Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Mutasd meg nekik

Gondoltunk egy nagyot. Lehetőséget adunk azoknak, akik nem szeretnék, hogy minden nap használt, tömött járatok megszűnjenek. Meg kell mutatnunk a BKV vezetésének, hogy az általuk nem ismert 9-es busz, a szolgálati autóból látott 14/114-es buszra igen is szükség van, és rengetegen utaznak rajtuk. Ha épp egy átalakítás előtt lévő vonalon utazol rendszeresen, nincs más dolgod, vedd elő a telefonod, fényképeződ és készíts néhány képet, esetleg videót és írj hozzá néhány sort, küldd el nekünk a bkvfigyelo@index.hu-ra és megmutatjuk mindenkinek, hogy nincs értelme az eszetlen járatritkításra. A levélben ne felejtsd el leírni, hogy mikor készült a kép vagy a videó! Várjuk a járművezetők jelentkezését is, akik ezeken a vonalakon dolgoznak, hisz az Ő munkahelyükről is szól ez a dolog. Kevesebb járat, kevesebb sofőr.

Nem hagyhatjuk, hogy a vezetés teljesen tönkretegye a BKV-t.
36 Tovább

Vélemények a 106-os buszról

Tisztelt BKV-Figyelő!

Megszületése óta figyelemmel kísérem a blog működését, és nagyon tetszik az elgondolás, hogy legyen egy fórum, ahol bkv-sok és utasok véleménye ütközhet (mondjuk ezt sajnálom is néha, sokan védik a mundér becsületét akkor is, ha alaptalan, de legalább lehet tudni, hogy "onnan fentről" is figyelik az ilyen véleményformáló blogokat és megpróbálnak hatni rájuk), és kiderül sok egyébként elsikkadó visszásság. Még nem jelent meg a blogban, de az Indexen sajnos már igen, hogy sok buszjáratot törölnek 2008-tól. Erre szerettem volna reagálni, de nem tudom, milyen fórumon tehetném, hogyan juttassam el véleményem az illetékeseknek, ebben szeretnék segítséget kérni! Ha megjelenik a blogban a cikk, beteszem kommentként is a levelet.

A levél:

"Tisztelt BKV, tisztelt Illetékesek!

Tegnap este halottam a hírt, hogy megkurtítanának, megszüntetnének jó pár buszjáratot. Én most a 106-os buszt szeretném megvédeni.

Megszüntetni a 106-os buszt: nonszensz ötlet.

1. Ez az egyetlen busz, ami átmegy az Árpád-hídon.
Ha megszűnik ez a járat, egyedül az 1-es villamos szállítja majd az utazók tömegét: egész Óbudáét, és a III. kerületét. Ez egyedül a reggelenkénti és délutáni követési távolság csökkenésével valósítható meg, így is sokszor fel sem férnek az emberek a járműre, annyira tele van, a következőre pedig 5, sokszor 10 percet is várni kell, és ugyanolyan tömeg fogad rajta, nem egyszer késtem le emiatt a metró csatlakozást. (Aki azt mondja, induljunk el hamarabb, mintha nem tömegközlekedéssel járna munkába vagy az ügyeit intézni. Ha az ember tudja, hogy dugók lesznek, vagy valami forgalmi változás történik, akkor persze felkészül, de ezekkel általában akkor szembesül az ember, ha már a megállóban várakozik.)

49 Tovább

"Vegyék meg a Magyar Nemzetet"

Két egészen hétköznapi, de szerintem vicces történetet szeretnék elmesélni.

Pár hete (vagy talán hónapja?) a nagy ellenőrbevetés eleje felé esett meg velem a következő: pár otthon (Kecskeméten) töltöttnap után hoztak fel Pestre autóval, a bérletem már lejárt. A Köbánya-Kispest állomásfantasztikumban száltam ki az autóból. Itt van egy kis leágazás a gyorsforgalmiról, a válán alacsony korláttal, majd járdával, és van egy felüljáró, amin átkelve el lehet jutni a metroállomás peronjának végére. Ott nyitott állomás lévén szokott lenni egy-egy ujságos, ahol ráadásul jegyet is lehet kapni, godnoltam majd veszek, és a legközelebbi helyen veszek bérletet. (A szabályos közlekedésről ritkán mondok le, a vidéki tömegközlekedés után úgy érzem bövem negéri az a 3000ft egy diákbérletért...) Persze az ujságos nem volt nyitva, nem tudtam sehol jegyet venni, kénytelen voltam felmenni a mozgolépcsö tetjén lévö irodába bérletért. Na persze, a lépcsö tetején egy csapat ellenőr. Egészen oldalt mentem fel, így csak egy nőt kaptam el. Kérte a béreletem/jegyem, mondom neki !
nem utaztam bkvval, a felüljáron jöttem át, most ha engedne vennék bérletet, köszönöm. Néz rám lefagyva (nyilván nem sokat hall ilyen szöveget :) ) jegyet, bérletet. Mondom nem utaztam bkvval ÉRTI, felüljáro, tudja. Továbbra se semmi, lefagyott, 'jegyet bérletet' megint. Mondom ezt most komolyan gondolja? Néz rám tovább, nem tudtam mást csinálni továbbmentem. Visszanézve is láttam, ahogy néz nagy szemekkel, azthiszem ez nagyon beütött, azota is szégyenlem magam...

A másik 2hete szombaton esett meg velem,a 149villamospotloval mentem az Astoriáig (a deákig akartam) a Fövám tértöl a soför folyamatosan osztotta a mikrofonba, a BKV szidásátol kezdve a kormány szidásán át a "vegyék meg a magyar nemzetet, énmár megvettem, maguk már megvették?" -en keresztül minden volt. Az alapprobléma az lehett (ahogy sikerült kivennem) hogy viszonylag sok idejig nem jött 149v az előtt, így sok ember szállt fel, aztán megrendült a soför azon, hogy egy másik 149v éppen mögötte van, "hogy lehet így szervezni a menetrendet". Na itt már furcsa volt, aztán kibontakozott a lényeg. De a legjobban a felélénkülö bácsik/nénik tetszettek, hallottam olyat is, hogy "na ezt is el fogják innen távolitani", sajnos az astoriánál muszáj volt leszállnom, féltem mi lesz velem ha kitör belőlem a röhögés...:)
30 Tovább

Pillanatképek a Gödöllői HÉV-ről

Tisztelt "BKV Figyelő"!

Szerintem sokan tudják, hogy mostanában cserélik a HÉV síneket. Ezzel kapcsolatban lenne (pár) szavam.Tudomásom szerint a RING Megállótól (az a megálló, amit csak a Forma 1 idején nyitnak meg, rögtön Szilasliget után) kezdték el a sínek cserélését, de ha nem is onnan, ez nem lényeges. Ahogy tovább haladunk a ring megállótól Gödöllő felé, jobbkézre van egy nagyon szép tanösvény, ami mellesleg más célokra is alkalmas. Kerékpáros barátaimmal gyakran járunk oda biciklizni, de már láttunk arrafelé futókat, geocachinges keresőket, túrázókat is. Most az általunk annyira szeretett BKV gondolt egyet és elkezdte feltúrni a tanösvény elejét (egyelőre csak az elejét túrták föl) és őrjöngve írtani az erdőt. Namost ez már eleve hülyeség volt számukról, mert mint később megtudtuk a r. megállóban járkáló úrtól, hogy megvolt a nyomós okuk rá: onnan könnyebb a gépeket felvinni. Ennyi. Mitne mondjak, k*rvára megérte. Aki nem tudná, annak elmondom hogy 2 oldalról lehet megközelíteni a megállót: gödöllő felőli oldalról és a pest felőli oldalról. Ezt még tovább tagolhatjuk, a gödöllői oldalról ugyan csak gyalog vagy kerékpárral lehet felmenni (ott a tanösvény vége) 2 úton, és a pesti oldaról pedig 3 féle módon: 1 tökéletes út gépeknek, ami levan szórva a maradék sínek-közötti-kövekkel, 1 gyalogos betonút és mégegy betonút, amin megintcsak simán felvihetnék a benga gépeiket. Namost a gépeket őrző bkv-droid vallomása szerint csak a síneket cserélik, habár nemtudom miért kell ehhez kb. 5 markoló és még egy adag zúzder szörny. Már nem azért, de a kedves droidunk csak találgatózott, hogy mi is a valódi céljuk, de azt kitudtuk szedni belőle, hogy "hát most szélesebb lesz a tanösvény". Ez kb. annyit jelent, hogy elb*sznak mindent, csupán azért hogy a szaros gépeiket felvigyék egy teljesen abszurd módon? Mennyire hülyék ezek?

Nah itt egy másik sztori, amit nemrég tudtam végighallgatni:
Adott egy gödöllő felé tartó HÉV, amin és és a barátom utazunk 2 skinhead "társaságában", habár úgygondoltam jobb lesz távolról nézni az eseményeket, miután egy idősebb fajtából származó nőnemű hibridkalauz felmászott a vagonba 2 őrrel [2 romával - azok voltak (hmm, mióta dolgoznak a romák?)] magamögött. Néztünk is haverral, hogy mi lesz a következő mozdulatsor, amiből csak annyi lett, hogy a 2 "őr" megállt a középső ajtónál (nyílván tudják kik azok a skinheadek) és hagyták a kalauzt tovább menni egyedül. Végül a kalauz csak pofázni tudott, mert természetesen jegy nélkül utazott a két férfi. Miután beszélgettek egyet a kalauz ment a következő vagonba, az őrök utána, később pedig a 2 férfi nyugodtan utazott tovább jegy nélkül. Valószínűleg hasonló harcigépekre költik a pénzt a bkv-sok, akik megvédik a kallert mindentől, és mindenáron behajtják a bírságot.
26 Tovább

Három rövid észrevétel

Csáó BKV-Figy.!

Egy eccerű dolgot osztanék meg veled. Gyakran (naponta 2szer) játok a 277-essel, ami anno 77-eként járt. Természetesen az átszámozás áldozata lett, mint annyi társa. Ami ennek következtében vicces, hogy eltűnt a bkv.hu-ról, a menetrendek oldalról. Persze ez nem egészen igaz, mert (ahogy a csatolt 3 kép közül az uccsó is mutatja) kis kereséssel meg lehet találni...

A dolog pikantéáriája, hogy nem csak átszámozták a járatot, hanem át is variálták a menetredet; a legnagyobb csúcsokban (reggel és délután -munka/iskola jövésmenés!) pár perccel toltak az induláson. Ez mindössze anniyt jelent, h. a Késmárk utcában dolgozók kb. 10-szer ennyit kénytelenek várni...

Röviden ennyi csak, csatolok még ezt-azt,

további jó figyelgetést,
üdv:
KK

Bicikli és busz:
41 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek