A 81-es troli egyik utasa jegyet szeretett volna venni az utazáshoz. A megállóban nem volt se pénztár, se automata, ezért a buszvezetőhöz ment oda, aki adott neki jegyet, de csak 500 forintért. A buszvezető el is vette a papírpénzt, átadta a jegyet, majd maga részéről elintézettnek tekintette az ügyet. Szerencsére egy másik utas tudott pénzt váltani, így később megkapta a visszajárót. Ha a megállóban nincs jegyvásárlási lehetőség, legalább az elvárható lenne, hogy a járművezetőnél legyen néhány darab 100-as, hogy ilyen esetben vissza tudjon adni:
Kedves BKV-figyelő!
Csütörtökön, október 22-én este 9 óra tájban, bár már nem nagyon emlékszem pontosan az órára, utaztam a 236-os számú 81-as trolibuszon. Felszállt egy fiatal, diák kinézetű szőke hajú hölgy egy nagy csomaggal és vonaljegyet kért a sofőrtől. A hölgynél nem volt aprópénz, csak egy ötszázas. A kérdésére, hogy vissza tud-e adni az összegből, a sofőr igen goromba elutasításban részesítette. Való igaz, hogy a vonaljegy a buszvezetőtől vásárolva 400 FT. és ki van írva, hogy aprópénzt kell előkészíteni, de van az úgy, hogy az embernél nincs pontosan kiszámítható aprópénz, és feltételezhető, hogy már adott el jegyet előtte ugyanígy a sofőr, és lett volna egy százasa visszaadni.
Utolsó kommentek