Üdv BKVFigyelő!
Pályáznék a legmocskosabb BKV jármű címre a fogaskerekűn készült képeimmel, ezekben leginkább a kocsik tisztaságát és az állomások állapotát próbáltam szemléltetni. A járműveken lévő mocskok hónapok óta megtalálhatóak a szerelvényeken, mintha nem is takarítanák rendszeresen a kocsikat. Ideje a BKV-nak több figyelmet (pénzt) fordítani a fogaskerekű karbantartására, mert szomorú, hogy egy ilyen (főleg nyáron) turisztikailag kedvelt közlekedési eszköz ilyen lepusztult állapotban van. A padlókon található foltok mellesleg ragadnak, és nincs egy olyan ülőhelyrész, ahol ne lenne ilyen hányás-, köpés- vagy kiöntött üdítőnyom. Arról nem is beszélve, hogy a nagy hőségben az ablakok 50%-a be van ragadva és nem nyitható.
Üdvözlettel, MG
Elrettentő állapotok a fogaskerekűn
Óvatosan a dörzsivel.
Már megint nem fért a bőrébe valaki, feltétlenül össze kellett firkálni a felújítási tájékoztatót. A firka talán még nem is volt akkora probléma, valahogy elolvasható volt a szöveg, alatta, de a kedves takarító nekiállt lepucolni egy dörzsivel. A pucoláshoz olyan erőt vetett be, hogy sikerült a matricát, leheletvékonyra dörzsölnie. Az egy dolog, hogy így az egész matrica már semmit nem ér, talán még rondább is mint az összefirkált, de már át is lehet látni rajta. Tényleg nagy erőket vethetett be a kolléga a takarításnál…
"Hát ennek a nevét nem tudom, de az biztos hogy a következő megálló következik"
Sorra kapjuk a leveket a vicces és rendes sofőrökről. Az észrevételekből és a szövegekből az tűnik fel, hogy ugyan az a sofőr tevékenykedik itt is mint az előzőkben, bár nem mindegyik hasonlít! Mindet egyre jobban érdekel már, hogy nézhetnek ki ezek a fazonok, és kik is lehetnek Ők a valóságban. FELHÍVÁS! Aki ezentúl vicces, jókedvű sofőrrel utazik és rendszeres olvasója a blogunknak, merje elkérni a sofőr elérhetőségeit és továbbítsa nekünk. Tudassátok vele, hogy nem büntetést fog kapni, megígérjük! Aki pontos elérhetőségekkel tud szolgálni az jelezze nekünk e-mailben. Ajándékot kap:) Először jöjjön egy vicces, utána egy jókedvű, udvarias sofőr:)
Ismét Nagykörút
Körülbelül 1 év telt el azóta, hogy munkába ált az első 2 Combinó villamos. Hónapokig volt hangos a média a folyamatos botrányok miatt. Hol a felső vezeték szakadt le, hol egy oszlop dőlt ki volt amikor minden jó volt, épp csak az ajtók nem nyíltak ki. Tegnap délután ismét pótlóbuszok vitték az utasokat, mert a Boráros téren tönkrement a sin egy darabja.
A probléma oka nem lehetett a nagy meleg, hiszen a hőmérséklet nem haladta meg a 30 fokot!
Az utas tájékoztatással minden rendben volt, kb. 1 percenként mondták be, hogy pótlóbuszok járnak, valamint hogy hol áll meg a pótló busz. Azt azonban nem értem, hogy egyszer miért a villamosmegállóban állt meg a busz, utána pedig miért az erre kijelölt megállókban? Az ember nem tudta hol várakozzon…
Szeretnénk magyarázatot kapni a BKV-től, hogy következhetett be a probléma? valamint szeretnénk arra is választ kapni, mikor lesz már vége a rendszeres problémáknak? Továbbá szeretnénk megköszönni azok munkáját akik a vasárnap délutáni melegben ahelyett hogy otthon a családjukkal lettek volna, mások hibája miatt dolgoztak, azért, hogy ma mindenki akadály nélkül eljuthasson a munkahelyére. Valamint a villamosvezetőknek is köszönet, akik több órán át szobroztak a villamosukban, addig míg megindulhatott a forgalom! [nézz képeket]
Lényegretörő hozzászólás a Homáron
Szuper ötlet az oldal!!!!
Én folyamatosan írom a békávénak az észrevételeket a bunkó-tuskó módon viselkedő sofőrök miatt(helyszín, járat, busz száma megjelölésével), de mindig egy választ kapok:
"A buszvezetőt/villamosvezetőt figyelmeztettük az utasorientált magatartás fontosságára."
Nem tudom, hogy ilyenkor tényleg szólnak az illetőnek, vagy ez csak egy ctrl c + ctrl v-vel beillesztett automatikus rizsa, amit minden hülye reklamálónak elküldenek???
Múltkor amiatt reklamáltam, hogy a villamos a pofánk előtt csukta be az ajtót a viharos-jégesős felhőszakadásban...
Utolsó kommentek