Olvasónk, PR, ismerősével és fejenként egy biciklivel szeretett volna felszállni a gödöllői HÉV-re. Megvették a jegyet maguknak és a vasparipának is oda-vissza, majd miután az tranzakció lezárult, a pénztáros közölte, hogy a HÉV helyett pótlóbuszok járnak, de szerinte arra is fel lehet szállni biciklivel. Az utasnak csak egy kérdése van: Miért nem azelőtt szólt erről a pénztáros, mielőtt kifizették az 1500 forintot?
Kedves BKV-figyelő!
Kicsit több, mint egy hónapja történt (lassan kettő), hogy Gödöllőről be akartunk menni Pestre (félig HÉV-vel, félig bringával), hogy onnan tovább guruljunk. Marha jó dolog, hogy az emelkedőt ki lehet hagyni, és ha kedvünk úgy tartja, akkor Cinkotától, ha meg nem, akkor az Örstől tekerünk tovább bringával.
Legurultunk a HÉV állomáshoz és a pénztárban megvettük a jegyeket magunknak meg a bringákra is. Miután nyélbe ütöttük a boltot, a pénztárosnő frivol vigyorral kérdezte tudjuk-e, hogy pótlóbuszok járnak? Szerinte nem lesz semmi baj, hiszen a HÉV pótlók a HÉV helyett közlekednek, a HÉV-en lehet kerékpárt szállítani, ergo a buszon is biztosan lehet. Én valami olyanra emlékszem halványan, hogy buszon nem lehet, de tettünk egy próbát és elmentünk a felszállóhelyre. Két vezetővel is sikerült eredménytelenül tárgyalni az utazás kapcsán, de ők bizony fel nem engedtek, akármilyen helytelenül is beszélek velük. (jogos, a két vezetőtől ezúttal is elnézést kérek, a munkájukat végezték)
Visszamentünk a pénztárhoz, ahol a "joviális hölgynek a rács mögött" elpanaszoltam hogy jártunk. Ö meg széles mosollyal közli, hogy ezzel sajnos nem tud mit kezdeni. A BKV az eladott jegyeket bizony nem váltja vissza. Mi meg ott állunk az oda-vissza útra megvásárolt jegyeinkkel, amiket nem tudunk felhasználni, és a pénztáros jelét sem adja a sajnálkozásnak. Pedig kezdhette volna azzal is, hogy előbb közli a tényt, majd ránk bízza a választást. Ezzel szemben kifizettünk 1500 forintot a BKV pénztárban, majd átmentünk a MÁV pénztárához és tejeltünk ott is.
Drága út volt, de legalább bringáztunk egy jót a hárosi Dunapartra, +tapasztalatot is szereztünk: Mielőtt megveszed a jegyet azt is kérdezd meg, közlekedik-e aznap a jármű... És még az egészségünkre is vigyázott a cég, mert a napi költőpénzt így nem elkóláztuk...
Ez szeptember harmadikán történt. Bejegyeztünk a fogyasztók könyvébe egy szépet. Október harmadikán kaptam egy levelet a békávétól amelyben közlik, hogy a panaszom megérkezett és feldolgozás alatt van.
Az igazsághoz hozzá tartozik az is, hogy a kedves telefonon tett panaszt az ügyfélszolgálaton keresztül. Őt, szintén egy hónap elteltével felhívták és abban állapodtak meg, hogy a jegyek másolatát elektronikus levélben beküldi, majd ha azt megkapták, igyekeznek hamar a dolog végére járni.
Mindenesetre kíváncsi vagyok, miféle válasz születik az ügyben. Sztori ennyi, fejleményeket meg várjuk türelmesen:)
PR.
Utolsó kommentek