Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

230 forintba kerül még egy jegy

Kedves bkvfigyelő!

Úgy látszik a bkvnak nem fontosak a jegyáremelések, mert a Batthyány téren éppen most vettem az automatábol 230ft-ért vonaljegyet! :) Tehát csak javasolni tudom mindenkinek, hogy automatabol vásároljon, mert úgy néz ki még nem allították őket. :) Csak egy probléma volt, a 100ast nem igazán akarta elfogadni. :)

Üdv: Balage
TIPP: Több automatából is még 230 forintért lehet venni a vonaljegyet, 270 helyett. Aki még spórolni szeretne, siessen, mert fogy.
39 Tovább

Észrevétel a bérletről

Kedves BKV figyelő!

Tegnap végre sikerült egy olyan pénztárnál megvennem a bérletemet, ahol "csak" 15 percet kellett sorban állnom. Meglepődve láttam, hogy a pénztáros kézzel(!) írja rá a dátumot piros filctollal a bérletre! Amikor odaakarta adni, el is maszatolta, ezt félretette, ráírta egy másikra. Ezen a végző dátumot rontotta el egy kicsit mert 6-át kezdett írni (6-ától kértem a bérletet), majd átírta 5-re. Megkérdeztem, hogy szerinte nem fognak az ellenőreik ebbe belekötni, hogy esetleg én hamisítottam? Csodálkozva mondta, miért kötnének bele? Kérdeztem nincs bélyegző, amivel rá lehetne nyomni a bérletekre a dátumot, az nincs felelte!

Teljesen hihetetlen, hogy a mai világban , ilyen általunk megfizetett árak mellett, még arra is képtelenek, hogy a pénztárosaiknak néhány darab (hiszen alig van nyitott pénztáruk!) bélyegzőt vegyenek!! nem képesek több pénztárat nyitni (minden helyen, ahol eddig próbáltam venni, a meglévő pénztárak fele volt nyitva), és arra sem képesek, hogy egy ablak csak a számlás ügyfelekkel foglalkozzon, esetleg (2008-at írunk!!), központi adatbázissal ellátott, számítógépes rendszerrel számlázzanak, amely esetben aki már volt ott egyszer, annak csak ki kellene nyomtatni a számlát, ne kézzel kelljen szegényeknek irogatniuk!

Talán kicsit kevesebb milliósfizetést, jutalmat kellene a vezetőségnek felvennie, így lenne pénz arra, amire kell.

Még megemlíteném azt az apróságot, hogy a 8300 forintos bérletemért FŰTETLEN  41-es villamoson utazhatok. A szerelvény teljes hosszán 2-3 ülésrész mellett van fűtőtest, a villamos többi része hideg!!

Üdv.
Janovics Andrea
64 Tovább

Eláztunk a buszon

 

Tisztelt Ügyfélszolgálat!


A mai napon (2008. január 2.) egy kellemetlen utazásban volt részem, az Önök, gyors 23-as vonalán közlekedő Ikarus 280-as autóbuszon. Az autóbusz száma, mely a vezetőfülkére volt írva: 7-7(többi szám valószínűleg lekopott, remélem beazonosítható lesz a jármű). Az autóbusz kb.14:00 órakor indult a Boráros térről.


Az indulás előtt 3 perccel már az autóbusznál voltam. Felszállás közben feltűnt, hogy az utasok nagy része áll, több ülőhely is szabadon van. Az bőrüléseken szabályosan állt a víz, és az autóbusz belsejében is több helyen tócsákat lehetett látni. Induláskor az autóbusz tetején (utastérben) lévő díszlécből elkezdett vízesésszerűen folyni a víz több utas is hideg zuhanyt kapott a nyakába. Az első megállóba való beálláskor egy utas megnyomta az ajtó feletti leszállásjelzőt, ahonnan szintén, szabályszerűen ömlött ki a víz. (Ezek a berendezések valószínűleg törpefeszültséggel működnek, ezért a nagyobb áramütés lehetősége minimális, viszont a víz zárlatot okozhat). A hölgy láthatóan megijedt, félve nyomta meg a gombot. Menet közben a víz a tetőn elhelyezett lámpákból, és hangszórókból is az utasokra folyt, több emberre annyi víz folyt, hogy már szinte eláztak. Az autóbusz szigetelése katasztrofális. Hasonló hibát véltem felfedezni több Ikarus 280-as buszon is, de ott csak a csuklónál folyt be a víz az utastérbe. Sajnos a busz rendszámát a ráhalmozódott sár miatt nem tudtam leolvasni, kérem a fenti adatok alapján próbálják beazonosítani a járművet.


Szeretném Önöktől megkérdezni, hogy az ilyen autóbusz, melyek már állatok szállítására is alkalmatlan, miért vehet részt a közlekedésben? Önök szerint az egyre csak emelkedő bérletárak mellett, az utasok nem várják el jogosan, hogy utazásuk során ne ázzanak el az buszon? Így hány autós fogja választani a tömegközlekedést a dugóban állás helyett?


Várom mielőbbi válaszukat.


Üdvözlettel: Gál Mihály, BKV Figyelő

 

54 Tovább

Boldog Karácsonyt


Ezzel a buszvezető Mikulással kívánunk minden Kedves Olvasónknak Békés, Boldog Karácsonyt!

18 Tovább

Regőczi Miklós az áremelésről és az éjszakai jegyről


(Külön felhívnám a figyelmet a "Ha drasztikusan csökken a kereslet, akkor szűkíteni fogjuk" részre. Ez lenne a cél?)

57 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek