Mindenszentek után mindenkinél maradt otthon 1-2 mécses, ami még jól jöhet. Ugyanis lassan már tényleg ott tartunk, hogy a világításról is nekünk kell gondoskodni.

Néhány napja utaztam egy villamospótló buszon (BKV-s Volvo), aminek a hátsó részében csak egy kis neoncső pislákolt. Nem tudtam eldönteni, hogy takarékoskodnak-e, vagy elfogyott a garázsban a neon, ezért előremenetem a vezetőhöz, aki tájékoztatott arról, hogy elromlott. Idézem: „Nem ilyen utakra való ez a busz”. Kiállni nem tudott a forgalomból, mert nincs elég busz, így hát, akinek nem volt elég a hangulatvilágítás, az vagy meggyújtott egy mécsest, vagy előrement.

Olvasónk ennél rosszabb Volvo buszon utazott. Olyannal, aminek egészében nem volt világítás. Takarékosság? /kopik a neoncső:)/ Nincs készleten? Elromlott? Mai napig nem tudni…

Tisztelt BKV-figyelő!
 
A tegnapi nap (2008.11.16 péntek) utaztam egy barátommal a 200E jelzésű Reptér-buszon Kőbánya-Kispestre. A Felsőcsatári úti megállóban vártunk a buszra, ami kb. 15 perc múlva jött is, pedig nem az utolsó járattal mentünk. Úgy 17:00 lehetett, a következő képeket (csatoltam őket) pedig 17:17-19-kor készítettem a buszon a két megálló között (Telefonnal, úgyhogy ha van valami gond a minőséggel, ez az oka.):

 

 



Én nem tudom, minek kellett ilyen sötétben utaznunk, lehet a 3-4 éves ősrégi Volvo busz összes lámpája kiégett, vagy a buszvezető úr szereti a sötétséget, vagy a sofőrt a BKV valamelyik fejese utasította arra, hogy ugyan már kapcsolja le a lámpákat, mert az utasok le vannak sz@rva, úgysem az a lényeg, h látnak-e valamit, hanem az h elfurikázzuk őket innen oda, vagy onnan ide.
De! Az is megeshet, hogy a BKZ Zrt.-nek már lassan neoncsövekre se telik.

Szegény éhezők, persze az Ügyvezető Igazgatónak Nagybetűkkel telik 10-20 milliós autóra...
 
Hát röviden ennyi, amiért írtam.
 
Üdv.: Martin