz a menetrendek is elavultak (2006-os a legfrissebb), mint a képen is látszik. Ezeket a képeket csináltam telefonnal:


2006-os hír a legfrissebb

56 Tovább

Az NKH nem tud arról, hogy a BKV felmentést kapott

Biztos emlékeztek még arra a bejegyzésemre, amiben egy levelemet olvashattátok, amit a Nemzeti Közlekedési Hatóságnak (NKH), a BKV-nak és a közlekedési minisztériumnak küldtem. (Ha nem, kattints ide). A levélben azt kérdeztem a hatóságoktól, hogy a BKV buszaiba miért nincs elsősegély nyújtó felszerelés. Az írásomra a minisztérium és az NKH is válaszolt. Előbbi azt írta, hogy a BKV-nak felmentése van, mert a BKV buszaihoz hamarabb kiér a mentő, utóbbi nem tudott a felmentésről. Azóta a média is foglalkozott a témával. Ezt írta az egyik napilap:

Budapest - Akár el is vérezhet az utas a BKV 1300 autóbuszának bármelyikén, mert nemhogy elsősegélydoboz, de még egy ragtapasz sincs rajtuk. Ugyanezért az autósokat súlyos tízezrekre bünteti a rendőr.

- Minden, közúton közlekedő járműnek lennie kell elsősegélydoboznak. Ez alól a BKV sem kivétel. Ha nincs ilyen csomag, akkor az üzemben tartó szabálysértést követ el - jelezte Polcz Kornélia, a Nemzeti Közlekedési Hatóság szóvivője.

55 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek