Kedves Szerkesztő!
Már pár hónapja figyelemmel kísérem a blog működését, és felháborítónak tartom ezt a mentalistást ami a cégnél folyik. Lenne egy költői kérdésem. Hány utas orrát kell még betörni, hány utast kell lerúgni a járműről, hány utast kell még nyilvánosan megalázni hogy valami történjen? A BKV struccpolitikája egy cseppet sem fog változtatni a helyzeten, mivel levelek százaira egy egyszerű "no response" üzenet fogad az e-mail postafiókban. Az, hogy a BKV az utolsó mocsadék söpredéket alkalmazza ilyen munkára, az nem egy európai nagyvároshoz méltó viselkedés.
És mi még röhögtünk a Kontroll című filmen. Hát komolyan mondom azok a figurák sokkal különbek mint amik mostanában a mozgólépcsőknél és az éjszakai járatokon fellelhetők.
Egy egyszerű dologra szeretnék a levelemmel rávilágítani. Hallhattunk már több száz esetet a céggel kapcsolatban, és akárki jelent fel akárkit, akár bíróságra is viheti a dolgot , de a helyzet továbbra is változatlan. Egyszerűen mivel egy monopol cégről van szó, így nem tudunk vele mit kezdeni, pedig elsődleges megoldás a strukturális átalakítás lenne. Ha egy vezető képtelen ellátni a feladatát, és fogalma sincs arról ami az utcán történik, akkor erre a posztra nem alkalmas.
Persze a havi x milliót ugyanúgy felveszi, és meg lehet nézni azt hogy mi történik a cégen belül. Becsületükre váljék hogy a Combinora végre szereltek légkondit, legalábbis amin én utaztam volt hűtés. Viszont az ilyen apróságoktól eltekintve gyökeres változásokra lenne szükség a cég életében. Nem lehetne valahogy ezeket az eseteket felkarolni és valahogy olyan formában tálalni, hogy az hatással legye a BKV jövőbeli munkájára? Mert az embereknek véges a türelmük.
Köszönöm hogy kibontakozhattam.
Dombai András Bundi
Utolsó kommentek