Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

„Örülj, hogy idáig elhoztam a segged te kis k*csög!” –mondta a buszvezető

Zsolt a sztrájk alatt "igazi BKV-s" buszvezetővel találkozott. Olvasónk megkérte a 161-es busz vezetőjét, hogy ha úgyis a garázsba megy, legyen olyan kedves, és vigye el őt is valameddig, hogy ne kelljen annyit sétálni. A buszosnak nem tetszett a kérés, felszólította az utast, hogy takarodjon le a buszról, és örüljön annak, hogy idáig elhozta a seggét.

Ha te is tömegközlekedsz, és a szolgáltatással nem vagy elégedett, írd meg panaszod a BKV-figyelőnek, megpróbálunk segíteni. Leveledet a bkvfigyelo@gmail.com címre várjuk!

Kedves BKV figyelő!

Tegnap este a 161-es járaton a következő elszomorító eset történt meg velem:

Az említett járat 23:33 körül érkezett a Nagyszentmiklósi úti megállóba Örs vezér tere felől! A busz egészen Rákoskeresztúr városközpontig vitt engem. A menetrendben az áll, hogy ez a járat a Kucorgó térről 23 óra után már csak Rákoskeresztúr városközpontig közlekedik. Én ezel tisztában is voltam ám azzal is, hogy a sofőröknek kötelező megállni azokban a megállókban ahol emberek állnak és addig elvinni őket addig a megállóig ameddig az nem akadályozza őket a garázs felé! Éppen ezért hittem azt, hogy az említett járat elvisz egészen a Bakancsos utcai megállóba.

Miután a buszsofőr megállt Rákoskeresztúron rám szólt felháborító stílusban (idézem): "Na, mit állsz még ott? Húzzál már le a buszról". Ekkor kultúráltan megpróbáltam kérni, hogy ha úgy is a Pesti úton halad végig, akkor legyen kedves és vigyen el ez említett megállóba! Erre a buszsofőr minősíthetetlen hangnemben közülte velem, hogy Ő nem a Cinkotai buszgarázsba tart, hanem egy másikba és szintén ebben a stílusban leparancsolt a buszról.

61 Tovább

Autóbusz és mozdonyvezetők bérei, juttatásai

Budapest - Bratislava (Pozsony), 2010. január 14.

KÖZLEKEDÉSI DOLGOZÓK FIZETÉSEI

"Lejárt az előző kollektív szerződés, és nem sikerült megállapodni az újról" - röviden ez az előzménye a Budapesti Közlekedési Vállalatnál 2010. január 12-én kezdődött, többnapos sztrájknak. Márpedig a kollektív szerződés a munkavállalók egyik legkomolyabb érdekérvényesítő eszköze, a munkajogi előírásokon és a konkrét munkaszerződésen túlmenő jogokat is garantálhat a dolgozóknak. A végkielégítésről, a prémiumról, felmondási időről vagy a béren kívüli juttatásokról ebben lehet a törvénynél kedvezőbb feltételekkel megállapodni.

Egy olyan időszakban, amikor minden hazai hírösszeállításban első helyen a közlekedési helyzettel kapcsolatos információk szerepelnek, az emberek figyelme is erőteljesebben irányul a közlekedésben dolgozók fizetési viszonyaira és átlagjövedelmeire. Ezért is különösen érdekes a Workania állásportál által működtetett Merces fizetési felmérés kutatóinak a legutóbbi összehasonlító elemzése, melyben szakmák szerint, régiós bontásban és korcsoportok szerint is megvizsgálták a buszvezetők átlagfizetéseit, sőt összevetették a szlovákiai és cseh kollégáik bérszínvonalával is.

139 Tovább

Miért nem saját magán kezdi meg a spórolást a BKV menedzsmentje?

"Gyerekek, szar helyzetben van a cég. Lemondunk a prémiumokról és a fizetésünk egy részéről, ha ti is lemondotok a béren felüli juttatások egy részéről." -vajon, ha a BKV vezetősége így adja elő a "megszorító csomagját" akkor is sztrájkolnának a járművezetők? A vezérigazgató és a többi vezető könnyen dönt a kisemberek, a fizikai dolgozók pénzéről, hisz ők havi több millió forintot visznek haza, ezen felül prémiumokat is kapnak, csak tudnám, hogy mire fel, hisz a BKV veszteséges, a csőd szélén áll évek óta. Alább a BKV premizálási és jutalmazási rendszeréről olvashattok.

Ez a Vezérigazgatói Utasítás érvényben van, tehát a csoportvezetőtől "felfelé" eszük ágában sincs lemondani semmiféle plusz juttatásról a BKV-nál! Csak a melósok szívnak, akik ugyanolyan csórók, mint az utasaik... -írja Olvasónk

57 Tovább

BKV-figyelőn a lista: Erre van 20 perce a buszvezetőnek

Jármű átvételkor minden járművezetőnek meg kell győződni arról, hogy a busz amit átvesz, vezetni fog, az nem hibás, közlekedésre alkalmas. A buszokat egy lista alapján nézik végig. A buszvezetőnek 20 perce van a hibakeresésre, az alábbi lista szerint. Ha hibát talál (rossz a kijelző, rossz a világítás, stb.) a jelenlegi szerződés szerint nem állhatna forgalomba a járművel:

139 Tovább

„Muszáj neked minden nap ezzel a busszal menni?” -Kérdezte a buszvezető

A buszos valószínűleg megunta, hogy a kerekesszékes utast minden reggel fel kell segítenie a buszra, ezért tette fel neki a címben lévő igen bunkó kérdést. Olvasónk nem unalmában utazgat reggelente, munkába megy, és csak ezzel a busszal éri el a másik alacsonypadlós buszt, amire Kőbányán átszáll. Ezt elmondta a buszvezetőnek is, aki csak mosolyogva annyit mondott "Ja, persze!".

Kedves BKV-figyelő!

Ma reggel (01.05.) történt velem a következő eset: Kerekesszékkel, mint minden reggel dolgozni indultam. Megérkezett a megállóba a 182-es alacsonypadlós busz, amivel éppen elérem a következő járatomat Kőbánya-Kispesten. Mindenképp fel kell rá szállnom sajnos, ha tömve van, ha nem. Nem válogathatok, hogy majd talán a következőre könnyebben felférek, mivel a következő az minimum fél óra. A vezető már tegnap is nagyon húzta a száját. Ma viszont már nem is hagyta szó nélkül a nem tetszését... Megkértem, hogy hajtsa le a középső ajtónál lévő rámpát, hogy felszállhassak a járműre. Erre a vezető morogva, megkérdezte tőlem, hogy fontos-e nekem minden nap, mindig ezzel és ilyenkor mennem?

318 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek