Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

E-mail a BKV-nak!

Elküldtük első leveleinket (e-mail) a BKV felé. Levelet kapott többek között Kiricsi Karola, Regőczi Miklós, a BKV ügyfélszolgálata valamint Antal Attila is! A fejleményekről és a válaszlevelekről tájékoztatunk titeket is! Köszönjük a figyelmet!

2 Tovább

"Hát ennek a nevét nem tudom, de az biztos hogy a következő megálló következik"

Sorra kapjuk a leveket a vicces és rendes sofőrökről. Az észrevételekből és a szövegekből az tűnik fel, hogy ugyan az a sofőr tevékenykedik itt is mint az előzőkben, bár nem mindegyik hasonlít! Mindet egyre jobban érdekel már, hogy nézhetnek ki ezek a fazonok, és kik is lehetnek Ők a valóságban. FELHÍVÁS! Aki ezentúl vicces, jókedvű sofőrrel utazik és rendszeres olvasója a blogunknak, merje elkérni a sofőr elérhetőségeit és továbbítsa nekünk. Tudassátok vele, hogy nem büntetést fog kapni, megígérjük! Aki pontos elérhetőségekkel tud szolgálni az jelezze nekünk e-mailben. Ajándékot kap:) Először jöjjön egy vicces, utána egy jókedvű, udvarias sofőr:)

11 Tovább

Búcsú az utastájékoztató hölgytől

Kedves BKV Figyelő!
 
Elképesztően sokat töltök az életemből tömegközlekedéssel - persze nem önszántamból - így szint ha álmomból felébresztenek, akkor is minden részletet tudok a BKV-val való utazás gyakorlatairól. Pontosan ezért tűnt fel, hogy a metrópótlás megkezdésével egyidőben fokozatosan elkezdték lecserélni a Volvo 7700-as buszokkal ellátott járatok bemondóhangját (amit én következetesen gépkislánynak hívok). A 85-ös busszal szoktam sokat közlekedni Köki vagy Örs felé, és oda vagyok meg vissza, mióta tavaly áprilisában megáldották a Volvókkal ezt a vonalat is. Most viszont az eddigi gépkislányt, akit én 2004 óta szeretek hallani a buszokon, lecserélték egy érdes hangú, beszédhibás csoroszlyára. Ő kajdácsol már a 85-ösön, a metrópótlón, és emlékeim szerint a 103-ason is. Sajnos egyelőre nem tudok vele megbékélni.
 
Mindenesetre gondoltam, írok a BKV ügyfélszolgálatának. Gondoltam, elolvassák a levelemet, és jót röhögnek, hogy ilyesmikkel is foglalkozik valaki (hátha valami rögeszmés idiótának gondolnak), de meglepetésemre nem így lett! Az ominózus katalin nevű hölgy válaszolt, és teljesen komolyan vette amit írtam, mi több, elmondása szerint a gépkislánycsere is pont utasészrevételek miatt történt.
 
Az alábbiakban idézek a válaszlevélből:
[...] A Volvo autóbuszokon korábban a kijelzőket telepítő vállalkozás által készített hangok voltak hallhatók. A hangok készítését Társaságunk átvette és utasaink korábbi visszajelzéseit figyelembe véve – az előző bemondónőt is számos kritika érte ugyanis a hangsúlyozása miatt – új bemondónőt alkalmaz. Az új bemondónő alkalmazása a későbbiekben is várható. [...]
[...]A Volvo autóbuszokban eddig hallható hölgyet – aki ebben a buszban a vonalak többségén továbbra is hallható és [...] megegyezik a Combino villamosokon hallható hanggal – a Vultron Trade Kft. alkalmazta [...]

Szóval ez egy kellemes meglepetés volt, ám gépkislány-ügyileg nem vagyok kisegítve, hiszen ezek szerint szépen lassan kiirtják az eredeti hangot mindenhonnan - előbb-utóbb a Combinókból is. Bár azért alkalmanként még őt hallgatom, amikor egy-egy alacsony értelmi képességű emberi létforma ki akarja nyitni az ablakot a beklímázott zöldkapaszkodós Volvókon, és felcsendül a szöveg: "A klímaberendezés működése közben az ablak nem nyitható. Dö vindóz kennát bí ópen vájl di erkondísöning iz ón." (Skizofrén egy helyzet, hogy ezt eltérő női hang közli, mint a megállókat :D )

üdv:

posy

22 Tovább

Sablonos válasz

Gábor ugyan azt az e-mailt kapta meg, mint a többi panasszal élő utas. Felmerül bennem a kérdés, hogy lehet el sem olvassák az e-mailt csak beteszik a választ Ctrl + V-el? Azt sem értem a kedves BKV-s hölgy (ügyfélszolgálati vezető) honnan tudta, melyik sofőrnek kell szólni, hogy " na de Géza, meg kéne ám állni az összes megállóban ahol állnak" vagy csoportos fenekelés volt? Ezt talán egyszer megtudjuk! Gábor és a levelezés

3 Tovább

Úgy látszik képesek vagyunk fejlődni.

Ma is, mint majd' minden nap, Újpest felől támadtam koszos-vidám kis városkánkra. Borús, fáradt, stresszes arcok mellett elcsusszanva már a reggeli kötelező rosszra készülve várom a BKV ellenőreinek masszív sorát, a jól megszokott éppencsaknem csöves kinézetű drága ellenőreinket, akik közismerten teljesítménybér alapján szemétkednek, s facsaró-alpári stílusban számolnak minket futószalagon - ádáz és lelkes szemekkel lesve a "férges almákat". De mintha képesek lennénk változni és változtatni. Az elmúlt 2-3-4 hétben fel kellett tűnjön a változás: az ellenőrök mosolyognak, kedvesek, sőt mintha emberi vonásokat öltöttek volna (Újpest Központ, Ferenc körút), s hogy a csoda el ne maradjon az emberek is mintha mosolyognának rájuk. Mindenki köszön és udvarias. Én is megköszönöm, hogy jó reggelt kívánt, s azt is, hogy ellenőrizte a bérletem. [Attila]
2 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek