Amikor a biztonsági őrök bunkóságáról születik poszt néhányan azzal védik őket, hogy a nehéz, fárasztó munka miatt ilyenek. Valahol megértem, tényleg nem lehet könnyű 12 órát állni a huzatban, de saját problémánk miatt talán nem az utast kell cseszegetni. Olvasónk egy pozitív biztonsági őrös sztorit írt meg nekünk. Főszereplő egy barátságos, segítőkész, angol nyelvet beszélő őr:

Kedves BKV-figyelő!
 
Egy újabb kellemes meglepetésről szeretnék beszámolni Neked. Történt ugyanis, hogy a Népliget felé tartottam, a Nagyvárad téren szálltam fel a metróra. A bejáratnál annak ellenére ott voltak még az ellenőrök, hogy este 8 óra volt. Most viszont jól jött, hogy ott voltak.

Egy csapat spanyol turista ugyanis megszállta az állomást és jegyet akartak venni. Az automaták működtek, de mivel csak magyar szöveg van rajtuk, nem nagyon vágták, hogy mivan. Erre, az egyik fiatal, ápolt, normális ellenőr srác odalépett hozzájuk és angolul megkérdezte, hogy tud-e segíteni? Mondták, hogy igen, jegyet akarnak venni. Erre az ellenőr srác mondta nekik, szintén angolul, hogy ne bajlódjanak az automatával és behívta őket a forgalmi irodába és ott adott nekik jegyet, majd elköszönt tőlük.

Ez egy apró gesztus, de mégis nagyon jó volt ezt látni. Pár éve a barátokkal Párizsban voltunk és senki nem segített nekünk a metróban, csak néztek ki a fejükből, pedig jól jött volna a segítség. Ennyin múlik, hogy az ember kicsit jobb érzésekkel hagyja el az országot.

Köszönöm az ellenőrnek, jó volt ezt a pozitív hozzáállást megtapasztalni főleg most, hogy milyen botrányok vannak a BKV-nál...
 
Üdv: Caisse d'Epargne