Állami cégeknél midig van néhány dolgozó, aki elfelejti, hogy a fizetését az adófizetők, az ügyfelek pénzéből kapja. A BKV és a MÁV is ilyen. Vannak olyan ellenőrök, kalauzok, buszvezetők, akik elfelejtik, hogy az utasokért vannak, és nem az utas van értük. Olvasónk egy kötekedő, beszólogató biztonsági őrrel találkozott a Lehel téren, aki minden előzmény nélkül letámadta:
Tisztelt BKV!
Tegnap 2009.03.12 14:12 perckor a Lehel téri metrómegállóban kezelném a jegyemet amikor az egyik ellenőrük a tömegen átkiabálva közölte velem "az úgy nem lesz jó Öcsi" (36 éves vagyok), én még úgy vettem, hogy figyelmességből szól és a jegykezelő nem működik, így átmentem a mellette lévőhöz. Mi alatt kezeltem a jegyem az előbb említett ellenőr gúnyosan megjegyezte, hogy "szórakozzak csak úgyis megnézi a jegyemet". Ettől a ponttól kezdve már nem a figyelmességet éreztem hanem a munkatársuk kötözködő magatartását.
Odaléptem az ellenőrhöz megmutatni a jegyem, aki kitépte a 10 darabos gyűjtőt tömböt a kezemből és átforgatta ujjai között majd lengetve a tömböt fennhangon magyarázta kollégáinak, hogy egyik jegyen sincsen érvényes pecsét.
Én nyugodtan visszakértem a jegyet és megkérdeztem a mellette álló kollégáját, hogy pontosan milyen információnak kell a jegyen lennie. Az készségesen közölte velem, hogy az állomás száma 62 ezt keressem valamint a mai dátumot. Én persze rögtön megtaláltam a jegyet amint azonnal szembesítettem a kötözködő kollégával. Elvártam volna egy bocsánat kérést azok után, hogy a kollégái és az ott tartózkodó utasok előtt a becsületembe gázolt, de az Önök munkatársa ezt nem tette meg.
Nem vagyok bosszúálló alkat de nem szeretem, ha nyilvánosan megaláz egy olyan szolgáltatás alkalmazottja amiért én becsületesen fizetek. Az ellenőr azonosítója 400 334 és szeretném megkérni a cégük HR osztályát, hogy ennek az alkalmazottnak, viselkedésből és hozzáállásból oktatást tartsanak.
Üdvözlettel: Grabovszky Tamás
Utolsó kommentek