Számtalan levelet írtam a BKV-nak a koszos járművekkel és a karbantartással kapcsolatban, milyen választ kaptam rá? „Olyan megoldást keresünk, ami szűkös anyagi kereteink között is lehetővé tesz egy magasabb színvonalú szolgáltatást.”

Teljesen értelmetlen, és felesleges kampányokra költi az utasok pénzét a BKV. Miközben azt reklámozzák, hogy a bliccelő utasok a fizetők nyakán „lógnak”, egyre jobban kezdem úgy érezni, a vezetőség lóg az utasok nyakán. Több tízmillió forintot költenek reklámokra, közben tarifaemelést és létszámleépítést terveznek, a járműállomány nagy része cserére, felújításra szorul. Tegye fel a kezét, aki szerint ez normális.

Összegyűjtöttünk néhány olyan eseményt, melynek a költségeit az utazási színvonal emelésére költhették volna.


Én egyelőre ennyit írnék. Ha van olyan BKV-akció, ami nektek nem tetszett, kommentbe írjátok le, és mondjátok el, hogy az arra fordított pénzt, mire költöttétek volna. Véleményem szerint nem kampányokkal kell utasokat csalogatni, hanem olcsóbb tarifákkal és tisztább járművekkel.

BKV Figyelő