A fémmel kereskedő, lomtalanításokon is feltűnő állampolgárok számára 1-2 csavar olyan lehet, mint másnak az arany. Már nem csak felsővezetékeket lopnak, hanem csavarokat is a talpfákból. A BKV ezt megunta, nem pótolja, ezért cammog a HÉV.
Tisztelt BKV-figyelő!
A Ráckevei HÉV vonalán nagyjából két hete Dunaharaszti és Szigetszentmiklós állomások között mindkét irányban csak lépésben halad a szerelvény. Ennek oka a kalauz elmondása szerint az, hogy ellopták a sínrögzítő csavarokat. Erről a cammogó HÉV-ről az átellenes sínt nézve magam is meggyőződtem, a csavarok valamivel kevesebb, mint fele hiányzik egy kb. 500 méteres szakaszon. Természetesen megvan a lesújtó véleményem a csavarlopkodókról is, de nem értem, hogy a BKV miért nem képes a hiányt pótolni, miközben naponta tucatnyi jármű megy át a kérdéses szakaszon.
Illusztráció
Nincs raktáron ilyen bonyolult alkatrészből néhány száz darab? Nincsen ember, aki néhány óra/nap alatt ezt a munkát el tudná végezni? Miért nincs fogalma a kalauznak arról, hogy mikor fogják a csavarokat pótolni? A plusz kb. 10 perc menetidő, aminek egy része már más szakaszokon is gyűlik, tervezhetetlenné teszi az utazást ezen a viszonylag ritka járaton, aminek a menetrendje a "nagy átszervezésben" megváltozott. A csavarlopás sajnos évente ismétlődően előfordul, hasonló forgatókönyv szerint.
Köszi a lehetőséget, Richárd
Utolsó kommentek