A fiúnak – aki a pólót hordta – a barátnője küldött képet a pólóról, illetve arról, hogy Magyarországon forgalmaznak különböző ruhára varrható csillagokat is, köztük vörös csillagot is.. Ezek után mindenki jobban el tudja képzelni a helyzetet. Aki esetleg nem olvasta a történetet, az még most tegye meg.
2007. augusztus 04. 00:35
Re: Horogkereszt, piros csillag
2007. július 25. 11:36
A BKV válaszolt
Tisztelt Gál Mihály!
Köszönjük, hogy Önök – Társaságunk szakembereivel együtt – azon munkálkodnak, hogy a BKV-t kedvelők lelkes táborát növeljék és e célok támogatása érdekében egy internetes portált is üzemeltetnek.
Járműveink takarítását egy külső cég végzi, mellyel az előző vezetés kötött szerződést. A Társaságunkhoz érkezett sok kifogás, panasz miatt jelenleg felülvizsgáljuk ezt a megállapodást, hiszen utasaink mellett mi is érzékeljük a felvetett problémákat. Olyan megoldást keresünk, ami szűkös anyagi kereteink között is lehetővé tesz egy magasabb színvonalú szolgáltatást.
A megállók takarítására vonatkozóan lényeges megemlítenünk, hogy azok tisztántartása, karbantartása kis mértékben a BKV Zrt., nagyobb mértékben az FKF Zrt., valamint az illetékes önkormányzat feladata. Szakembereink jelzik a gondokat (pl.: megállóhelyi hulladékgyűjtők gyakoribb ürítése) az FKF Zrt. felé. Ezt már többször megtettük és a továbbiakban is megtesszük. Arra kérjük Önöket, hogy ezt tegyék meg Önök is, amikor problémát tapasztalnak. A járművek tisztántartására tett törekvéseink ellenére (pl.: minden reggel tisztán forgalomba adott járművek, szennyezés esetén azonnali takarításra való intézkedés) sajnos továbbra is nagy kihívást jelentenek a vandál, „firkálós”, „hajléktalan” stb. utazásai. Mi is keressük a megoldást egy biztonságosabb és komfortosabb közlekedési morál kialakítására. Első lépésként az éjszakai járatainkon lesznek biztonsági őrök, vélhetően augusztus közepétől (amennyiben eredményes lesz az erre kiírt közbeszerzés). Jó javaslat a gyorsreagálású csapat felállítása, megvizsgáljuk ezt a lehetőséget is.
Bízunk benne, hogy az Önök segítségével is hozzájárulhatunk egy európai színvonalú közlekedési kultúra kialakításához.
Budapest, 2007. július 25.
Üdvözlettel: Szüts Katalin ügyfélszolgálat-vezető
2007. július 06. 12:14
A BKV válaszolt
Tisztelt „BKV Figyelő”!
Ezúton megküldjük az alábbiakban olvasható, Önök által megküldött internetes cikkre vonatkozó állásfoglalásunkat. Üdvözlettel: BKV Zrt.
Az észrevételt köszönjük. Társaságunk igyekszik mindent megtenni annak érdekében, hogy az elmúlt években egyre intenzívebben tapasztalható nyári hőségben jegyellenőr munkatársaink munkakörülményein javítson. A HÉV vonalakra kiterjesztett beléptetéses ellenőrzési rendszerrel kapcsolatos infrastruktúra kiépítése jelenleg folyamatban van. A megvalósításig, mely megoldást nyújt a cikkben felvetett problémára, a hőségben továbbra is biztosítjuk munkatársaink részére a pihenőidőt és a védőitalt. A rendszer kialakításáig kérjük, megértésüket és köszönjük jegyellenőreinkkel szemben tanúsított együttműködésüket.
BKV Zrt.
2007. június 28. 20:35
Sablonos válasz
Gábor ugyan azt az e-mailt kapta meg, mint a többi panasszal élő utas. Felmerül bennem a kérdés, hogy lehet el sem olvassák az e-mailt csak beteszik a választ Ctrl + V-el? Azt sem értem a kedves BKV-s hölgy (ügyfélszolgálati vezető) honnan tudta, melyik sofőrnek kell szólni, hogy " na de Géza, meg kéne ám állni az összes megállóban ahol állnak" vagy csoportos fenekelés volt? Ezt talán egyszer megtudjuk! Gábor és a levelezés
Utolsó kommentek