Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

BKV: A villamosvezető és a diszpécser is hibázott

Rabbeleben néhány napja egy érdekes levéllel keresett meg minket. Panasza az volt, hogy az 1-es villamos amin utazott, két megállót is kihagyott, így az utasok sétálhattak a reggeli hidegben. A BKV kivizsgálta az esetet és megállapította, hogy a villamosvezető és a diszpécser is hibázott:

Tisztelt XY!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.

Az Ön által jelzett villamos megállóhelye ívben van, ezért a járművezető a szerelvény visszapillantó tükréből nem látja végig a szerelvény oldalát teljes hosszában.  A biztonságos utas cserét a megállóba telepített KRESZ tükör biztosítja, aminek a fűtése a jelzett időben nem működött, így azon a hajnali pára lecsapódott. A járművezető ennek a problémának a megoldására helytelen megoldást választott, amihez a menetirányító diszpécser is, helytelenül, a belegyezését adta.

Panaszbejelentése alapján, felhívtuk az érintett kollega figyelmét, hogy a jövőben körültekintőbben végezze munkáját.

Jelzett járművezetőt munkáltatói jogkörgyakorlója anyagi következményekkel járó felelősségre vonásban részesítette, megbeszélte vele a jövőben követendő helyes eljárást.

Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk. Reméljük, a jövőben, hasonló negatív tapasztalat nem éri utazásai során.

Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2008. november 20.

Üdvözlettel:

Szüts Katalin ügyfélszolgálat-vezető

31 Tovább

Válasz az OBH-tól

Vasárnap publikált, OBH-nak címzett kritikámra meg is érkezett az első reakció, amit Dr. Szabó Máté ombudsman írt. Fogadjátok szeretettel:

29 Tovább

Tízszer ad el egy jegyet a Volán buszvezetője

A Volánbusznál szokás, hogy a buszvezetők reggel felmarkolnak egy csomó jegyet, amit eladnak az utasnak, majd az utazás végén visszakérik. Ezt eljátsszák naponta 10-20 alkalommal és máris kerestek napi 2-4 ezer forintot a Volán kárára. Mi meg utazunk a lepukkant buszokon, mert nincs pénz. Olvasónk jeggyel trükköző Volán sofőrt fogott néhány hete amit az ügyfélszolgálatnak is megírt:

Tisztelt Címzett!

Ma a 15:45kor induló M7-esen át haladó Etele térre tartó buszra Érd felső után szálltam fel, nem fogadott meglepetés amikor a sofőr három darab huszas érmét és egy sárga papír cetlit nyomott a kezembe a kétszázas bankómért cserébe. Nem vártam meg, hogy az Úr odasugja nekem, hogy adjam oda mielőtt leszállok, rávágtam, hogy JEGYET szeretnék, mire az hangzott válaszként, hogy "jaaa... olyat IS lehet".

A busz rendszáma DZA-047, illetve egy a harmincas évei elején járó úriemberről van szó. Amennyiben nem szigoritanak az imént leírtakkal kapcsolatban el fogok gondolkodni azon, hogy nem érné-e meg nekem a 90%-os kedvezményes diák bérlet vásárolnom, mivel azzal is ugyanúgy fel tudnék szállni, illetve ha ellenőrrel találkozok felmutatok egy sárga jegyet.

Köszönöm a figyelmet,

Varga Tamás

106 Tovább

Offtopic: MÁV-nál legalább az ügyfélszolgálat működik

Aki olvassa a Plörköm az tudja, hogy már 3 napja nem BKV-zom, hanem biciklizem Kelenföld és Pesterzsébet között. Tetszik, és sokkal gyorsabb. De erre most nem térek ki.

Érd és Kelenföld között a biciklit (ami mellesleg egy BMX) vonattal viszem. A dolog érdekessége, hogy eddig egyszer sem kértek rá jegyet, amikor megvettem én tukmáltam rá a kalauzra, hogy érvényesítse. Felmerült bennem a kérdés: Kell-e a BMX-nek jegy? Gondoltam megkérdezem a MÁV-ot. Nekem nem volt fontos, ezért nem telefonáltam, írtam nekik.

Szombaton, 23:08-kor írtam a MÁV ügyfélszolgálatának, melyben több kérdést is feltettem. Nagy meglepetésemre, 23:50-kor meg is érkezett a válasz, melyből minden kérdésemre megkaptam a választ. Sosem gondoltam volna, hogy van olyan ügyfélszolgálat, ahol a hülye kérdéseimre szombaton éjszaka is válaszolnak. Sokat leveleztem a BKV ügyfélszolgálatával. Egy ilyen válaszra ott 30 napot kellett volna várni, a visszaigazoló e-mail is csak hétfőn érkezett volna meg.

H. Henrietta ügyintézőnek ezennel jó munkát kívánok, és köszönöm a segítséget.

29 Tovább

Az ÁNTSZ-t és a BKV-figyelőt is hülyének nézi a BKV

Tisztelt Hagyó Miklós Úr! Tisztelt ÁNTSZ!

Bizonyára önök is tudják, néhány hete az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálatot (továbbiakban ÁNTSZ) e-mailben kerestem meg, melyben a BKV-nál lévő Volvo buszok üléseire tettem panaszt.

Az ÁNTSZ a BKV megbízott vezérigazgatójától azt kérte, hogy a járművek higiéniás helyzetének javítás érdekében a szükséges lépéseket tegye meg, és arról tájékoztassák a Tisztiorvosi szolgálatot és a BKV-figyelő blog szerkesztőit is.

A BKV Zrt. 2008. július 31-én, csütörtökön 14:30-kor, az alábbi e-mail küldte a BKV-figyelő számára, a bkvfigyelo@gmail.com címre:

Tisztelt G. Mihály!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.

Felülvizsgáltuk heti ellenőrzés keretén belül a járművek üléseit, a nem megfelelő állapotú üléshuzatokat kicseréltük, illetve lehetőség szerint tisztítottuk.

Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2008. július 31.

Üdvözlettel: BKV Zrt.


Tegnapi napon ismét felszálltam három, szúrópróbaszerűen kiválasztott Volvo buszra, a 7-es és a 73-as vonalon, és nem csalódtam. A BKV Zrt. által levélben írt takarításból semmit nem tapasztaltam. A buszokon ugyan azok az a régi, vizeletfolyásos ülések voltak, amik eddig. Ezekről időbélyeggel ellátott fényképeket is készítettem, bizonyításképpen. A fotókat levelem mellé csatoltan küldöm.

Kérem Hagyó Mikós Urat, kezdeményezzen, kezdeményeztessen azonnali vizsgálatot, és keresse meg azt az embert, aki megpróbálta félrevezetni a BKV-figyelő olvasóit, szerkesztőit, illetve a Tisztiorvosi Szolgálat vezetőit.

Elfogathatatlannak tartom, hogy a BKV-nál bárki, felelősségre vonás nélkül, valótlan információt állítson, és félrevezessen bennünket. Elegem van továbbá abból is, hogy a BKV az érdemi bejelentéseinkkel csak akkor foglalkozik, ha a hatóságokon keresztül keressük meg őket, az írott levelekre nem válaszolnak, esetenként sablon üzeneteket küldenek. Sajnos már a hatóságokon keresztül is felesleges megkeresnünk a BKV Ügyfélszolgálatát, mert félrevezetnek minket.

Mint azt Hagyó Úr is elmondta, egy ekkora cégnek foglalkoznia kell az utasészrevételekkel, foglalkoznia kell egy olyan weboldallal, amely utasészrevételeket közöl, továbbít a közvélemény és a vezetőség felé. Kérem önt, szólítsa fel a BKV Ügyfélszolgálatát, hogy a blogon megjelent összes érdemi bejelentést vizsgálják ki, az eljárás végén küldjenek tájékoztatást.

Az olvasóim, az utasok nevében kijelenthetem, hogy elegünk van a félrevezetésből, és abból, hogy semmibe vesznek bennünket. Kérem önt, hogy a levelem végén található telefonszámom személyesen keressen meg, hogy egyeztetni tudjunk egy kötetlen, személyes találkozót, ahol elmondhatom önnek négyszemközt sérelmeimet.

Levelemre a válaszukat várom!

Tisztelettel: G. Mihály, BKV-figyelő blog szerk.

Kapcsolódó cikkek:

Az ÁNTSZ-nél jelentettem be a BKV-t

Nesze semmi: Az ÁNTSZ válaszolt

Levél mellé csatolt képek:

122 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek