Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hiába várta a buszt, kiderült, nem is arra jár

Olvasónk hiába várta a 212-es buszt majd' 1 órán keresztül a BAH csomópontnál, a Kongresszusi Központ megállóban, ahol a busz menetrendje ki van téve, kiderült, a busz nem is áll meg abban a megállóban, a menetrendet mégis kitette valaki. Menetrend és utastájékoztatás tekintetében a MÁV sincs a toppon, ezt a MÁV-figyelőn elolvashatod, ha ide kattintasz!

Tisztelt BKV, kedves olvasók!

2009. 09. 05.-én a BAH csomópont (Kongresszusi Központ) névre hallgató megállóban vártuk a 212-es autóbuszt, menetrendje ott volt a többi közt, így joggal gondolhattuk, hogy a busz érkezni is fog. Ez természetesen nem történt meg, így egy óra várakozás után érdeklődtünk a telefonos ügyfélszolgálatnál, ahol azt a választ kaptuk, hogy a buszok rendben közlekednek, nem volt járatkimaradás.

49 Tovább

Erre dobott ki 33 milliót a BKV

Budapest - Középiskolai állampolgári ismereteket tartalmaz a BKV 33 millió forintért vásárolt tanulmánya, amelynek az lenne a feladata, hogy segítse a közlekedési vállalatot lobbizni a kormányzatnál. A BKV milliárdokat fizetett ki az elmúlt pár évben tanácsadásra külső cégeknek. A Blikk megszerezte az egyik ilyen dokumentumot.

Olyan hiánypótló információk olvashatók benne, mint például hogy hívják a köztársasági elnököt, milyen telefonszámon lehet elérni a hivatalát, és kik a kormány tagjai. Az egyes minisztériumokat is felsorolja a dokumentum, és az is kiderült belőle, hogy mi az a Gazdasági Versenyhivatal és a Közbeszerzések Tanácsa. De megtaláljuk benne a parlamenti képviselők névsorát is.

40 Tovább

Szanaszét volt szakadva a troli csuklója

Olvasónk a minap a 264-es számú trolibuszon utazott a 80A vonalon. A buszra felszállva vette észre, hogy a csuklónál lévő gumiharmónika teljesen szét van szakadva, de nem csak a "megszokott" helyeken, hanem lent is, 1,5 méter hosszan. Képek a levél alatt.

Tisztelt BKV!

2009. augusztus 31-én a Keleti pályaudvartól az Aréna Plázáig úgy döntöttem igénybe veszem a 80A trolit. Általában inkább sétálok, mert a járművön rendszeresen tartózkodik egy-két hajléktalan, koszos is, nem szívesen utazom rajta. Most gondoltam havi 9400-ért egyszer kibírom, na.

Ahogy felszálltam a buszra, nem volt nehéz észrevenni, hogy a csuklóknál elhelyezett gumi szanaszét van szakadva.

64 Tovább

Miért nem várja meg, míg leszállnak az utasok?

Olvasónk felesége 2 gyermekével utazott a 81-es trolin. Leszállásnál a babakocsit tette le először (amiben az egyik gyerek volt), majd visszanyúlt a másik -4 és fél éves- fiúért , ám őt már nem tudta leszedni a buszról, mert a vezető becsukta az ajtókat és indulni készült, úgy, hogy a nő keze az ajtók között volt. A buszvezető figyelmetlensége magyarázható a stresszel is, de ilyenkor legalább leszállhatna megnézni, nem történt-e nagy baj:

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Ma reggel (2009. szept. 03.) kb. 8:20-kor feleségem a négy éves és másfél éves fiainkkal babakocsival szállt le a 81-es troliról az Ond Vezér útja megállóban.

114 Tovább

Verekedés a 3-as metrón

A lenti videót nézve két kérdést tennék fel: 1,) Ilyenkor hol vannak azok a biztonsági őrök, akik egy hiányzó bérletigazolvány (diákigazolvány) szám miatt már ordibálnak és ütnek? 2,) Az utasok miért nézik a verekedést, miért nem lépnek közbe? Több nagydarab utast látni, akik egy laza pofonnal védet vethetnének a bunyónak, nem hiszem, hogy utána lenne kedve keménykedni. Többiek addig vészjelzőn értesíthetnék a metróvezetőt.

Nem indul a videó? Katt ide!

49 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek