Gábor ugyan azt az e-mailt kapta meg, mint a többi panasszal élő utas. Felmerül bennem a kérdés, hogy lehet el sem olvassák az e-mailt csak beteszik a választ Ctrl + V-el? Azt sem értem a kedves BKV-s hölgy (ügyfélszolgálati vezető) honnan tudta, melyik sofőrnek kell szólni, hogy „ na de Géza, meg kéne ám állni az összes megállóban ahol állnak” vagy csoportos fenekelés volt? Ezt talán egyszer megtudjuk! Gábor és a levelezés

 

Kedves BKV figyelő!

Az eset jóval korábban történt. Egy reggel munkába menet vártam a buszt, végre odaért a megállóhoz, de megállás nélkül tovább hajtott. Dühös voltam, de nincs mit tenni megvártam a következőt. Mire beértam a munkahelyemre lenyugodtam. Eltelt pár nap megint állok a megállóban jön a busz, de a sofőr telefonál elnéz a másik irányba és ismét nem áll meg. Na ekkor már tényleg nagyon ideges voltam, szerencsére jött a 28-as villamos, felpattantam. A busz reggelente araszolni szokott a Könyves Kálmán körútig így a villamos le is hagyta. Megnéztem a busz rendszámát majd első dolgom az volt, hogy e-mailben panaszt tegyek a bkv-nál.
Erre pár nap múlva a következő választ kaptam:
Köszönjük Társaságunkhoz érkezett, 9-es autóbusz vezetőjével kapcsolatos levelét. Önnek okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük.

Levele alapján az érintett járművezető figyelmét felhívjuk a szabályok betartására.

Köszönjük, hogy időt és energiát szakított arra, hogy levelet írjon nekünk. Cégünk valamennyi járművén kívánunk mindig biztonságos közlekedést.


Budapest, 2006. október 19.


Üdvözlettel:
XXXXX Katalin
ügyfélszolgálat-vezető

Sokra nem mentem vele, de legalább valaki elolvasta a levelet. Eltelet pár hét, minden reggel megállt a busz a megállóban. Aztán november végén este hazafelé mentem, szintén a 9-es busszal a bevásárlásból. Egézsségház után azonnal jeleztem, hogy a következő megállónál le szeretnék szállni, csakhogy a sofőr most sem volt hajlandó megállani, kb a megálló után 100 méterrel állt meg és nyitotta ki az ajtót. Ez már csak azért is elég veszélyes, mert Kőbányai út 2X2 sávos és eléggé forgalmas az iylen 'mutatványhoz'
Ezt szintén jeleztem a BKV felé a válasz levelet sajnos nem találtam meg :-((

Az Északi Jármújavító megállóját valamiért nem szeretik a sofőrök?!

Üdv.: Gábor