Olvasónk hiába várta a 212-es buszt majd’ 1 órán keresztül a BAH csomópontnál, a Kongresszusi Központ megállóban, ahol a busz menetrendje ki van téve, kiderült, a busz nem is áll meg abban a megállóban, a menetrendet mégis kitette valaki. Menetrend és utastájékoztatás tekintetében a MÁV sincs a toppon, ezt a MÁV-figyelőn elolvashatod, ha ide kattintasz!
Tisztelt BKV, kedves olvasók!
2009. 09. 05.-én a BAH csomópont (Kongresszusi Központ) névre hallgató megállóban vártuk a 212-es autóbuszt, menetrendje ott volt a többi közt, így joggal gondolhattuk, hogy a busz érkezni is fog. Ez természetesen nem történt meg, így egy óra várakozás után érdeklődtünk a telefonos ügyfélszolgálatnál, ahol azt a választ kaptuk, hogy a buszok rendben közlekednek, nem volt járatkimaradás.
Ekkor vált gyanússá és ezután jöttünk rá, hogy a menetrend a fent említett megállóba hibásan lett kitéve, ott 212-es busz nem jár. Ehelyett a BAH csomópont (Budaörsi út) megállóban állnak meg és onnan mennek tovább. Így naponta nem tudom hány embert tévesztenek meg, remélem nem szándékosan történt a kihelyezés, mindenesetre kérem a tisztelt vezetőséget, hogy a hibásan, rossz helyre kitett menetrendet onnan távolítsák el és ha gondolják, fájdalomdíjként -mivel gondolom olyan sok felesleges menetrend van, hogy mindenhová kiteszik őket- küldjék el nekem postai úton.
Üdvözlettel: J. A.
Utolsó kommentek