Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Meddig hagyják szétrohadni a ZIU trolikat?

A címben feltett kérdésre olvasónk keresi a választ. Tisztába van vele, hogy megérkeztek már a BKV-hoz az újhasznált MAN trolik, de addig, amíg azokat a közlekedési társaság nem állítja forgalomba, addig a meglévő állománnyal kellene foglalkozni, és azokat kellene biztonságossá tenni, hátha a későbbiekben is szükség lesz rájuk. A ZIU-k karbantartása azért is fontos, mert hiába jöttek meg a MAN-ok, forgalomba állítani egyelőre nem lehet őket, mert a járművek üzembehelyezéséről szóló jogszabály módosításakor egyszerűen elfeledkeztek arról, hogy létezik olyan jármű, hogy trolibusz.

23 Tovább

Kérdezz - nem felelek! Utastájékoztatás BKV módra

Az alábbi levélben említett sofőr valószínűleg jó eséllyel pályázhatna "Az év pofátlan BKV-sa" címért, ha osztanánk ilyet. Ami kiemelkedővé teszi teljesítményét, az az, hogy mindezt egyetlen szó nélkül érte el. Kiállt a forgalomból, azonban arra sem vette a fáradtságot, hogy ezt közölje az utasokkal, vagy hogy két szót szóljon az őt kérdezgető, semmit nem értő tömeghez. A fizető vendég teljes ignorálása persze egyetlen civilizált társadalomban sem elfogadott eljárás, de nálunk ilyen is van. Legyünk optimisták: különleges helyen élünk!

Tisztelt BKV-figyelő!

Felháborító esetet szeretnék megosztani a blog olvasóival. Ma - szeptember 16-án - reggel 7. 35 perckor szálltam fel a a 927-es jelzésű régi típusú 74-es trolira a Wesselényi utcai megállónál. Jó sokan voltunk utasok, mert a járműre 20! percet vártunk, így az rettenetesen zsúfolt volt. El is jutottunk a következő megállóig, az Almássy térig, ahol le-és felszálló utasok is voltak bőven. Majd, miután a vezető bezárta az ajtókat, nem indult el. Mindenki feszülten várakozott, a troli állt a megállóban.

70 Tovább

96 új villamos és 93 új troli: bukhatja az uniós támogatást a főváros

A fejlesztési miniszter támogató levelének hiányában, formai okok miatt az uniós fejlesztésekért felelős KIKSZ Zrt. elutasította a főváros április óta dédelgetett járműbeszerzési projektjét, pedig korábban úgy tűnt, a 120 milliárdos bevásárlás mindenkinek tetszik. A támogató levélre több mint egy hónapja hiába vár a főpolgármester, a remélt 100 százalékos uniós támogatásról lecsúszhat a főváros, -tudta meg az Index.

Vasárnap Völner Pál infrastruktúráért felelős államtitkár (NFM) és Vitézy Dávid vezérigazgató (BKK) aláírták az 1-es és 3-as villamosprojekt támogatási szerződését. Az eseménynek különös bájt ad, hogy a beruházás addig nem indulhat el, azaz a vállalkozó szerződését addig nem írhatják alá, míg egy másik projekt, a 96 új villamos és 93 troli beszerzése el nem dől. Utóbbit ugyanis a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség elnöke feltételül szabta az előbbi fejlesztés elindításához.

11 Tovább

Magától kiesett a 74-es trolipótló ablaka

Olvasónk, Krisztián a BKV-figyelő Facebook oldalán tegnap számolt be arról, hogy a 74-es trolipótló egyik ablaka magától kiesett. Nagyon nem lettem volna annak a gyalogosnak a helyében, akire ez ráesik…

91 Tovább

Magasról tesznek a buszvezetők bejelentéseire a diszpécserek

Több mint egy napig állt a tilosban egy Range Rover a Bethlen Gábor utcai szükség-leszállóhelyen, de sem a BKV, sem a közterület-felügyelők nem tettek semmit, holott a BKV járművezetői több tucat alkalommal bejelentették. Bár a közteresek többször elmentek az autó mellett, egyszer sem kérték az elszállíttatását. Olvasónk szerint ez az eset is tökéletesen példázza, hogy a BKV diszpécserei és zavarelháratói, valamint a közterület felügyelők mennyire tesznek a járművezetők bejelentéseire.

27 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek