Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Az autósok is szívnak a rossz sínek miatt

Erika által leírt problémát teljesen megértem, ugyanis 3 évig jártam az említett szakaszon, és egyszer a sínhibákat kerülgető autós majdnem elcsapott a Galvani utcánál lévő zebránál. Ideje volna karbantartani az utakat, és a síneket is.

Tisztelt BKV Zrt!

Pontosan nem tudom, kire is tartozik, ezért Önöknek és a Fővárosi Önkormányzatnak is elküldöm ezt a levelet. Mivel főútvonal, így gondolom a főváros, de mivel villamos pálya, így valószínűleg Önök is felelnek érte!

A mellékékelt képek a XI. kerület Fehérvári úr - Andor és Galvani utca kereszteződésben készültek. Olyan rossz állapotban van a sínpár és a körülötte lévő aszfalt, hogy az autók csak lépésben mernek átmenni. Aki nem így tesz, annak az autója bánja! Ez egy nagyon forgalmas csomópont, így az még fokozza a dugót, hogy az autósok lassan mennek át a kereszteződésben. Volt már itt azért baleset, mert aki utoljára átment, annyira azt figyelte, hogyan kerülje ki a felpúposodott, illetve a gödörré vált aszfaltot, hogy nem látta már elindult a keresztforgalom.

Jó lenne ezt minnél előbb rendbe tenni, mielőtt nagyobb baleset lesz belőle. Akár a villamossal is!

Üdvözlettel: Szegedi Erika

71 Tovább

Bírságokból jobban megszedi magát a BKV

A BKV-nak nem éri meg bérletet árulni. Sokkal jövedelmezőbb, ha mindenki bliccel, és megbüntetik az utasok felét. Ezt bizonyítja az is, hogy a pénztárak akkor vannak zárva, amikor szükség lenne rájuk. Szigetszentmiklóson lakó olvasónk fiának szeretett volna bérletet venni, mert hamarosan kezdődik az iskola. A pénztár zárva van, az utas szaladgáljon bérletért, ha annyira fontos neki…

Tisztelt BKV-figyelő!

 

Mivel nagyon rendes és gondoskodó szülő vagyok - no meg roppant becsületes állampolgár - ma úgy döntöttem, hogy megveszem a gyerek bérleteit, mert mindjárt itt a szeptember 1. és kezdődik a suli. Jobb ezt nem az utolsó pillanatra hagyni. Tavaly óta ugye, a BKV-nál bármikor lehet bérletet venni, ezzel is akarták elkerülni a hó eleji hatalmas sorokat.

 

Szigetszentmiklóson lakom. Elmentem a bérletpénztárhoz, amit meglepetésemre zárva találtam. A közelben tartózkodó BKV alkalmazottól megtudtam, hogy a pénztár csak minden hónap 2.-ától 10.-éig van nyitva. Ha mégis szeretnék bérletet venni, akkor vagy a Vágóhídnál, vagy Ráckevén megtehetem.

 

Na ezen elborult az agyam! Utazzak be a Vágóhídhoz meg vissza, összesen 840 Ft-ért (+ a menetidő 2x 36 perc), vagy Ráckevére 750 Ft-ért (+ 2x37 perc menetidő), hogy megvehessem a bérletet? Aztán gondoltam, hogy megkérem az egyik ismerősömet, aki ma jön hozzánk Pestről, hogy vegye meg a kölök bérleteit, de nem jó, mert ugye a pénztárban csak akkor adnak diákbérletet, ha bemutatjuk a diákigazolványt, az meg ugye nálunk van.. 2 megoldás maradt:

 

- Elmegyek és megveszem a bérletet, de SZIGORÚAN bliccelek és a HÉV-en a kallert is elhajtom melegebb éghajlatra

 

- Elsején reggel a gyerek hajtja el a kallert, mert jegy nélkül utazik a Vágóhídig, ahol végre megveheti az "áhított" bérletet Vagy van valakinek valami jobb ötlete?

 

Üdvözlettel: L. Emese

96 Tovább

Így spórol a BKV

A BKV több járatot is azért akart megszüntetni, mert párhuzamosan közlekedik egy másik járattal. Olvasónk arra lett figyelmes, hogy az átszervezések után a 257-es és a 64-es busz, melyeknek több közös megállójuk is van, ugyan akkor indulnak. Én a forgalomszervezéshez nem nagyon értek, aki tudja mi értelme van egyszerre elindítani két, szinte azonos járatot, az írja meg.


Kedves BKV-figyelő!

 

Tegnap (2008.08.22.) volt szerencsém Pesthidegkúton járni, a hűvösvölgyi buszvégállomáson készítettem a mellékelt képet.

 

Aki gyakran utazik a 64-es illetve 257-es viszonylaton, az tudhatja, hogy e két buszjáratnak van egy közös szakasza, nem is rövid, egészen pontosan 8 megálló a végállomástól a solymári elágazásig. Ennek tudtában nem értem, miért kell a két buszt egyszerre indítani. Az új menetrendből (64-es busz, 257-es busz) kiderül, hogy nem csupán "szerencsém" volt, hogy ezt a képet le tudtam kapni: a buszok hétköznap délután 2 és 6 óra között mindig egyszerre indulnak. Miért van az, hogy aki lekési a buszt, annak 12 percet kell várnia (ráadásul hétköznap)? Nem lenne egyszerűbb, ha felváltva indítanák a buszokat, és akkor legrosszabb esetben is csak 6 percet kellene várni? Miért nem tudják a BKV-nál a buszok indulását ily módon összehangolni? Rejtély. Gondolom erre a BKV-nál se tudnának ésszerű magyarázatot adni.

 

Az már csak hab a tortán, hogy amikor visszafele jöttem, a gyors 56-os busz minden egyes megálláskor lefulladt. Persze elképzelhető, hogy mivel az 56-os villamost csuklós buszokkal pótolják, járműhiány miatt a régebbi, rosszabb állapotú buszokat állították itt hadirendbe (egy régi csuklós Ikarusról van szó).

 

Üdv: Fizikazseni

29 Tovább

A Paraméterkönyv hatása (Élő)

A Paraméterkönyv életbelépése óta ma közlekedtem először BKV-n. Bár nem akartam, ma letettem a biciklit, hogy le tudjam nektek írni tapasztalataimat, egy többször frissülő postban. Hátamra veszem a laptopot és az internetet, és Budapest belvárosából postolok nektek. Megnézem milyen a tömött 7-es buszon utazni, milyenek az átszállási lehetőségek. Amíg beérek a városba, olvassátok el az eddigi tapasztalataim.

Összefoglaló (20.11)

Próbáltam ma úgy bemenni a belvárosba, hogy a legsűrűbben használt járatokat veszem igénybe (4-6, 7-es, metrók). Kíváncsi voltam, hogy ezeken a vonalakon a délutáni csúcsban érezhető-e a P.könyv bevezetése. kíváncsi voltam, többet kell-e várnom, többen lesznek-e?

Összességében azt kell mondanom, hogy az átszámozáson kívül semmit nem vettem észre a paraméterkönyvből. Ugyan annyit vártam, ugyan úgy nyomorogtam, és ugyan annyi idő alatt jártam be az utat, mint néhány napja.

"Várjuk" a P.könyv második felvonását.

Lézeng néhány ember a metrón (18:50)

Az előző bejelentkezéskor elfelejtettem megemlíteni, hogy metróztam is. A tömeg ugyan akkora volt, az állomásokon a szokásos embertömeg várakozott. Volt olyan állomás, ahol csak 1-2 ember lézengett.

Kérdéseimmel nem voltam sikeres (19.09)

A Széna téren várakozó embereknek feltettem néhány kérdést a P.könyvről. A vélemények megoszlottak. Volt akinek tetszett, volt aki nem tapasztalt senkit, és többen is azt mondták, hogy többet kell várakozniuk. Egy olyan utas volt aki elküldött, hogy hozzak egy pótlóbuszt, mert menne haza.

Nem megyek a Nyugatihoz (18.51)

Nem mentem a Nyugatihoz, mert nem jár a 4-es 6-os, csak a Blaha és a Móricz/Fehérvári között. Helyette eljöttem a Moszkvára, és a Széna térre, ahol anyázó emberek várják a villamost.

A Moszkván a hangos utastájékoztatásra 5-öst adok. Egy nő folyamatosan bemondja, hogy nem jár a villamos, pótlóbuszok szervezése folyamatban van.

Mint egy kis programfüzet…

…úgy válogatok a jobbnál jobb járatok közül a BKV kiadványából. Olyan ez, mint egy fesztiválon a programfüzet. Térkép, magyarázat, programok. Irány a Nyugati!

Sok jó ember, kis helyen is elfér (18:23)

Ha gyorsan szeretném leírni a tapasztalataimat, azt írnám, hogy nyomorogtam. Nyomorogtam a 7-esen, nyomorogtam a 4-esen, mindenhol. A 4-es 6-os villamos minkét irányban tömött volt, pedig szinte percenként jár. A hetes buszon volt egy kis hely, de nem ment a klíma. Meg lehetett dögleni. Nem a Paraméterkönyv hibája. Sokan vagyunk, sokan akarunk közlekedni. (Továbbra is metrót akarunk a 4-es 6-os helyett! :))

Megközelítem a Blahát (most valamikor)

Most még a Astoriánál vagyok, hamarosan megközelítem a Balhát. Az ott szerzett élményeit csak később írom meg, nem szeretnék ott menőzni, hamar eltűnne a laptop a kezemből. Ha túlélem, még jelentkezem! :)

/Aki épp arra jár, és kifaggatom, az legyen udvarias, válaszoljon minden kérdésemre :)/

Húsz éve várta a buszt (17:valahány)

A Móriczon egy fiatal srác vágott közbe, mikor a tájékoztatót osztó ellenőrrel beszéltem. Pozitívan beszélt a változásokról, végre egy busszal el tud jönni a belvárosba (?) Nagytétényből. A tájékoztatóból nem derül ki, melyik buszra gondolt. Sajnos idő előtt elment a busszal.

38 Tovább

Paraméterkönyv: Helló!

Kedves BKV-figyelő olvasó!

Bizonyára te is tudod, hogy a BKV tegnap bevezette a Paraméterkönyv első részét. Számos járat számozása megváltozott, több járat megszűnt, meghosszabbodott. A követési idők sűrítése és ritkítása mellett azonban több értelmes megoldást is tartalmazott a könyv. Arra lennék kíváncsi, hogy te hogyan élted meg a változások első napját? Sokat kellett várakozni? Könnyebb lett az átszállás? Milyen volt a tájékoztatás? Írd le néhány mondatban, mit tapasztaltál, és szavazz!

82 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek